Get Solano | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
Aktualizacja:
Get Solano
Gdy już rozpoczniesz misję poprzez rozmowę z Fioną, znajdziesz się przed swoją willą. Skieruj się w prawo i wsiądź do helikoptera Ewana [#059]. Wysadzi Cię on w okolicy wypełnionej dodatkowymi bombami [#060]. Zbierz je wszystkie.
![]() [#059] | ![]() [#060] |
Załatw sobie jakiś samochód i ruszaj drogą do bunkra Solano. Szybko natkniesz się na małą wrogą bazę z wyrzutnią rakiet przeciwlotniczych [#061]. Dobrze byłoby ją unieszkodliwić i zebrać cały znajdujący się w pobliżu sprzęt i paliwo.
Ruszaj dalej drogą. Znajdziesz kolejną bazę [#062].
![]() [#061] | ![]() [#062] |
Można się z nią rozprawić w bardzo przyjemny sposób - postaraj się wjechać do niej wrogim pojazdem (zatem nikt Cię nie rozpozna), podjedź do stojącego w obozie czołgu [#063] i wsiądź do niego. Dzięki temu zapewnisz sobie lepszą ochronę i dodatkową siłę ognia przydatną w niszczeniu kolejnych wyrzutni przeciwlotniczych.
Kolejnym celem są wrogowie przy moście [#064]. Jeśli Twój czołg przetrwał walkę w poprzedniej bazie, użyj go do zlikwidowania działa przeciwlotniczego i żołnierzy z wyrzutniami rakiet. W przeciwnym wypadku skorzystaj z własnej broni palnej.
![]() [#063] | ![]() [#064] |
Dalszą drogę postaraj się pokonać wewnątrz jakiegoś wrogiego pojazdu - dzięki temu helikoptery nie będą się Ciebie czepiać. Dojedź do kolejnej bazy [#065] ze stanowiskiem przeciwlotniczym. Wysiądź tuż koło niego i zniszcz je, najlepiej ładunkiem C4 (a jeśli dysponujesz czołgiem, po prostu wjedź w to działo p.lot).
W tej bazie stoją także czołgi [#066]. Radzę sobie jeden pożyczyć i z jego pomocą zrównać bazę z ziemią.
![]() [#065] | ![]() [#066] |
Skorzystaj z czołgu również przy oczyszczaniu mostu [#067], przez który musisz przejechać, by dotrzeć do Solano. Miej jednak na uwadze fakt, że podczas walki na moście zostaniesz zaatakowany przez wrogie helikoptery. Możesz je zniszczyć albo czołgiem, albo specjalnym wsparciem z powietrza, albo bronią bezodrzutową [#068] umieszczoną na jednym z końców mostu.
![]() [#067] | ![]() [#068] |
Za mostem spotkasz kilka blokad [#069] i paru żołnierzy wenezuelskich. Naprawdę nie stanowią oni żadnego problemu. Po ich wykończeniu ruszaj dalej drogą.
W końcu dotrzesz do betonowej ściany bunkra [#070] i skrzyżowania tuż obok niej. Odnogi w lewo i prawo zaprowadzą Cię do stanowisk broni przeciwlotniczej. Dobrze byłoby je zlikwidować. Na szczęście, nie są to trudne cele.
![]() [#069] | ![]() [#070] |
Po zlikwidowaniu stanowisk AA przyjdzie pora na zniszczenie bunkra odpowiednią bombą, którą powinieneś dostać na początku misji. Oznacz cel znacznikiem laserowym i obserwuj jak... bomba nie daje sobie rady ze zniszczeniem budowli. Co więcej, siły Solano zaatakują Twoją willę, a to oznacza, że musisz szybko wracać do swojej siedziby.
Znajdź raz dwa jakiś szybki wóz (Iguana to odpowiedni samochód - ma wystarczającą prędkość maksymalną i znajdziesz go na pewno gdzieś w okolicy) i jedź do willi. Przy odrobinie szczęścia uda Ci się oszukać wszystkich wrogów, jakich spotkasz w drodze powrotnej - w końcu jedziesz wenezuelskim wozem.
Problemy mogą się pojawić, jeśli zechcesz przejechać przez terytorium opanowane przez P.L.A.V. - mając wóz armii wenezuelskiej, staniesz się dla nich świetnym celem [#071]. Uważaj zwłaszcza przy barykadach rewolucjonistów - mają tam broń przeciwpancerną.
W pobliżu Twojej willi znajdziesz cztery cele do unieszkodliwienia [#072]. Najlepiej, jeśli wejdziesz na swój teren frontową bramą.
![]() [#071] | ![]() [#072] |
Naprzeciwko głównego wejścia do Twojej willi stoją dwa czołgi. Musisz unieszkodliwić oba, np. poprzez kradzież jednego z nich [#073] i użycie go przeciwko drugiemu. Wśród tych czterech celów znajdują się również wozy przeciwlotnicze. Zniszcz je, by zająć się kolejną czwórką maszyn. Za murami willi czekają cztery czołgi - rozwal je w podobny sposób [#074]. Spiesz się jednak, bo willa nie jest niezniszczalna, a przeciwnicy pragną jej zburzenia.
![]() [#073] | ![]() [#074] |
Wejdź do willi głównym wejściem i obejrzyj przerywnik filmowy. Carmona będzie próbował zwiać - nie zwracaj uwagi na jego obstawę [#075], po prostu wsiadaj w pierwszy lepszy wóz i goń go [#076].
![]() [#075] | ![]() [#076] |
Czołgi i jeepy przeciwnika będą Ci przeszkadzać podczas gonitwy, ale i tak nie powinny udaremnić Ci złapania generała. Postaraj się zepchnąć go na pobocze (tak, by zatrzymał się na jakimś obiekcie), a następnie wywlec z samochodu. Możesz go potem albo zabić, albo schwytać i wezwać helikopter, który go wywiezie.
Ta druga opcja może być nieco trudna, ze względu na fakt, że w pobliżu jeździ mnóstwo wrogich czołgów - jedna eksplozja w pobliżu generała zakończy się jego śmiercią. Po załatwieniu spraw z Carmoną misja dobiegnie końca. Wypytaj potem Fionę o Chiny i Narody Zjednoczone.
0
- Mercenaries 2: World in Flames - poradnik do gry
- Mercenaries 2: World in Flames - poradnik do gry
- Najemnicy
- Odbicie generała Carmony | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Zdobycie willi Solano | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Universal Petroleum | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Doom Patrol | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Misha Milanich | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Finding Blanco | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Get Solano | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Get Solano, part 2 | Najemnicy | Mercenaries 2 World in Flames
- Najemnicy
- Mercenaries 2: World in Flames - poradnik do gry
Komentarze czytelników
claudespeed18 Legend

a są porady aby nie wpasc w zabugowane zadania lub dyplomacje? ;]
Stranger. Senator

Naprawdę świetna gierka, choć ma trochę bugów.
PS. Orientuje się ktoś gdzie znajduje się część zamienna z początkowej siedziby (willa Solano)? Połaziłem trochę po wnętrzu i dachach i jakoś nie mogę znaleźć. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.