Holy Griffin Empire (1) | Opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Holy Griffin Empire

Rozmowa z Imperatorem

1 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po dotarciu do stolicy, zaczepi cię nieznany mężczyzna i zaoferuje swoją pomoc - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po dotarciu do stolicy, zaczepi cię nieznany mężczyzna i zaoferuje swoją pomoc. Uzyskasz w ten sposób dostęp do jednostki Zbrojny [1]. Z nowo zdobytym wojskiem udaj się na północ, gdzie zostaniesz zaatakowany przez strażników (LVL 1) [2].

W poszukiwaniu schronienia

Gdy ich pokonasz, Godryk pobiegnie automatycznie w lewo - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy ich pokonasz, Godryk pobiegnie automatycznie w lewo. Musisz teraz przejść na drugą stronę placu, unikając patrolujących teren rycerzy. Przeciwnicy zauważą cię jeśli będzie na tym samym boku kwadratu co oni. Żeby rozwiązać tę zagadkę, biegnij na północ, jak jeden rycerz będzie na górnym, a drugi na lewym boku. Poruszaj się za nimi powoli, aż będziesz mógł opuścić strzeżony teren.

2 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Jak patrol zniknie z zasięgu wzroku, możesz wrócić kawałek na południe i otworzyć skrzynię z artefaktem Pióro Feniksa [1] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Jak patrol zniknie z zasięgu wzroku, możesz wrócić kawałek na południe i otworzyć skrzynię z artefaktem Pióro Feniksa [1]. Przedmiot jest jednak strzeżony przez silnego przeciwnika, więc lepiej wrócić tu na 4-5 poziomie doświadczenia. Na razie zaatakuj rycerza (LVL 2) na północy [2].

3 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce dołączy do ciebie nowa jednostka - Łucznik [1] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce dołączy do ciebie nowa jednostka - Łucznik [1]. Idąc dalej na północ, dotrzesz do kolejnej zagadki ze strażnikami [2].

Poczekaj aż rycerz po lewej zejdzie z dolnego boku i przejdź jedno pole do góry oraz jedno w prawo - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Poczekaj aż rycerz po lewej zejdzie z dolnego boku i przejdź jedno pole do góry oraz jedno w prawo. Postój tam chwilę. Jak tylko drugi rycerz zejdzie z prawego boku, ukryj się za beczką na wschodzie.

4 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Czekaj w tym miejscu tak długo, aż przeciwnik z prawej przejdzie na dolny bok [1] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Czekaj w tym miejscu tak długo, aż przeciwnik z prawej przejdzie na dolny bok [1]. Możesz wtedy przebiec na północ. Jak rycerz z lewej znajdzie się na południowym boku, będziesz mógł opuścić plac [2].

5 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy strażnicy znikną, podnieś złoto po prawej [1] i przejdź na drugą stronę muru [2] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy strażnicy znikną, podnieś złoto po prawej [1] i przejdź na drugą stronę muru [2].

6 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
W nowej lokacji [M2 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W nowej lokacji [M2.4] porozmawiaj z pobliskim żołnierzem [1], a następnie zaatakuj rycerza stojącego przed karczmą [2].

Aby wygrać tą walkę, musisz zaatakować kolorowe tarcze w kolejności podanej przez wspomnianego wcześniej żołnierza - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Aby wygrać tą walkę, musisz zaatakować kolorowe tarcze w kolejności podanej przez wspomnianego wcześniej żołnierza. Na początku traf niebieską, potem zieloną, a na końcu czerwoną. Podczas walki pamiętaj o tym, że Licznik Szarży Zbrojnego wynosi 3, a Łucznika tylko 2!

Ucieczka z więzienia

7 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po wejściu do środka, otrzymasz kolejną jednostkę (Włócznika) [1] oraz spotkasz się ze starym znajomym [2] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po wejściu do środka, otrzymasz kolejną jednostkę (Włócznika) [1] oraz spotkasz się ze starym znajomym [2]. Dowiesz się od niego o więźniach, których musisz uwolnić.

8 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Opuść teraz karczmę i udaj się na północny-zachód, gdzie czeka cie walka z dwójką strzegących więzienia żołnierzami (LVL 4) [1] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Opuść teraz karczmę i udaj się na północny-zachód, gdzie czeka cie walka z dwójką strzegących więzienia żołnierzami (LVL 4) [1]. Zanim jednak ich zaatakujesz, kup kilka Jednostek Elitarnych w leżach stojących na lewo i na prawo od karczmy [2].

9 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
W jednym budynku znajdziesz Rycerza [1], a w drugim Kapłankę [2] - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W jednym budynku znajdziesz Rycerza [1], a w drugim Kapłankę [2].

10 - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Walka ze strażnikami nie jest standardowym pojedynkiem - Holy Griffin Empire (1) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Walka ze strażnikami nie jest standardowym pojedynkiem. Twoim zadaniem nie jest zabicie przeciwnika, tylko trafienie w dwa kołowroty w tym samym momencie [1]. Dobrze wykorzystaj Licznik Szarży jednostek, aby zgrać odpowiednio atak. W nagrodę otrzymasz trzech Rycerzy [2].

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl