R-05 Escape From Denver | Kampania - opis przejścia
Aktualizacja:
R-05 Escape From Denver
Najkrótsza z misji, jeśli wziąć pod uwagę wielkość mapy, jednocześnie jedna z najbardziej intensywnych, jeśli chodzi o ilość i rodzaj przeciwników. Na końcu mapy nie ma także zwyczajowego bossa - pojedynek z kilkoma Mastiffami, którego nie będziesz w stanie uniknąć z nawiązką ci to wynagrodzi i zaserwuje porządną dawkę frustracji.

Tuż po rozpoczęciu misji, zwróć uwagę na jednego z atakujących cię cyborgów-ninja, gdyż jest to lewus (1/3) - dla pewności użyj AR, by go zlokalizować.

Odetnij mu rękę, rozpraw się z resztą napastników i rozejrzyj się po okolicy, by odnaleźć skrzynię z Endurance Plus. Zbierz ulepszenie i udaj się w kierunku drugiej strony ulicy.

Koleni wrogowie (w tym jeden robot), których możesz zlikwidować po cichu (zakradnij się za pomocą kartonowego pudełka lub beczki) - jeśli nie lubisz subtelności zajmij się nimi w klasycznym stylu, szlachtujący wszystkich i wszystko co się nawinie. Po walce rozejrzyj się za zielonym koszem na śmieci, stojącym między budynkiem a pociągiem. Rozwal go, a ze środka wypadnie nośnik danych (1/1).

Udaj się w kierunku znacznika i zwróć uwagę na ciężko opancerzonego cyborga z młotem, który stoi w pobliżu fontanny - to kolejny lewus (2/3). Po wyczyszczeniu lokacji z wrogów udaj sie w kierunku znacznika, aż dojdziesz do długiej, wąskiej ulicy pełnej Dwarf Gekko. Możesz przekraść się pomiędzy nimi za pomocą pudełka lub beczki.

Na dole schodów czekać na ciebie będzie Gekko Mimic - standardowo potnij go na kawałki i rozpraw się z falą przeciwników, którzy wkrótce nadbiegną.

Kawałek dalej trafisz na grupkę przeciwników, wśród których jest kolejny lewus (3/3) . Pilnują oni ostatniego w grze zakładnika, którego najtrudniej ze wszystkich jest uratować. W pierwszej kolejności zajmij się po cichu cyborgiem na gzymsie, a następnie szybko się wycofaj, by nie zostać zauważonym. By dostać się do zakładnika na dole i nie dopuścić, by został zabity musisz posłużyć się granatami EM (granat forsforowy też może zadziałać). Rzuć nim stojąc na gzymsie, na którym zabiłeś cyborga, a następnie szybko zeskocz na dół i zlikwiduj dwójkę cyborgów (pamiętaj, by jednemu z nich odciąć rękę). Następnie odciągnij GRADa od zakładnika, by nie został zabity przypadkowym atakiem robota i spokojnie się z nim rozpraw. Po wszystkim uratuj zakładnika i skieruj się w stronę znacznika.

Spotkasz tu patrolującego ulicę Mastiffa - za wszelką cenę spróbuj się do niego zakraść od tyłu i zlikwidować go po cichu. Wkrótce zjawią się posiłki, w postaci kilku cyborgów. Po wszystkim podejdź do małej metalowej bramy po lewej stronie ulicy.

