MisBits: Interfejs użytkownika w MisBits
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry MisBits opisujemy interfejs użytkownika - HUD. Dowiesz sie jakie znaczenie mają wszystkie wyświetlane na ekranie informacje i w jaki sposób najlepiej na nie reagować.

Interfejs w MisBits nie jest bardzo skomplikowany:
Punkt 1) Liczba punktów zgromadzonych przez najlepszych graczy i przez sterowaną postać. Informacja ta nie jest wyświetlana w każdym trybie gry.
Punkt 2) Ilość czasu do zakończenia rundy. W trybie Kick Brawl wyświetlana jest też lista goli zdobytych przez każdą z drużyn.
Punkt 3) Dziennik zdarzeń (np. kto kogo ostatnio pokonał). Informacja ta nie jest wyświetlana w każdym trybie gry.
Punkt 4) Pasek energii postaci. Jest on oddzielny w zależności od tego czy podróżujesz głową czy masz już przyczepioną zabawkę / dolną część ciała. Po utracia paska zdrowia zabawki możesz powrócić do sterowania samą głową (chyba że i ona także polegnie).
Punkt 5) Pasek baterii - staminy. Jest on wyczerpywany w wyniku korzystania z opcji sprintu. Po wyczerpaniu całej staminy musisz odczekać aż pasek ponownie się naładuje.
Punkt 6) Ikona gotowości specjalnej umiejętności - Specjalny atak jest inny dla każdej z zabawek / części ciała. Po uaktywnieniu specjalnej umiejętności musisz odczekać chwilę aż się ponownie naładuje.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
