Kapłanka Krypty i Agreli, Łucznik Helii, Mistrz Bestii i Ostrza, Paladyn | Bohaterowie
Aktualizacja:
Kapłanka Krypty i Agreli, Łucznik Helii, Mistrz Bestii i Ostrza, Paladyn
Kapłanka Krypty / Priestess to Krypta
![]() | Kapłanki Krypty to nekromantki specjalizujące się w ożywianiu nieumarłych, którzy walczą u ich boku. Niestety są mało odporne na wrogie ataki. |
Umiejętności:
![]() Magiczny atak / Magic Attack Podstawowy atak magiczny, zadający obrażenia jednemu przeciwnikowi. | ![]() Wysączenie życia / Drain Life Zadaję duże obrażenia, które kapłanka zamienia na punkty życia. |
![]() Plaga / Plague Czar obszarowy, powodujący, że zarażeni przeciwnicy tracą przez pewien czas punkty życia. | ![]() Przyzwanie szkieletów / Summon Skeletons Przyzywa szkielety, walczące u boku kapłanki. |
![]() Przyzwanie licza / Summon Lich Przyzwa licza, walczącego u boku kapłanki. |
Kapłanka Agreli / Priestess to Agrela
![]() | Kapłanki Agreli posiadły wiedzę, dzięki której mogą leczyć nawet kilku bohaterów naraz. Ponadto mogą wzmacniać ataki bohaterów oraz skutecznie walczyć z nieumarłymi. |
Umiejętności:
![]() Uzdrowienie / Holy Heal Przywraca bohaterom część zdrowia. | ![]() Magiczny atak / Magic Attack Podstawowy atak magiczny, zadający obrażenia jednemu przeciwnikowi. |
![]() Masowe uleczenie / Mass Heal Regenruje część życia wszystkim bohaterom na wybranym obszarze. | ![]() Święty atak / Holy Attack Magiczny atak zadający ogromne obrażenia nieumarłym. |
![]() Święta siła / Holy Might Zwiększa bohaterom siłę ataku w walce wręcz. |
Paladyn / Paladin
![]() | Paladyni to najtwardsi wojownicy o świetnych zdolnościach defensywnych i ofensywnych. Bardzo dobrze radzą sobie ze wszystkimi wrogami, chociaż ich specjalizacją jest walka z nieumarłymi. Każda armia powinna mieć w swoich szeregach chociaż dwóch rozwiniętych paladynów. |
Umiejętności:
![]() Atak wręcz / Melee Attack Podstawowy atak na bliską odległośćm zadający obrażenia jednemu przeciwnikowi. | ![]() Druzgocące uderzenie / Crushing Blow Atak zadający ogromne obrażenia. |
![]() Święta Aura / Aura of Holiness Zadaje ogromne obrażenia znajdującym się blisko nieumarłym. | ![]() Kpina / Taunt Paladyn drwi z wrogów, prowokując ich do walki. |
![]() Święty atak / Holy Attack Zwiększa ochronę przeciwko wszystkim typom ataków. | ![]() Święte uderzenie / Holy Strike Ogłuszające uderzenie, zadające ogromne obrażenia. |
Mistrz ostrza / Blademaster
![]() | Mistrzowie ostrza charakteryzują się ogromną siłą oraz częstym wpadaniem w szał bitewny, przez co często atakują silniejszych przeciwników. Niestety ich zdolności ofensywne, znacznie przewyższają defensywne, przez co stosunkowo łatwo ich zranić. |
Umiejętności:
![]() Atak wręcz / Melee Attack Podstawowy atak na bliską odległośćm zadający obrażenia jednemu przeciwnikowi. | ![]() Kpina / Taunt Mistrz ostrza może drwić z wrogów, prowokując ich do walki. |
![]() Okaleczający cios / Maiming Blow Atak zadający ogromne obrażenia i spowalniający przeciwników. | ![]() Druzgocący cios / Crushing Blow Cios zadający ogromne obrażenia. |
