(4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 4: Wydostanie się z kompleksu Hocka

Tuż po podniesieniu grayboxa na wielkim hologramie pojawi się Donovan Hock, rozpoznając złodziejkę - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Tuż po podniesieniu graybox'a na wielkim hologramie pojawi się Donovan Hock, rozpoznając złodziejkę. Na wynik końcowy tej rozmowy nie będziesz miał wpływu, gdyż całość sprowadzi się do wydostania z posiadłości przestępcy. Jeżeli natomiast chcesz w łatwy sposób zdobyć punkty renegata, to zaczekaj na udostępnienie możliwości wykonania specjalnej akcji (powyższy screen), wciskając szybko lewy przycisk myszy. Główny bohater zniszczyłby wtedy jeden z zabytków Hocka, irytując go na tyle, że zakończyłby przedwcześnie rozmowę.

Przed Tobą pierwsza poważna walka z przeciwnikami, którzy pojawią się przy widocznym w oddali przejściu - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Przed Tobą pierwsza poważna walka z przeciwnikami, którzy pojawią się przy widocznym w oddali przejściu. Zacznij od ostrzelania zwykłych żołnierzy Zaćmienia. Warto polegać na broniach skutecznych na większym dystansie, choć musisz też powstrzymywać wrogów przed próbami wykonywania ataków od flanki. Eliminuj więc w pierwszej kolejności tych żołnierzy, którzy będą chcieli zbliżyć się do Sheparda i Kasumi.

Wrogowie dowodzeni są przez komendant Roe - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Wrogowie dowodzeni są przez komendant Roe. Dobrze byłoby w miarę wcześnie przystąpić do jej ostrzeliwania, a to dlatego, że ochrania ją tarcza oraz pancerz. Zachowuj oczywiście dużą ostrożność, unikając jej ataków. Po wygranej bitwie rozejrzyj się po skarbcu za stacją medyczną, a następnie skieruj się w stronę przejścia, przy którym pojawiła się zlikwidowana grupa przeciwników. Odnajdziesz tu szafkę z bronią, z której możesz skorzystać.

Otwórz drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Otwórz drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Zadbaj o to żeby obie postacie z drużyny ustawiły się za dobrymi zasłonami, a to dlatego, że w okolicy wkrótce pojawi się kilku żołnierzy Zaćmienia. Atakuj ich zza zasłony, pamiętając o tym żeby nie pozwolić im się zbytnio zbliżyć. Przeciwnicy dowodzeni są przez szturmowca Zaćmienia i dobrze byłoby go szybko zlokalizować oraz doprowadzić zniszczenia jego kinetycznej bariery.

Jak zapewne zauważyłeś, w walkach bierze też udział mech YMIR i to właśnie na nim warto skupić swoje główne ataki - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, w walkach bierze też udział mech YMIR i to właśnie na nim warto skupić swoje główne ataki. Do zniszczenia tarcz oraz pancerza mecha najlepiej jest użyć posiadanej ciężkiej broni, ale nie wykorzystuj jej całego zapasu amunicji, bo będzie Ci ona jeszcze potrzebna. Uważaj oczywiście na ataki mecha w trakcie jego ostrzeliwania, nie pozwalając na to żeby Shepard lub Kasumi odnieśli krytyczne obrażenia.

Po zakończonych walkach skieruj się do korytarza, z którego przybiegli przeciwnicy - (4) Wydostanie się z kompleksu Hocka (1) | Kasumi- Wykradzione wspomnienia - Mass Effect 2: Kasumis Stolen Memory - poradnik do gry

Po zakończonych walkach skieruj się do korytarza, z którego przybiegli przeciwnicy. Idź prosto, po czym skręć w prawo i wyjdź na wyżej położony balkonik. Warto tu odszukać leżący na jednej ze skrzyń PDA. W celu zdobycia nagrody musisz rozwiązać mini-grę polegającą na odnajdywaniu fragmentów tekstu w oparciu o wzór wyświetlany u góry ekranu. Poprawne wykonanie wszystkich czynności zaowocuje zdobyciem 4200 kredytów. Możesz już podejść do prawych drzwi.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl