Heresh (1) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Heresh
Szokująca niespodzianka
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu misji udaj się na wschód, gdzie spotkasz Sir Skeltona [1] i zdobędziesz pierwszy oddział wojska - Szkielety [2].
![]() | ![]() |
Kawałek dalej czeka cię walka z oddziałem Zombie (LVL 1) [1]. Podczas starcia pamiętaj o używaniu Zaklęcia Krwawy Rytuał. Zabija ono wszystkie twoje Jednostki Bezczynne i zadaje przeciwnikowi tym więcej obrażeń, im więcej jednostek poświęciłeś [2].
Nieoczekiwany sojusznik
![]() | ![]() |
Po wygraniu pojedynku, uzyskasz dostęp do jednostek Zombie [1]. Udaj się teraz na południe i zaatakuj przeciwników (LVL 2) strzegących uwięzionego w klatce nekromanty [2].

Aby uwolnić mężczyznę, musisz zniszczyć klatkę po drugiej stronie pola bitwy. Gdy to zrobisz, walka dobiegnie końca, a Fiona zdobędzie nową jednostkę - Pomroczniaka.
Upiorne próby
![]() | ![]() |
Twoim celem są katakumby znajdujące się w prawym-dolnym rogu lokacji [1]. Zanim jednak się tam udasz, otwórz skrzynię na północy i zabierz pierwszy artefakt - Przeklętą Tarczę [2].
![]() | ![]() |
Jeśli masz odpowiednią ilość surowców, możesz również kupić kilka Wampirów w leży stojącej na prawo od wejścia do podziemi [1]. Wewnątrz katakumb [M3.2] idź maksymalnie na wschód i podnieś leżące tam rubiny [2].
![]() | ![]() |
Możesz wydać je na Upiora, którego leżę znajdziesz w prawym-dolnym rogu lokacji [1]. W lewym górnym-rogu stoi również skrzynia pełna złota [2].
![]() | ![]() |
Gdy będziesz gotowy, idź na północ i zaatakuj stojącego tam Strażnika Upiorów (LVL 7) [1]. Początek walki będzie inny niż standardowe pojedynki. Twoim jedynym przeciwnikiem będzie potężny szkielet, który co turę wysysa życie z wrogich jednostek [2], a po 6 turach wykonuje potężny atak (dwie kratki szerokości). Twoim zadaniem jest zablokowanie jego ciosu, więc staraj się stworzyć przed szkieletem jak największa ilość Murów.
![]() | ![]() |
Po wykonaniu swego ciosu olbrzym zniknie i rozpocznie się standardowa walka [1]. Jeśli nie będziesz mógł sobie z nią poradzić, powalcz z losowa spotykanymi w katakumbach przeciwnikami. Zdobędziesz w ten sposób wyższy poziom i walka stanie się prostsza. W nagrodę za pokonanie strażnika, otrzymasz surowce oraz 3 Upiory [2].
Mroczna urna
![]() | ![]() |
Wróć teraz do pierwszej lokacji i udaj się do starożytnych ruin na zachodzie [M3.4] [1]. Przed wejściem do środka warto podnieść złoto leżące z prawej [2].
![]() | ![]() |
Poszukiwani przez ciebie magowie znajdują się w północnej części lokacji [1]. Gdy do nich podejdziesz, zaatakuje cię oddział demonów (LVL 5) [2].
![]() | ![]() |
Zabij przeciwników, a następnie zajmij się czarodziejami (LVL 5) [1]. Aby ich pokonać, musisz trafić w dwa przełączniki na górze [2].
![]() | ![]() |
Dezaktywujesz w ten sposób barierę i będziesz mógł atakować przeciwnika [1]. Po walce otrzymasz trochę surowców oraz Mroczną Urnę [2].
0
- Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry
- Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mapy | Opis przejścia
- Irollan (1) | Opis przejścia
- Irollan (2) | Opis przejścia
- Holy Griffin Empire (1) | Opis przejścia
- Holy Griffin Empire (2) | Opis przejścia
- Heresh (1) | Opis przejścia
- Heresh (2) | Opis przejścia
- Sheogh (1) | Opis przejścia
- Sheogh (2) | Opis przejścia
- Silver Cities | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.