2. Kreacja postaci | Might and Magic Heroes Online
Aktualizacja:

Zanim rozpoczniemy właściwą rozgrywkę w Might & Magic: Heroes Online musimy rzecz jasna stworzyć własnego herosa. Posłuży nam do tego niezbyt rozbudowany kreator, który składa się między innymi z wyboru płci, imienia, portretu czy też przynależności frakcyjnej bohatera. W tym samym czasie możemy mieć tylko jedną postać - wejście w posiadanie dodatkowego slota wiąże się niestety z wydatkami w postaci mikropłatności.
Frakcje

Przystań nazywana również Świętym Imperium to frakcja o charakterze teokratycznym, która oddanie służy smoczemu Bogowi Światła, Elrathowi. Zasilający jej szeregi honorowi rycerze i potężni magowie żyją zgodnie z ideałami Stwórcy sumiennie przestrzegając zasad czystości oraz prawdomówności. Ich nadrzędnym celem jest niesienie dobra i rozszerzanie wpływów świętego Światła na nowe tereny krainy Ashan.

Nekropolia zwana niekiedy Kultem Pająka to frakcja o charakterze fanatycznej sekty, która oddaje cześć mrocznym siłom oraz aspektowi Śmierci. Zrzesza w swoich szeregach potężnych nekromantów parających się czarną magią i dążących do osiągnięcia nieśmiertelności. Dzięki długotrwałemu studiowaniu starożytnych ksiąg zdołali oni opanować sztukę wskrzeszania oraz kontrolowania zmarłych. Jednym z ich głównych celów jest podbicie całego Ashan i zaprowadzenie wszechobecnego chaosu.
Klasy postaci

Rycerz (Przystań - Święte Imperium) to klasa postaci, która jako bohater mocy bazuje na sile fizycznej (bezpośrednie uderzenia bronią białą) i wspomaga swoich towarzyszy poprzez rozmaite okrzyki oraz komendy bojowe. W przeciwieństwie do herosa parającego się magią nie dysponuje w głównej mierze potężnymi zaklęciami i czarami ofensywnymi. W czasie trwania pojedynczej tury może wykonać wyłącznie jeden ruch. W porównaniu z herosem magii posiada maksymalnie aż sześć slotów na jednostki w swojej armii, a także szybciej osiąga większą liczbę jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym oddziale.

Kleryk (Przystań - Święte Imperium) to klasa postaci, która jako bohater magii bazuje na zaklęciach o charakterze wspomagającym oraz potężnych zaklęciach ofensywnych, które zadają ogromne obrażenia wrogim jednostkom. W przeciwieństwie do herosa parającego się wojaczką nie atakuje nieprzyjaciół bezpośrednio przy użyciu broni białej. Jest w stanie wykonać dwa ruchy w czasie trwania pojedynczej tury (w toku awansowania na kolejne poziomy dochodzi aż do 4). Posiada zaledwie pięć slotów na jednostki w swojej armii, a ponadto nieco wolniej niż bohater mocy zyskuje większe maksymalne liczby jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym rozdziale.

Rycerz Śmierci (Nekropolia - Kult Pająka) to klasa postaci, która jako bohater mocy bazuje na sile fizycznej (bezpośrednie uderzenia bronią białą) i wspomaga swoich towarzyszy poprzez rozmaite okrzyki oraz komendy bojowe. W przeciwieństwie do herosa parającego się magią nie dysponuje w głównej mierze potężnymi zaklęciami i czarami ofensywnymi. W czasie trwania pojedynczej tury może wykonać wyłącznie jeden ruch. W porównaniu z herosem magii posiada maksymalnie aż sześć slotów na jednostki w swojej armii, a także szybciej osiąga większą liczbę jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym oddziale.

Nekromanta (Nekropolia - Kult Pająka) to klasa postaci, która jako bohater magii bazuje na zaklęciach o charakterze wspomagającym oraz potężnych zaklęciach ofensywnych, które zadają ogromne obrażenia wrogim jednostkom. W przeciwieństwie do herosa parającego się wojaczką nie atakuje nieprzyjaciół bezpośrednio przy użyciu broni białej. Jest w stanie wykonać dwa ruchy w czasie trwania pojedynczej tury (w toku awansowania na kolejne poziomy dochodzi aż do 4). Posiada zaledwie pięć slotów na jednostki w swojej armii, a ponadto nieco wolniej niż bohater mocy zyskuje większe maksymalne liczby jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym rozdziale.
Kwestie kosmetyczne

Ostatnia zakładka tyczy się spraw czysto kosmetycznych. Mamy tutaj możliwość nadania swojemu herosowi imienia, wyboru jego płci, portretu oraz przewodniego koloru szat. Po zakończeniu tego etapu kreacji możemy już rozpocząć właściwą przygodę w świecie Ashan!
0
- Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach
- Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach
- Poradnik do gry - 1. Interfejs rozgrywki | Might and Magic Heroes Online
- 2. Kreacja postaci | Might and Magic Heroes Online
- 3. Świat przedstawiony i jego eksploracja | Might and Magic Heroes Online
- 4. Rozwój bohaterów | Might and Magic Heroes Online
- 5. Rankingi i osiągnięcia | Might and Magic Heroes Online
- 6. Zadania fabularne i dodatkowe | Might and Magic Heroes Online
- 7. Prowadzenie batalii | Might and Magic Heroes Online
- 8. Miasta i ich rozwój | Might and Magic Heroes Online
- 9. Formy wspólnej gry | Might and Magic Heroes Online
- 10. Mikropłatności | Might and Magic Heroes Online
- Might & Magic - Heroes Online - wymagania sprzętowe
- Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach
Komentarze czytelników
Bogost Legionista
Poradnik dobrze opracowany. Gra jest najlepsza z wszystkich części Herosów, jak na przeglądarkę grafika i animacje znakomite. Mikropłatności nie są agresywne. Niestety - polski serwer bardzo źle się spisuje, praktycznie codziennie są błędy i wyłączenia, czasem po kilka godzin
Bogost Legionista
I na koniec pytanie - dlaczego nie można wydrukować sobie tego poradnika?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.