Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 10
Ta strona poradnika do gry Guardians of the Galaxy zawiera opis wyboru z rozdziału 10 dotyczącego uwolnienia bohaterów z kajut na statku Milano.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Guardians of the Galaxy znajduje się szczegółowe omówienie wszystkich wyborów z rozdziału 10 - Próba wiary. Dowiecie się w jakich scenach podejmuje się kluczowe decyzje w dziesiątym etapie, a także jakie mogą one mieć długofalowe konsekwencje.
Poniższy opis wyborów z misji 10 z oczywistych względów zawiera spojlery. Staraliśmy się mimo wszystko ograniczać podawanie szczegółów z przebiegu scen i skupiać się na samych wyborach.
Wcześniejszy wybór z rozdziału 2

W przypadku rozdziału 10 nie ma mowy o zupełnie nowym wyborze, a konkretnie o konsekwencjach decyzji z rozdziału 2. Dla przypomnienia chodzi tu o wybór z powyższego obrazka - po rozmowie z Ko-Rel mogliście zdecydować się na schowanie kreatury (lamy) lub na schowanie technologii.
Wydostanie się z kajuty - dziura w ścianie lub prowadzenie lamy

Wspomniany wybór z misji 2 wpłynie na początek rozdziału 10. Po rozmowie z Draxem zostaniecie uwięzieni w kajucie i wymagane będzie podjęcie kroków mających na celu wydostanie się z kajuty Star-Lorda i uwolnienie pozostałych Strażników Galaktyki z innych kajut.


Jeśli w misji 2 zdecydowaliście się na schowanie lamy, to łatwiej będzie Wam się wydostać. Trzeba w tym przypadku zainteresować się plakatem z obrazka 1, za którym będzie znajdowała się dziura wydrążona przez lamę. Po przeciśnięciu się przez tunel wystarczy dotrzeć do kajut towarzyszy i otworzyć je z zewnątrz.


Jeśli w misji 2 zdecydowaliście się na schowanie sprzętu Rocketa, to wydostanie się okaże się nieco trudniejsze. W tym przypadku należy podnieść tablet z łóżka, a następnie rozegrać scenę kierowania lamy do miejsca przegryzienia kabli (zielony obszar). Odbywa się to poprzez nakazywanie innym Strażnikom żeby zaczęli śpiewać. Śpiew niektórych z nich będzie przyciągał lamę, a innych odstraszał zwierzę.
Oba warianty mają identyczny ciąg dalszy. Jedyną zmianą jest opisany powyżej sposób wydostania się z kajut.
0
- Guardians of the Galaxy - poradnik do gry
- Guardians of the Galaxy: Opis przejścia
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory
- Guardians of the Galaxy: Wszystkie ważne wybory
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 2
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdziały 3 i 4
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 5
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 6
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 8
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 9
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 10
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 12
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 15
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory - Rozdział 16
- Guardians of the Galaxy: Ważne wybory
- Guardians of the Galaxy: Opis przejścia
Komentarze czytelników
user58664856d7 Junior
W rozdziale 3, punkcie Wspinaczka, warto poprawić, że podczas długiego skoku nad klifem, po skoku należy PRZYTRZYMAĆ a następnie po chwili NACISNĄĆ wskazany przycisk. Niby drobiazg a z tym drobiazgiem walczyłem pół godziny i chciałem już odinstalować grę myśląc, że to jakiś błąd. W opisie natomiast jest "W końcowej części sprintu musicie wykonać daleki skok i przygotujcie się też na wciśnięcie wskazanego przycisku żeby bezpiecznie wdrapać się na nową półkę"
MarcinB323 Pretorianin
Nie można zapisać poradnika na dysku. Poradnik jest chyba skończony proszę o naprawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