![]() Trąba powietrzna / Whirlwind Zadaje średnie obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu broni. | ![]() Trąba powietrzna mieczy / Whirlwind of Blades Zadaje duże obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu broni. |
Władca bestii / Beastmaster
![]() | Władca bestii to bohater żyjący w zgodzie z naturą, który jest w stanie okiełznać dzikie zwierzęta. Sami podczas walki korzystają z łuku, którym świetnie się posługują. |
Umiejętności:
![]() Atak z dystansu / Ranged Attack Podstawowy atak łuczników, zadający obrażenia jednemu wrogowi. | ![]() Strzała myśliwego / Hunter's Shoot Zadaje ogromne obrażenia zwierzętom. |
![]() Celny strzał / Accurate Shot Strzał zadający duże obrażenia. | ![]() Dzikie oburzenie / Feral Wrath Zwiększa siłę ataku i szybkość poruszania się sojuszniczych zwierząt. |
![]() Przyzwanie niedźwiedzia / Summon Bear Pozwala przyzwać niedźwiedzia, walczącego z przeciwnikami. | ![]() Leczenie bestii / Heal Beast Przez pewien czas leczy sojusznicze zwierzęta. |
![]() Kamienna głowa / Stone Head Pozwala uodpornić się na ogłuszenie. | ![]() Przyzwanie wilka / Summon wolf Pozwala przyzwać wilka, walczącego z wrogami. |
Łucznik Helii / Archer to Helia
![]() | Jedni z najlepszych łuczników w Ardanii. Chociaż nie są tak szybcy jak elfy, to dysponują znacznie większą siłą ataku oraz bardzo dobrymi zdolnościami obronnymi. |
Umiejętności:
![]() Atak z dystansu / Ranged Attack Podstawowy atak łuczników, zadający obrażenia jednemu wrogowi. | ![]() Celny strzał / Accurate Shot Strzał zadający duże obrażenia. |
![]() Oszałamiający strzał / Staggering Shot Zadaje średnie obrażenia i osłabia wrogowi umiejętności walki wręcz. | ![]() Strzała myśliwego / Hunter's Shoot Zadaje ogromne obrażenia zwierzętom. |
![]() Śmiertelny strzał / Fatal Shot Zadaje celowi ogromne obrażenia. | ![]() Strzała słońca / Sun Arrow Zadaje ogromne obrażenia wszystkim przeciwnikom na obszarze oddziaływania. |
0
Komentarze czytelników
00jasiek00 Junior
W końcu jest problem że atakuje żywiołak z północy i żywiołak ze smokiem.
zanonimizowany962444 Junior
Kapitan_Hitsugaya te cztery ostatnie misje banalne jedynie misja z chochlikiem sprawiła mi ogromny kłopot
oto moja rada na przejscie kazdej misji zrób sobie trzech lordów najlepiej łowce nowicjuszke i wojownika albo 2 łowców i wojownika polecam woja, łowce i nowicjuszke wyszkol ich do 25 lvl najlepiej na baronie i królu szczurze i smoku albo wielkich wierzach niech niszcza kryjówki i nabieraja doswiadczenia na poczatku kazdej misji zbuduj gildie nowicjuszek i targ i straznice przy murach zamku z tych stron z których przychodza potwory ja najszybciej postaraj sie nając z sali lordów 1 łowce i exploruj nim tylko w poblizu zamku i niszcz tylko chaty wilkołaków i niedzwiedzioczłeków jak ci sie nazbiera najmij woja a pózniej nowicjuszke w targu wynajdz miksture hp zeby ci nie umarli lordowie pózniej wynajdz miksture many dla nowicjuszki uzdrowienie w gildi nowicjuszek i lecz lordów kiedy beda walczyc, jak najszybciej zrób wieze krasnoludzkie i postaw je koło strażnic zeby lepiej cie broniły w czasie gdy lordowie expia (to bedzie o wampirach) niszcz wszystkie groby rozbuduj do trzeciego zamek i postaw szybko swiatynie daurosa i mozesz jeszcze agreli jak tam chcesze ale tak najlepiej jak ja mówie wtedy jak paladyni będą expic wynajdz zbroje i miecz dla nich tak samo jak dla agreli jak beda mieli po 10lv zaatakuj pierwszy zamek wampirów zaraz ten pod twoim zamkiem na dole mapy daj eksploracje kiedy łowca pójdzie daj na niego duzo pieniedzy zeby go wszyscy chronili najlepiej 10tys (jak ci sie tyle uzbiera) i łowca bedzie niszył krypty i zamek oni go beda chronic przed wampirami a on wszystko zniszczy, nie musisz zwiekszac juz zeby go chronili tylko daj flagi ataku na kazda krypte kiedy cała kasa z flagi obrony pojdzie rozwala te krypty i tak na innych dwóch zamkach.Tak samo postępuj w następnych misjach a napewno ci sie uda ale na chochliku tak nierób rylko odrazu zbuduj gildie łowców wojaków i nowicjuszek i daj na ogry pózniej na chaty wilkołaka i na smoka i na wszystkie piekielne portale oprócz tych których pilnuje chochlik jesli ci sie uda to zniszcz siedziby zywiołaków a jesli go pokonasz t o demona tez nie jest tak silny jak chochlik, ale na poczatku jest bardzo trudno chociarz masz 50tys złota to odrazu zamek do drugiego i 3 a pozniej szybko znajdz swiete ziemie i swiątynie Heli Daurosa i Aagreli pózniej bedzie juz łatwo jak wszystko zniszczysz mam nadzieje ze pomogłem w tym bardzo długim poradniku
Cysiek1 Legionista
Kapitan_Hitsugaya - na początku gry masz 5000 tys. złota. Rozbudowujesz zamek do drugiego poziomu - NIC innego nie budujesz !Gdy wrogowie podejdą zbyt blisko zamku, żeby go zniszczyć (miej więcej gdy będzie w 70 % zniszczony używasz Berła Sidriana, żeby zadać wrogom obrażania, niech 2 strażnicy królewscy zajmą się wrogami. Przyspieszasz grę do 5x i znowu używasz berła gdy wrogowie będą niszczyć zamek i to powtarzasz. Gdy uzbiera się Tobie 4000 tys. złota rozbudowujesz zamek do 3 poziomu, teraz domy będą dawać trochę więcej złota. Ja gdy uzbierało mi się w ten sposób 12000 tys. złota zbudowałem jak najbliżej na prawo od zamku Salę Lordów i wynająłem 2 nowicjuszki i maga. Też możesz podobnie zrobić. Teraz powinieneś sobie już poradzić. Gdy uzbiera się z 4 tys. złota możesz dać flagę ekstrapolacji, żeby znaleźli zamek wroga, a gdy uzbiera się kolejne 4 tys. złota, żeby zniszczyli. Gdy w tym czasie wrogowie będą atakować zamek i Sale Lordów używasz berła. Powodzenia ! Fajnie by było gdybyś odpisał czy pomogło. Pozdrawiam.
zanonimizowany563473 Legionista
zbyt lakonicznie napisany poradnik. A gra zamiast dać szansę zaniżenia poziomu pozwala po rozkoszować się sobą przez 2/3 jej trwania a potem co ? frustracja i gniew... człowiek chciałby przejść grę ale się nie da, 4 ostatnie misja i kicha... i co, ja mam legalnie kupować grę, grac w nią przez długi okres czasu a potem koniec, jak nie umiem grać mogę zapomnieć o zwrocie kasy... i jak tu nie być piratem ? człowiek kupuje gry, chce grać ale się zwyczajnie nie da... wrrr jak ja mam przejść te ostatnie misje, co chwilę mi rozwalają zamek, zrobię 2 wieże krasnoludzkie i bach, już ich nie ma, proch zostaje...
zanonimizowany552089 Pretorianin
Fajny poradniczek, dzięki!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.