Max Payne: Część 3 - Rozdział 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
2 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
3 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
1. Dostaję się na kolejny poziom. Trochę tu za spokojnie.
2. No i zaczyna się. Jeden wybiega z lewej drugi z naprzeciwka. Po walce zbieram amunicję, broń i ruszam dalej.
3. W kolejnym pomieszczeni widzę porozmieszczane ładunki wybuchowe detonowane za pomocą czujnika laserowego. Najlepiej je zneutralizować za pomocą strzału z dalszej odległości.
4 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
5 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
6 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
4. Następnie trafiam wielkiej hali. Po drugiej stronie jest strażnik, który stara się mnie pozbyć.
5. Wychodzę z hali i otwieram drzwi. Niestety pęknięta rura uniemożliwia mi przejście. Zakręcam pompę po prawej i mogę ruszać dalej.
6. Kawałek dalej natrafiam na butle z gazem. Kilka strzałów powoduje sporą eksplozję.
7 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
8 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
9 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
7. Ponownie dosteję się do tej hali. Tym razem jestem z drugiej strony. Jeden gość poniżej strzela do mnie jak opętany. Uspokoił go dopiero koktajl Mołotowa.
8. Znowu ładunki wybuchowe z czujnikami laserowymi. Musze odejść kilkanaście kroków i oddać do nich kilka strzałów.
9. Dalej ni dam rady przejść dopóki z tej rury ulatnia się gaz. Muszę zakręcić dopływ. Zawór jest w tym pomieszczeniu, po prawej. Aby do niego wejść muszę strzelić w mechanizm za drzwiami, który je otworzy.
10 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
11 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
12 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
10. Następnie ląduje w hali, gdzie w oknie jeden ze strażników strzela do mnie z karabinu maszynowego. Mam z nim trochę kłopotu bo ma lepszą pozycje.
11. Aby móc iść dalej strzelam w beczkę z paliwem na tym podnośniku. Eksplozja odsuwa wózek i mogę otworzyć drzwi.
12. Kolejna hala, tym razem zniszczona, jakby po kilku eksplozjach. Na górze pełno strażników. Załatwiam ich po kolei. Zbieram apteczki i broń.
13 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
14 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
15 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
13. Jedynie po tej złamanej rampie mogę się dostać wyżej.
14. Otwieram drzwi, wychylam ostrożnie głowę... kilka kul przelatuje tuż obok mojego ucha! Skok na drugą stronę, z jednoczesnym użyciem obydwu Berret. Niestety, metalowa brama jest zamknięta, więc wchodzę do pomieszczenia po prawej.
15. Oczywiście nie było puste. Przestawiam dzwignie na panelu sterowania. W tym samym czasie wpada do pokoju 2 gości.
16 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
17 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
18 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
16. Dzwignia otworzyła bramę. Można iść dalej.
17. Trafiam do hali. Na dół dostaję się rampą po przeciwnej stronie.
18. Brama wprawdzie uniemożliwia przejście dalej, jednak za pomocą panelu uruchamiam dźwig, który wybija w niej (bramie) dziurę.
19 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
20 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
21 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
19. Zza bramy wylatują pociski.... 2 granaty rzucone do środka sieją spustoszenie. Droga wolna.
20. Jak widać za prawie każdym rogiem ktoś jest. Trzeba bardzo uważać.
21. Uuuuuuu...... niewesoło. Jak ja się mam dostać na drugą stronę. Spróbujemy wagonikiem. Wskakuję do niego gdy płomień przygasa.
22 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
23 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
24 - Część III - Rozdział 2 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
22. Wagonik rusza. Za pomocą pistoletu detonuje ładunki na ścianie po lewej stronie. Docieram do bramy, która się podnosi. Dwóch strażników już jest po drugiej stronie i zaczyna do mnie strzelać.
23. Jakoś sobie z nimi radzę i staję przed drzwiami windy.
24. Naciskam guzik i zanim drzwi się otwierają muszę się jeszcze rozprawić z dwoma bandziorami.
Podobało się?

0

Max Payne

26 lipca 2001

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-03-06
21:00

lgawe Legionista

lgawe

W prologu części drugiej nie mogłem przez długi czas odnaleźć drogi.

Komentarz: lgawe
2010-08-11
12:19

giermuś1972 Generał

giermuś1972
👍

Żeby tylko R* zachował klimat 1-dynki i 2-ujki to będzie naprawdę fajnie.

Komentarz: giermuś1972
2008-11-07
18:04

zanonimizowany581767 Junior

😐


jost faja tylko grafika rozwala

Komentarz: zanonimizowany581767
2005-01-27
04:30

zanonimizowany226425 Junior

A sorka zwracam honor to jest 1;P Pomylilo mi sie bo te scrany cos za jasne sa;P

Komentarz: zanonimizowany226425
2005-01-27
04:23

zanonimizowany226425 Junior

Jest tylko male ale to jest poradnik do maxa 2 anie do maxa 1 czesci:) Nic mi sie nie zgadza jestem w porcie niewiem jak oposcic 2 czesciowy most i stoje w miescu ale tu sie zupelnie nie porktywa dlatego zakladam ze to max 2;)
pozdr

Komentarz: zanonimizowany226425

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl