MisBits: Sterowanie w MisBits
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry MisBits znajdziesz informacje na temat sterowania. Zamieściliśmy pełną klawiszologię dla wersji na komputery osobiste. Oddzielne tabele dotyczą sterowania z użyciem klawiatury i myszy oraz sterowania z użyciem pada. Informujemy również o dostępnych w grze ustawieniach sterowania.
Sterowanie w MisBits - klawiatura i mysz
![]() | Poruszanie się postacią. |
![]() | Rozglądanie się. |
![]() | Sprint. |
![]() | Podstawowy atak. |
![]() | Kopnięcie - przytrzymując przycisk możesz zwiększać jego siłę. |
![]() | Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała. |
![]() | Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu. |
![]() | Wyśmiewanie (Taunt). |
![]() | Przyczepienie / odczepienie głowy od zabawki / części ciała. |
Skok / Lot / Próba oswobodzenia się. | |
![]() | Przybliżenie / oddalenie kamery. |
Dla gry przy użyciu klawiatury i myszki dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:
- Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji myszki podczas rozglądania się.
- Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych myszką (przykładowo przemieszczenie myszki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).
Sterowanie w MisBits - gamepad (kontroler)
![]() | Poruszanie się postacią. |
![]() | Rozglądanie się. |
![]() | Sprint. |
![]() | Podstawowy atak. |
![]() | Wyśmiewanie (Taunt). |
![]() | Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu. |
![]() | Przyczepienie / odczepienie głowy od części ciała. |
![]() | Skok / Lot / Próba oswobodzenia się. |
![]() | Kopnięcie - przytrzymując trigger możesz zwiększać jego siłę. |
![]() | Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała. |
![]() | Przybliżenie kamery. |
![]() | Oddalenie kamery. |
![]() | Menu pauzy. |
Dla gry przy użyciu kontrolera dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:
- Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji prawej gałki analogowej podczas rozglądania się.
- Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych prawą gałką analogową (przykładowo wychylenie gałki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.























