Moons of Madness: Cave of Madness, opis przejścia
Aktualizacja:
W szklarni zaczniesz odczuwać poważne skutki obcowania z tajemniczymi siłami. Twój bohater stanie na skraju załamania, co dobitnie zostanie pokazane w tym rozdziale gry Moons of Madness. Na tej stornie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis wszelkich czynności, które możesz wykonać w jaskini.

Zaraz po wyjściu z pojazdu zobaczysz, że coś jest nie tak. Twoja postać będzie powoli poruszać się w mroku jednocześnie próbując skontaktować się z resztą załogi.

Poznasz nową mechanikę. Twój bohater może fokusowa się na fioletowych kulach, które znajdują się w różnych częściach lokacji. Dzięki nim cofają się pnącza umożliwiając Ci dalsze przejście.

Przyglądaj się dokładnie okolicznym obiektom. Niektóre kule są dobrze ukryte.

Jeśli do tej pory nie zdążyłeś zauważyć - Twoja postać nie ma na sobie skafandra. Nie możesz, więc skanować otoczenia. Prowadzić Cię będą zniszczone pnącza, które lekko świecą się na filetowo.


Dotrzesz do większego pomieszczenia, w którym będziesz musiał umieścić pierwszą kulę. Pierw uaktywnij pozostałe dwie, tak jak robiłeś to wcześniej.

Po drodze spotkasz nieciekawego towarzysza. Pnącze zachowujące się jak wąż. Stara się ona zajść Cię od tyły i zaatakować. Jeśli mu na to pozwolisz zabije Cię. Jeśli jednak chcesz tego uniknąć po prostu co kilka sekund śledź jego poczynania. Gdy będziesz na niego zerkał będzie ponownie uciekać.

Po kulę, którą musisz umieścić w wolnym miejscu, udaj się wąską drogą. Znajdziesz ją zaraz obok oświetlonego, niepasującego do otoczenia, pokoju. Po prostu weź kulę i zanieś ją do wcześniejszego punktu.
Z naładowanym orbem wróć do punkty, z którego go zabrałeś. To otworzy Ci przejście.

Podróżując dalej natrafisz na kolejną kulę. Znajdziesz ją na szafce nocnej, w pokoju odwróconym do góry nogami.

Zanieś ją w specjalnie przygotowane miejsce i aktywuj, to otworzy Ci kolejne przejście.

Gdy dotrzesz do kolejnej część jaskini od razu udaj się na górę. W ten sposób szybko znajdziesz kolejną kulę.

Umieszczenie jej w specjalnym punkcie spowoduje nagły szok dla Twojego bohatera. Przez chwilę nie będziesz nim mógł wtedy sterować. Każda kolejna taka sytuacja pogarsza jego stan psychiczny.

Staraj się nie przejmować zmieniającym się otoczeniem. Pamiętaj, że Twoim celem jest umieszczenie wszystkich kul i wydostanie się z jaskini. Postaraj się, więc zdobyć je wszystkie i ułożyć w odpowiednich miejscach. To umożliwi Ci przejście dalej.

Po umieszczeniu ostatniego orba otwierającego przejście biegnij przed siebie i najlepiej nie patrz w górę. Czając się tam stwory, z którymi spotkania lepiej uniknąć.
Po dojściu do końca korytarza pojawi się przerywnik filmowy, a to zakończy tę część gry.
0
- Moons of Madness - poradnik do gry
- Moons of Madness: Poradnik do gry
- Moons of Madness: Opis przejścia
- Moons of Madness: Pobudka w bazie, opis przejścia
- Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia
- Moons of Madness: Szklarnia, opis przejścia
- Moons of Madness: Cave of Madness, opis przejścia
- Moons of Madness: Niegościnna piwnica, opis przejścia
- Moons of Madness: Przerwany sygnał, opis przejścia
- Moons of Madness: Nadciągające zagrożenie, opis przejścia
- Moons of Madness: Ośmiogłowy potwór, opis przejścia
- Moons of Madness: Brama, opis przejścia
- Moons of Madness: Opis przejścia
- Moons of Madness: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
e_rickson Centurion

Poradnik powinno się już dać ściągnąć bez problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.