Misja 8 - Mortal Foibles of Kings | Kampania | Majesty 2
Aktualizacja:
Misja 8 - Mortal Foibles of Kings

Legenda:
[Z] - zamek (miejsce startu)
[1] - port
[2] - pułapka na Szczurzego Króla
[W] - wrogie kryjówki
[H] - miejsca na składy handlowe
Cele główne:
- (#3) Zabij Szczurzego Króla (Get Rid of King Rat)
Cele dodatkowe:
- (#1) Dotrzyj do portu (Reach the Port)
- (#2) Ochroń karawanę (Protect the Caravan)

Od razu po rozpoczęciu misji postaw trzy wieżyczki (jedną na północy, drugą na wschodzie, a trzecią nieco na południu), ponieważ od samego początku będziesz atakowany przez szczurzego króla (obrazek powyżej) i jego armię. Na szczęście Wielki Szczur nie jest zbyt groźny i często ukrywa się w kanałach, ale jego kompanii mogą dać się we znaki. Po wybudowaniu wież ulepsz je i przystąp do normalnej rozbudowy królestwa. Postaraj się jak najszybciej zniszczyć okoliczne kryjówki przeciwników i wybudować kilka składów handlowych. Kiedy uporasz się z początkowymi trudnościami dalej będzie już z górki.

Bohaterowie zaczną z czasem radzić sobie z przeciwnikami, a ty będziesz mógł na spokojnie eksplorować mapę i rozbudowywać królestwo. Kiedy stworzysz silną armię (#1) wyślij swoich ludzi na północ, w stronę portu [1] . Zaproponuj za to zadanie sporą stawkę, bo kiedy jeden z bohaterów dotrze na miejsce... (obrazek powyżej) .

