03 - Zejście na ląd | Kampania
Aktualizacja:
Misja 03: Zejście na ląd

Cel główny: Oczyść plażę
Cel: Znajdź kryjówkę przy falochronie
Biegnij w stronę plaży i ukryj się za którąś z drewnianych osłon (obrazek powyżej). Towarzysze poinformują cię o nadejściu wrogów. Pierwsi ukrywać się będą za następującymi osłonami: naprzeciwko pod schodami (za betonowym blokiem), po prawej i po lewej. Podczas kolejnej fali wrogowie rozlokują się i na dole, za wspomnianymi osłonami, i na górze. Tu osłony również umieszczone są w trzech miejscach - naprzeciwko (nad schodami), po prawej i po lewej. Twoi kompani będą ci pomagać, lecz lwia część roboty należy do ciebie. Towarzysze poinformują cię, kiedy będziesz mógł wbiec na plażę.

Cel: Schowaj się w budynku
Wejdź na plażę, potem po schodach i szybko się gdzieś ukryj, np. za wielką, drewnianą skrzynką po prawej (obrazek powyżej). Lewą część zostaw kompanom. Uważaj w szczególności na okno nad wejściem do budynku oraz skrzynki przed tym wejściem. Tam właśnie najczęściej będą wrogowie. Musisz też uważać, aby któryś z nich nie ukrył się po prawej, obok stosu pudeł. To krótki dystans i można tu nieźle oberwać, jeśli nie będzie się uważnym. Jak zwykle, kompani poinformują cię o oczyszczeniu tego miejsca. Wbiegnij do budynku.


Cel: Sforsuj i oczyść
Wejdź po schodach i zlokalizuj drzwi po lewej (pierwszy obrazek powyżej). Musisz je sforsować pamiętając, że strzały w głowę są liczone (im więcej, tym szybsze odblokowywanie kolejnych metod forsowania drzwi), a poza tym strzał w głowę to natychmiastowe pozbycie się problemu. Tuż po wejściu do pomieszczenia (drugi obrazek powyżej) spójrz w lewo. Będzie tam dwóch wrogów. Zabij ich, a potem wykończ trzeciego nieco dalej, który wybiegł z drzwi po prawej. Czwarty podniesie się zza zasłony, tuż naprzeciwko ciebie (jest dość blisko).

Cel: Użyj znacznika laserowego
Dość proste zadanie, po prostu ukryj się gdziekolwiek w taki sposób, abyś miał widok na budynek przez dziurę w ścianie. Wyceluj w czerwony znacznik i przytrzymaj odpowiedni przycisk (obrazek powyżej). Po chwili budynek zostanie zniszczony ogniem artyleryjskim.
Cel główny: Przeszukaj budynek
Ruszaj za kompanami przez ruiny, do zniszczonego wcześniej budynku. Po gruzach dostaniesz się do środka. Nikt podczas drogi nie będzie cię atakował, także możesz odetchnąć i uzupełnić amunicję.

Cel: Odszukaj Marines
Do twojej dyspozycji zostanie oddany robot bojowy. Nie jest tak mobilny jak człowiek, ale nie przeszkadza to w walce. Jeśli jest za ciemno, włącz latarkę. Jedź przed siebie, możesz spróbować zastrzelić przeciwnika na górze. Wyjedź zza ściany po prawej, a dostrzeżesz jedno lub dwa światła - to latarki wskazujące wrogów (obrazek powyżej). Strzelaj na oślep w tę stronę, a bez problemu pozbędziesz się wrogów. Po chwili przybiegną w to miejsce kolejni. Nie szczędź amunicji. Nie wjedziesz na wyższy poziom, dlatego musisz kierować się w prawo, przez położoną nieco niżej dziurę, a potem w lewo. Po wjechaniu do kolejnego pomieszczenia wjedź na gruzy nieco po prawej, aby ominąć przeszkodę. Dojedziesz w ten sposób do jednego przeciwnika, który zeskoczy z góry. Zabij go i wstrzymaj ogień, gdyż dalej są twoi sojusznicy.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry
- Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry
- Kampania
- 01 - Niezamierzone konsekwencje | Kampania
- 02 - Oczami zła | Kampania
- 03 - Zejście na ląd | Kampania
- 04 - Pościg | Kampania
- 05 - Przypływ zmian | Kampania
- 06 - Prąd strugowy | Kampania
- 07 - Hat trick | Kampania
- 08 - W pogoni za Farazem | Kampania
- 09 - Po nitce do kłębka | Kampania
- 10 - W Dubaju jak w raju | Kampania
- 11 - Starzy znajomi | Kampania
- 12 - Nocne spotkanie | Kampania
- 13 - To już jest koniec | Kampania
- Kampania
- Medal of Honor: Warfighter - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