Gdy się zbliżysz ze środka wyleci cyborg. Zlikwiduj go, wejdź do środka i zbierz komputer VRM (1/1). Przygotuj się jednak, gdyż czeka cię zasadzka ze strony 3 Mastiffów - w razie potrzeby wyjdź na zewnątrz, gdyż walka z trzema rozwścieczonymi gorylami na tak małej przestrzeni nie należy do łatwych. Po wszystkim udaj się w kierunku znacznika, przejdź przez bramę i zakończ misję.
0
- Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry
- Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- R-00 Guard Duty | Kampania - opis przejścia Metal Gear Rising Revengeance
- R-01 Coup d'Etat | Kampania - opis przejścia Metal Gear Rising Revengeance
- R-02 Research Facility | Kampania - opis przejścia Metal Gear Rising Revengeance
- R-03 Mile High | Kampania - opis przejścia Metal Gear Rising Revengeance
- R-04 Hostile Takedown | Kampania - opis przejścia Metal Gear Rising Revengeance
- R-05 Escape From Denver | Kampania - opis przejścia
- R-06 Badlands Showdown | Kampania - opis przejścia
- R-07 Assassination Attempt | Kampania - opis przejścia
- Kampania - opis przejścia
- Metal Gear Rising: Revengeance - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
SORKI ALE.CZEMU NA ARMSTRONGU NIE.DZIALA MI TEN.BLADE.MODE??JUZ Z 30 RAZY PROBOWALEM.I.DUPA.BLADA!!A NAWET JAK.POJAWIA.SIE.TA JAPONSKA.LITERA.ZEBY ZROBIC SPEACIAL.COMBO.TO.TAK.SAMO BLADE.MODE.NIE.DZIALA??COS.ROBIE.ZLE.CZY.JAK??A JAK.ZADZIALA TO MAM.ZA.MALO.CZ ASU ZEBY USTAWIC.CELOWNIK NA.REKE.IWYKONAC CIECIE??NA.PASZIE MAM.TO.SAMO??O.CO.BIEGA??DZIWNE JAKIEŚ!! A PORADNIK TO.O.DUPE.POTLUC!!! :@
kosmacz Junior
@Kuba aka Zbyszek
"uderzył mnie bodajże raz, tym debilnym "latającym pączkiem" bo próbowałem to sparować :P"
To nie jest możliwe - Niektórych jego kombosów na hardzie nie da się sparować w 100%, więc w to, że uderzył Cię raz nie uwierzę. Ale boss jest rzeczywiście łatwy, tylko troszkę przydługawy :)
Kuba aka Zbyszek Chorąży
@xittam nie wymagajmy od slashera czegoś więcej niż efektywnej walki (acz mnie się akurat fabuła też podobała).
@James Kidd zagraj na normalnym poziomie, jeśli nie jesteś za bardzo "ograny" w slashery (na najłatwiejszym, jeśli jest to dla ciebie obcy gatunek). Grę można przejść dość szybko, jeśli nie zależy ci na znajdzkach, więc zawsze możesz powtórzyć rozgrywkę na wyższym poziomie, jeśli będziesz chciał większego wyzwania ;)
@wbartosz mi np. najwięcej trudności sprawił Blade Wolf (na hardzie), bo nie stosowałem się za bardzo do porad (i nie parowałem ataków) i rzucałem epitetami na lewo i prawo :P Jak zacząłem się blokować to walka była o niebo prostsza. Co do Monsoona to mi się akurat wydaje najprostszą walką (uderzył mnie bodajże raz, tym debilnym "latającym pączkiem" bo próbowałem to sparować :P). Ja z Armstrongiem miałem mega problemy, bo przez głupiego buga (po zabawie z odblokowaniem poziomu trudności) gra bez mojej wiedzy zmieniła poziom z hard na revengeance (czyli najwyższy) - gryzłem pada, przeklinałem i ogólnie miałem wszystkiego dość, ale po kilkudziesięciu próbach udało mi się go pokonać :P
wbartosz Legionista
James Kidd - zagraj na normalnym, jest dosyć wymagający. :)
co do bossa to dziwi mnie że wszystkim sprawiała trudności ostatnia walka z Armstrongiem. Ja pokonałem go za drugim razem. Najbardziej męczyłem się z Monsoonem, napsuł mi trochę krwi :)
zanonimizowany956475 Centurion
Na jakim poziomie polecacie zagrać osobie, która nigdy nie grała w tego typu gry? :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.