Z budynku wyjedzie karawana (obrazek powyżej) kierująca się w stronę zamku. (#2) Musisz ją chronić przed atakami przeciwników , dlatego od razu umieść na niej flagę ochrony ze sporą sumą pieniędzy, a w razie czego korzystaj z czaru leczącego. Jeśli przeciwnicy zniszczą karawanę nie przegrasz misji, tylko będziesz musiał poczekać na kolejną, która po jakimś czasie pojawi się w porcie.
![Kiedy karawana dotrze na miejsce w lesie na północy [2] pojawi się wielka pułapka z serem, do której od razu ruszy Szczurzy Król - Misja 8 - Mortal Foibles of Kings | Kampania | Majesty 2 - Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/917/32873453.jpg)
Kiedy karawana dotrze na miejsce w lesie na północy [2] pojawi się wielka pułapka z serem, do której od razu ruszy Szczurzy Król. (#3) Zmobilizuj swoich bohaterów i zabij go (obrazek powyżej) . Chociaż przeciwnik jest dosyć mocny, to nie dysponuje jakimś zabójczym atakiem, dlatego nie powinien narobić zbyt dużych szkód w szeregach armii.
0
- Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry
- Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Royal Advisor's Mansion | Kampania | Majesty 2
- Misja 2 - The Engine of Commerce | Kampania | Majesty 2
- Misja 3 - The Great Towers | Kampania | Majesty 2
- Misja 4 - The Baron's Bill | Kampania | Majesty 2
- Misja 5 - Shadow of the Past | Kampania | Majesty 2
- Misja 6 - The Royal Feat | Kampania | Majesty 2
- Misja 7 - The Big Trouble | Kampania | Majesty 2
- Misja 8 - Mortal Foibles of Kings | Kampania | Majesty 2
- Misja 9 - Life and Death (cz.1) | Kampania | Majesty 2
- Misja 9 - Life and Death (cz.2) | Kampania | Majesty 2
- Misja 10 - The Gold of Chyort | Kampania | Majesty 2
- Misja 11 - Trouble with the Afterlife | Kampania | Majesty 2
- Misja 12 - The Eternal Love | Kampania | Majesty 2
- Misja 13 - Bloody Offenses | Kampania | Majesty 2
- Misja 14 - Pretenders to the Throne | Kampania | Majesty 2
- Misja 15 - The Demon's Advisor | Kampania | Majesty 2
- Misja 16 - The Return of His Majesty | Kampania | Majesty 2
- Kampania
- Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
00jasiek00 Junior
W końcu jest problem że atakuje żywiołak z północy i żywiołak ze smokiem.
zanonimizowany962444 Junior
Kapitan_Hitsugaya te cztery ostatnie misje banalne jedynie misja z chochlikiem sprawiła mi ogromny kłopot
oto moja rada na przejscie kazdej misji zrób sobie trzech lordów najlepiej łowce nowicjuszke i wojownika albo 2 łowców i wojownika polecam woja, łowce i nowicjuszke wyszkol ich do 25 lvl najlepiej na baronie i królu szczurze i smoku albo wielkich wierzach niech niszcza kryjówki i nabieraja doswiadczenia na poczatku kazdej misji zbuduj gildie nowicjuszek i targ i straznice przy murach zamku z tych stron z których przychodza potwory ja najszybciej postaraj sie nając z sali lordów 1 łowce i exploruj nim tylko w poblizu zamku i niszcz tylko chaty wilkołaków i niedzwiedzioczłeków jak ci sie nazbiera najmij woja a pózniej nowicjuszke w targu wynajdz miksture hp zeby ci nie umarli lordowie pózniej wynajdz miksture many dla nowicjuszki uzdrowienie w gildi nowicjuszek i lecz lordów kiedy beda walczyc, jak najszybciej zrób wieze krasnoludzkie i postaw je koło strażnic zeby lepiej cie broniły w czasie gdy lordowie expia (to bedzie o wampirach) niszcz wszystkie groby rozbuduj do trzeciego zamek i postaw szybko swiatynie daurosa i mozesz jeszcze agreli jak tam chcesze ale tak najlepiej jak ja mówie wtedy jak paladyni będą expic wynajdz zbroje i miecz dla nich tak samo jak dla agreli jak beda mieli po 10lv zaatakuj pierwszy zamek wampirów zaraz ten pod twoim zamkiem na dole mapy daj eksploracje kiedy łowca pójdzie daj na niego duzo pieniedzy zeby go wszyscy chronili najlepiej 10tys (jak ci sie tyle uzbiera) i łowca bedzie niszył krypty i zamek oni go beda chronic przed wampirami a on wszystko zniszczy, nie musisz zwiekszac juz zeby go chronili tylko daj flagi ataku na kazda krypte kiedy cała kasa z flagi obrony pojdzie rozwala te krypty i tak na innych dwóch zamkach.Tak samo postępuj w następnych misjach a napewno ci sie uda ale na chochliku tak nierób rylko odrazu zbuduj gildie łowców wojaków i nowicjuszek i daj na ogry pózniej na chaty wilkołaka i na smoka i na wszystkie piekielne portale oprócz tych których pilnuje chochlik jesli ci sie uda to zniszcz siedziby zywiołaków a jesli go pokonasz t o demona tez nie jest tak silny jak chochlik, ale na poczatku jest bardzo trudno chociarz masz 50tys złota to odrazu zamek do drugiego i 3 a pozniej szybko znajdz swiete ziemie i swiątynie Heli Daurosa i Aagreli pózniej bedzie juz łatwo jak wszystko zniszczysz mam nadzieje ze pomogłem w tym bardzo długim poradniku
Cysiek1 Legionista
Kapitan_Hitsugaya - na początku gry masz 5000 tys. złota. Rozbudowujesz zamek do drugiego poziomu - NIC innego nie budujesz !Gdy wrogowie podejdą zbyt blisko zamku, żeby go zniszczyć (miej więcej gdy będzie w 70 % zniszczony używasz Berła Sidriana, żeby zadać wrogom obrażania, niech 2 strażnicy królewscy zajmą się wrogami. Przyspieszasz grę do 5x i znowu używasz berła gdy wrogowie będą niszczyć zamek i to powtarzasz. Gdy uzbiera się Tobie 4000 tys. złota rozbudowujesz zamek do 3 poziomu, teraz domy będą dawać trochę więcej złota. Ja gdy uzbierało mi się w ten sposób 12000 tys. złota zbudowałem jak najbliżej na prawo od zamku Salę Lordów i wynająłem 2 nowicjuszki i maga. Też możesz podobnie zrobić. Teraz powinieneś sobie już poradzić. Gdy uzbiera się z 4 tys. złota możesz dać flagę ekstrapolacji, żeby znaleźli zamek wroga, a gdy uzbiera się kolejne 4 tys. złota, żeby zniszczyli. Gdy w tym czasie wrogowie będą atakować zamek i Sale Lordów używasz berła. Powodzenia ! Fajnie by było gdybyś odpisał czy pomogło. Pozdrawiam.
zanonimizowany563473 Legionista
zbyt lakonicznie napisany poradnik. A gra zamiast dać szansę zaniżenia poziomu pozwala po rozkoszować się sobą przez 2/3 jej trwania a potem co ? frustracja i gniew... człowiek chciałby przejść grę ale się nie da, 4 ostatnie misja i kicha... i co, ja mam legalnie kupować grę, grac w nią przez długi okres czasu a potem koniec, jak nie umiem grać mogę zapomnieć o zwrocie kasy... i jak tu nie być piratem ? człowiek kupuje gry, chce grać ale się zwyczajnie nie da... wrrr jak ja mam przejść te ostatnie misje, co chwilę mi rozwalają zamek, zrobię 2 wieże krasnoludzkie i bach, już ich nie ma, proch zostaje...
zanonimizowany552089 Pretorianin
Fajny poradniczek, dzięki!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.