Holy Griffin Empire (1) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Holy Griffin Empire
Rozmowa z Imperatorem
![]() | ![]() |
Po dotarciu do stolicy, zaczepi cię nieznany mężczyzna i zaoferuje swoją pomoc. Uzyskasz w ten sposób dostęp do jednostki Zbrojny [1]. Z nowo zdobytym wojskiem udaj się na północ, gdzie zostaniesz zaatakowany przez strażników (LVL 1) [2].
W poszukiwaniu schronienia

Gdy ich pokonasz, Godryk pobiegnie automatycznie w lewo. Musisz teraz przejść na drugą stronę placu, unikając patrolujących teren rycerzy. Przeciwnicy zauważą cię jeśli będzie na tym samym boku kwadratu co oni. Żeby rozwiązać tę zagadkę, biegnij na północ, jak jeden rycerz będzie na górnym, a drugi na lewym boku. Poruszaj się za nimi powoli, aż będziesz mógł opuścić strzeżony teren.
![]() | ![]() |
Jak patrol zniknie z zasięgu wzroku, możesz wrócić kawałek na południe i otworzyć skrzynię z artefaktem Pióro Feniksa [1]. Przedmiot jest jednak strzeżony przez silnego przeciwnika, więc lepiej wrócić tu na 4-5 poziomie doświadczenia. Na razie zaatakuj rycerza (LVL 2) na północy [2].
![]() | ![]() |
Po walce dołączy do ciebie nowa jednostka - Łucznik [1]. Idąc dalej na północ, dotrzesz do kolejnej zagadki ze strażnikami [2].

Poczekaj aż rycerz po lewej zejdzie z dolnego boku i przejdź jedno pole do góry oraz jedno w prawo. Postój tam chwilę. Jak tylko drugi rycerz zejdzie z prawego boku, ukryj się za beczką na wschodzie.
![]() | ![]() |
Czekaj w tym miejscu tak długo, aż przeciwnik z prawej przejdzie na dolny bok [1]. Możesz wtedy przebiec na północ. Jak rycerz z lewej znajdzie się na południowym boku, będziesz mógł opuścić plac [2].
![]() | ![]() |
Gdy strażnicy znikną, podnieś złoto po prawej [1] i przejdź na drugą stronę muru [2].
![]() | ![]() |
W nowej lokacji [M2.4] porozmawiaj z pobliskim żołnierzem [1], a następnie zaatakuj rycerza stojącego przed karczmą [2].

Aby wygrać tą walkę, musisz zaatakować kolorowe tarcze w kolejności podanej przez wspomnianego wcześniej żołnierza. Na początku traf niebieską, potem zieloną, a na końcu czerwoną. Podczas walki pamiętaj o tym, że Licznik Szarży Zbrojnego wynosi 3, a Łucznika tylko 2!
Ucieczka z więzienia
![]() | ![]() |
Po wejściu do środka, otrzymasz kolejną jednostkę (Włócznika) [1] oraz spotkasz się ze starym znajomym [2]. Dowiesz się od niego o więźniach, których musisz uwolnić.
![]() | ![]() |
Opuść teraz karczmę i udaj się na północny-zachód, gdzie czeka cie walka z dwójką strzegących więzienia żołnierzami (LVL 4) [1]. Zanim jednak ich zaatakujesz, kup kilka Jednostek Elitarnych w leżach stojących na lewo i na prawo od karczmy [2].
![]() | ![]() |
W jednym budynku znajdziesz Rycerza [1], a w drugim Kapłankę [2].
![]() | ![]() |
Walka ze strażnikami nie jest standardowym pojedynkiem. Twoim zadaniem nie jest zabicie przeciwnika, tylko trafienie w dwa kołowroty w tym samym momencie [1]. Dobrze wykorzystaj Licznik Szarży jednostek, aby zgrać odpowiednio atak. W nagrodę otrzymasz trzech Rycerzy [2].
0
- Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry
- Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mapy | Opis przejścia
- Irollan (1) | Opis przejścia
- Irollan (2) | Opis przejścia
- Holy Griffin Empire (1) | Opis przejścia
- Holy Griffin Empire (2) | Opis przejścia
- Heresh (1) | Opis przejścia
- Heresh (2) | Opis przejścia
- Sheogh (1) | Opis przejścia
- Sheogh (2) | Opis przejścia
- Silver Cities | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.