Holy Griffin Empire | Bitwy-zagadki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Holy Griffin Empire

Zleceniodawca I

Pierwszą osobą, od której otrzymasz zagadki, jest karczmarz stojący za ladą [M2 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Pierwszą osobą, od której otrzymasz zagadki, jest karczmarz stojący za ladą [M2.5].

Zagadka I

Wymagania: Kapłanka, Rycerz

Nagroda: 1000 złota, 5 rudy, 3 rubiny

1 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Białego Zbrojnego z prawej przesuń pod żółtą Kapłankę po lewej [1] - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Białego Zbrojnego z prawej przesuń pod żółtą Kapłankę po lewej [1]. Odblokowanego w ten sposób Włócznika przemieś pod drugą Kapłankę [2].

Gdy usuniesz żółtego Włócznika stojącego pod Rycerzem, stworzysz Mur oraz dwie Formacje - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy usuniesz żółtego Włócznika stojącego pod Rycerzem, stworzysz Mur oraz dwie Formacje.

Dzięki uzyskanym ruchom, możesz teraz wykonać Atakujące Formacje z Kapłankę i Włócznikami przed Aniołem z lewej - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Dzięki uzyskanym ruchom, możesz teraz wykonać Atakujące Formacje z Kapłankę i Włócznikami przed Aniołem z lewej. Rozwiążesz w ten sposób zagadkę.

Zagadka II

Wymagania: Gryf

Nagroda: 500 złota, 4 rudy, 2 rubiny, Złota Włócznia

Na początku usuń niebieskiego Łucznika, który otoczony jest przez żółtych Włóczników (po lewej) - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Na początku usuń niebieskiego Łucznika, który otoczony jest przez żółtych Włóczników (po lewej). Potem zlikwiduj Łucznika stojącego na prawo od kamiennego Muru.

2 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zdobędziesz w ten sposób wystarczającą ilość ruchów, aby przenieść białych Zbrojnych pod Gryfa [1], a następnie zrobić to samo z niebieskimi Łucznikiem [2] - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zdobędziesz w ten sposób wystarczającą ilość ruchów, aby przenieść białych Zbrojnych pod Gryfa [1], a następnie zrobić to samo z niebieskimi Łucznikiem [2].

Zleceniodawca II

Drugim mistrzem zagadek jest rycerz stojący na północny-wschód od więzienia [M2 - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Drugim mistrzem zagadek jest rycerz stojący na północny-wschód od więzienia [M2.4].

Zagadka III

Wymagania: Kapłanka, Gryf

Nagroda: 500 złota, 2 rudy, 1 rubin

Białego Zbrojnego z lewej przesuń pod stojącego na środku Gryfa, a na jego miejsce wstaw żółtego Włócznika z prawej - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Białego Zbrojnego z lewej przesuń pod stojącego na środku Gryfa, a na jego miejsce wstaw żółtego Włócznika z prawej.

Zlikwiduj następnie Zbrojnego ustawionego za Kapłanką po lewej, a uzyskasz dwa dodatkowe ruchy - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zlikwiduj następnie Zbrojnego ustawionego za Kapłanką po lewej, a uzyskasz dwa dodatkowe ruchy. Pierwszego użyj do przesunięcia ostatniego Zbrojnego pod Gryfa, a drugiego do usunięcia Włócznika blokującego formację.

Gdy Gryf przesunie się do przodu, odblokuje Zbrojnego, którego będziesz mógł przesunąć pod Kapłankę - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy Gryf przesunie się do przodu, odblokuje Zbrojnego, którego będziesz mógł przesunąć pod Kapłankę. Powstanie w ten sposób ostatnia atakująca formacja i zagadka zostanie rozwiązana.

Zagadka IV

Wymagania: Anioł

Nagroda: 750 złota, 2 rudy, 2 rubiny, Kostur Elratha

Usuń szary Mur stojący przed Zbrojnym, a następnie zlikwiduj żółtego Łucznika umieszczonego między niebieskimi Włócznikami - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Usuń szary Mur stojący przed Zbrojnym, a następnie zlikwiduj żółtego Łucznika umieszczonego między niebieskimi Włócznikami.

Kolejne dwa ruchy wykorzystaj na utworzenie atakującego formacji Anioła po prawej - Holy Griffin Empire - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Kolejne dwa ruchy wykorzystaj na utworzenie atakującego formacji Anioła po prawej. Ostatnie co musisz zrobić, to zaatakować Zbrojnymi z lewej. W ten sposób pokonasz wszystkich przeciwników i rozwiążesz zagadkę. Jako nagrodę otrzymasz Kostur Elratha.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl