2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2181 Despoina I

Zleceniodawca: brak.

Sposób odblokowania: zlokalizuj Lewiatana.

Zadanie nie należy do skomplikowanych, ale wymaga sporej uwagi. Wyjątkowo nie czeka Cię eksploracja otoczenia ani poszukiwanie żadnych przełączników, lecz prosta, niczym nie skrępowana walka. Od samego początku musisz przygotować się na starcie z ogromną ilością kanibali oraz grasantów wspomaganych przez kilku zombie i brutali. Przeciwnicy atakują falami, więc znajdziesz chwilę na złapanie oddechu i przeładowanie broni. Mimo to, przygotuj się na ostrą rzeźnię.

Po wylądowaniu na statku podbiegnij do pierwszej osłony i przygotuj się na zmasowany atak - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Po wylądowaniu na statku podbiegnij do pierwszej osłony i przygotuj się na zmasowany atak. Eliminuj wrogów po kolei, uciekając od osłony do osłony. Przy okazji rozejrzyj się po okolicy, bo na całym pokładzie (stanowiącym jedną, zamkniętą arenę) porozrzucano masę sprzętu (patrz: znajdźki). Natomiast artefakty Lewiatana, które znajdziesz w niektórych punktach, nie mają najmniejszego znaczenia - niszczenie ich to marnowanie amunicji.

Kiedy uporasz się z wystarczającą ilością wrogów, prom wzniesie się w powietrze a następnie rozbije na drugim krańcu platformy - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Kiedy uporasz się z wystarczającą ilością wrogów, prom wzniesie się w powietrze a następnie rozbije na drugim krańcu platformy. Jest to równoznaczne z kolejną inwazją potworów, które zaatakują zarówno Ciebie, jak i pojazd ratunkowy. Chociaż porucznik Cortez będzie prosił o natychmiastową pomoc, to nie musisz się spieszyć - jest nieśmiertelny, więc nic mu nie grozi. Kiedy zabijesz wszystkich przeciwników, otrzymasz [450 PD] i będziesz mógł porozmawiać ze swoim pilotem.

Po krótkiej wymianie zdań otrzymasz nowe zadanie - naładowanie generatorów, które otworzą wrota do mecha bojowego - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Po krótkiej wymianie zdań otrzymasz nowe zadanie - naładowanie generatorów, które otworzą wrota do mecha bojowego. Cel wydaje się być trudny, ale nie powinien sprawić Ci problemu. Weź od porucznika ogniwo zasilania i podbiegnij do najbliższego gniazdka, które znajdziesz po lewej. Kiedy wyczerpiesz zasobnik, wróć po następny ładunek. Operację powtarzaj aż do momentu, w którym gródź zostanie otwarta. Nie przejmuj się przy tym przeciwnikami - eliminuj tylko tych, którzy stanowią dla Ciebie bezpośrednie zagrożenie. Pozostałych możesz zignorować. Jeśli walka sprawia Ci problemy, możesz wyposażyć się w wyrzutnię rakiet Hydra, którą znajdziesz przy Cortezie - jest to skuteczna broń przeciwko brutalom.

Gdy wrota zostaną otwarte, wbiegnij do środka i załaduj się do skafandra Tryton (jak nazwano tutejszego mecha) - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Gdy wrota zostaną otwarte, wbiegnij do środka i załaduj się do skafandra Tryton (jak nazwano tutejszego mecha). Urządzenie jest potężne, więc z łatwością wyeliminujesz pozostałych przeciwników. Kiedy wszyscy legną u Twych stóp, podejdź do porucznika Corteza i obejrzyj animację. To ostatnia chwila, w której możesz poszukać sprzętu w tej lokacji - kiedy zanurkujesz pod wodę, nie będzie już odwrotu!

Znajdźki

Datapad I [150 PD] - naprzeciwko promu, za kontenerem.

Datapad II [150 PD] - w niewielkim budynku po lewej - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Datapad II [150 PD] - w niewielkim budynku po lewej.

Resztki szkieletu [150 PD] - w tym samym pomieszczeniu co drugi datapad - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Resztki szkieletu [150 PD] - w tym samym pomieszczeniu co drugi datapad.

