Max Payne: Część 3 - Rozdział 5
Aktualizacja:
![]() | ![]() | ![]() |
1. Spotykam siê z informatorem, niejakim Wooden'em, który wyjaœnia mi kim jest Nicole Horne, osoba odpowiedzialna za projekt Valhalla. Nagle do pokoju wkracza kilku ludzi z broni¹. Mi pozostaje ratowaæ siê ucieczk¹ przez okno.
| 2. Do domu mogê siê dostaæ jedynie przez piwnice, tymi drzwiami.
| 3. Jestem ju¿ wewn¹trz. Ta posiad³oœæ wygl¹da na bardzo du¿¹ s¹dz¹c po wielkoœci podziemi.
|
![]() | ![]() | ![]() |
4. Kilka kroków i napotykam na pierwszego stra¿nika. Poniewa¿ walka odbywa siê na krótkim dystansie, najlepsz¹ broni¹ bêdzie strzelba.
| 5. Teren czysty w takim razie ruszamy do góry.
| 6. Jestem ju¿ w g³ównym budynku. Obok drzwi s¹ panele kontrolne. Mogê dostaæ siê jedynie do tych drzwi, przy których panel ma kolor zielony.
|
![]() | ![]() | ![]() |
7. Wchodzê do centrum monitoringu. Przygl¹dam siê monitorom.
| 8. Nagle z drzwi obok wybiega 2 stra¿ników. Za³atwiam ich bez wiêkszych problemów.
| 9. Wychodzê przez drzwi z których wybiegli stra¿nicy i dostajê siê na korytarz. Kolejny stra¿nik jest ju¿ histori¹.
|
![]() | ![]() | ![]() |
10. Wchodzê do hallu. Jedyna droga prowadzi schodami w górê.
| 11. Id¹c schodami natrafiam na przelatuj¹ce granaty. Trzeba uwa¿aæ.
| 12. W koñcu stajê przed drzwiami z napisem "Finance"
|
![]() | ![]() | ![]() |
13. Wchodzê do biur. Strzelam z granatnika w okolice ³adunku wybuchowego z czujnikiem laserowym. Okaza³o siê, ¿e niedaleko ³adunku by³ stra¿nik. Mia³ pecha.
| 14. Z biur wychodzê na kolejny korytarz. Na jego koñcu udaje mi siê trafiæ 2 ludzi.
| 15. Z korytarza wchodzê do czyjegoœ biura. Ogl¹dam niebieskie dokumenty le¿¹ce na jego biurku.
|
![]() | ![]() | ![]() |
16. Po wyjœciu z biura wchodzê na klatkê schodow¹. Za pomoc¹ granatnika neutralizuje miny i 2 stra¿ników biegn¹cych w górê.
| 17. Udajê siê do miejsca gdzie jeszcze nie by³em. Zamkniête drzwi to mój cel.
| 18. Ledwie przekroczy³em ich próg, a moje UZI posz³y w ruch.
|
![]() | ![]() | ![]() |
19. Równie¿ na górze by³o kilka osób. Ale to nie by³ du¿y problem.
| 20. A to g³ówne wejœcie, wraz z wykrywaczami metalu.
| 21. Dostajê siê do korytarza prowadz¹cego do innej czêœci budynku.
|
![]() |
|
0
- Max Payne - poradnik do gry
- Max Payne - poradnik do gry
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 1
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 2
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 3
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 4
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 5
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 6
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 7
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 8
- Max Payne: Część 1 - Rozdział 9
- Max Payne: Część 2 - Rozdział 1
- Max Payne: Część 2 - Rozdział 2
- Max Payne: Część 2 - Rozdział 3
- Max Payne: Część 2 - Rozdział 4
- Max Payne: Część 2 - Rozdział 5
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 1
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 2
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 3
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 4
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 5
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 6
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 7
- Max Payne: Część 3 - Rozdział 8
- Max Payne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
lgawe Legionista

W prologu części drugiej nie mogłem przez długi czas odnaleźć drogi.
giermuś1972 Generał

Żeby tylko R* zachował klimat 1-dynki i 2-ujki to będzie naprawdę fajnie.
zanonimizowany581767 Junior
jost faja tylko grafika rozwala
zanonimizowany226425 Junior
A sorka zwracam honor to jest 1;P Pomylilo mi sie bo te scrany cos za jasne sa;P
zanonimizowany226425 Junior
Jest tylko male ale to jest poradnik do maxa 2 anie do maxa 1 czesci:) Nic mi sie nie zgadza jestem w porcie niewiem jak oposcic 2 czesciowy most i stoje w miescu ale tu sie zupelnie nie porktywa dlatego zakladam ze to max 2;)
pozdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.