Mapy gwiezdne [2250 kredytów] - kilka metrów od promu, na jednym z pudeł obok osłony, po lewej - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Mapy gwiezdne [2250 kredytów] - kilka metrów od promu, na jednym z pudeł obok osłony, po lewej.

Dane badawcze I [2250 kredytów] - niedaleko promu, po prawej stronie budynku - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Dane badawcze I [2250 kredytów] - niedaleko promu, po prawej stronie budynku.

Dane badawcze II [2250 kredytów] - naprzeciwko promu, obok namiotu po prawej - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Dane badawcze II [2250 kredytów] - naprzeciwko promu, obok namiotu po prawej.

Próbki czystego piezo I [2250 kredytów] - po lewej, za namiotami, w pudle - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Próbki czystego piezo I [2250 kredytów] - po lewej, za namiotami, w pudle.

Próbki czystego piezo II [2250 kredytów] - naprzeciwko promu, w pudle - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Próbki czystego piezo II [2250 kredytów] - naprzeciwko promu, w pudle.

Sprzęt górniczy [1500 kredytów] - za zarwanym mostkiem, w prawym pojemniku - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Sprzęt górniczy [1500 kredytów] - za zarwanym mostkiem, w prawym pojemniku.

Zdobyta ksenotechnologia [2250 kredytów] - w pomieszczeniu z mechem - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Zdobyta ksenotechnologia [2250 kredytów] - w pomieszczeniu z mechem.

Omni-ostrze II (karabin szturmowy) - na pudle, zaraz przy wyjściu z promu - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Omni-ostrze II (karabin szturmowy) - na pudle, zaraz przy wyjściu z promu.

System urazów czaszki III (pistolet) - pośrodku okrętu, po lewej stronie, pod wielkim lewarem - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

System urazów czaszki III (pistolet) - pośrodku okrętu, po lewej stronie, pod wielkim lewarem.

Ultralekkie materiały III (pistolet) - nieopodal drugiego miejsca lądowania promu, zaraz przy oceanie, pod lewarem - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Ultralekkie materiały III (pistolet) - nieopodal drugiego miejsca lądowania promu, zaraz przy oceanie, pod lewarem.

M-55 Argus - na pudle, zaraz przy wyjściu z promu - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

M-55 Argus - na pudle, zaraz przy wyjściu z promu.

Wyrzutnia rakiet Hydra - w miejscu, gdzie prom wylądował po raz drugi - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Wyrzutnia rakiet Hydra - w miejscu, gdzie prom wylądował po raz drugi.

Zestaw medyczny I [150 PD] - w namiocie po lewej - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Zestaw medyczny I [150 PD] - w namiocie po lewej.

Zestaw medyczny II [100 PD] - w miejscu, gdzie prom wylądował po raz drugi - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Zestaw medyczny II [100 PD] - w miejscu, gdzie prom wylądował po raz drugi.

1 - 2181 Despoina I | Opis przejścia Mass Effect 3 Leviathan - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-09-05
21:17

berial6 Legend

berial6

Czyżby dodatek na dwie godziny? Za 50zł?

Komentarz: berial6
2012-09-05
21:26

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

3 godziny za 36 zł.

Komentarz: MiszczCzarny
2012-09-16
14:50

Yancy Legend

Yancy
😜

Dodatek w sensie fabularnym - nawet mnie zaciekawił. Otworzył duże możliwości... Właśnie... tylko do czego? Jeżeli do kolejnych DLC, to podziękuję, jeżeli do ME4 - czemu nie.

Nowe modyfikacje broni i nowa moc - również są ok. Ale to tyle plusów. Jak za 800BWP (33zł), to ilość gameplayu jest żenująco mała. Ale... czego się spodziewać po tym co wcześniej pokazały DLC z ME2. Nie mogłem uwierzyć że to już koniec. I to w momencie, gdy fabuła zaczęła się rozkręcać i zrobiło się ciekawie :)

Czyli co? Jednak ME4?

Komentarz: Yancy

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl