Mafia 3: Biznes narkotykowy cz.2
Aktualizacja:
To jeden z dwóch biznesów dzielnicy French Ward i jego osłabianiem możesz zająć się po zaliczeniu zadania fabularnego "Kill Tony Derazio", czyli po zamordowaniu Tony'ego w jego apartamencie w hotelu The Royal. Nadrzędnym celem opisywanej misji jest oczywiście zdjęcie ze stanowiska wrogiego porucznika i jest to Doc Gaston. Sam biznes będziesz mógł osłabiać na wiele różnych sposobów, które opisane zostały poniżej.

Uwaga - Zanim zajmiesz się osłabianiem tego biznesu warto umieścić podsłuchy przy wszystkich skrzynkach w dzielnicy French Ward. Zachowaj przy tym odpowiednie środki ostrożności, bo jeden z podsłuchów (powyższy obrazek) znajduje się na terenie komisariatu policji i przy próbie zbliżenia się do niego Lincoln zostałby zaatakowany. Problem ten możesz najłatwiej rozwiązać kontaktując się z policyjnym dyspozytorem (Police Dispatcher), ale w celu zagwarantowania sobie "immunitetu" na dwie minuty musisz poświęcić jeden marker. Alternatywnie możesz wyeliminować wszystkich okolicznych policjantów (rozpocznij przy budce strażnika przy bramie wjazdowej lub przy wejściu do garażu), ale chcąc uniknąć wykrycia i wezwania posiłków musiałbyś bezbłędnie korzystać z broni z tłumikiem.
- Spotkanie się z Big Jimem McCormickiem
- Przesłuchanie handlarzy narkotykami
- Śledzenie transportów do kryjówki
- Zabijanie dilerów
- Zatopienie łodzi
- Zamordowanie soldati Gastona
- Doprowadzenie do konfrontacji z Gastonem
Spotkanie się z Big Jimem McCormickiem
Detektyw Wielki Jim McCormick przebywa w magazynie przy wodzie. Porozmawiaj z nim na temat możliwych sposobów osłabienia biznesu Gastona.
Przesłuchanie handlarzy narkotykami
Na mapie dzielnicy zaznaczone zostały lokalizacje trzech handlarzy (pushers) i na potrzeby tego celu misji możesz zająć się przesłuchaniem dwóch z nich (dowolnie wybranych). Cel ten nie wyróżnia się niczym niezwykłym na tle poprzednich przesłuchań. Po dotarciu we wskazane miejsce możesz odciągnąć handlarza od reszty, zajść go od tyłu lub doścignąć jeśli rzuci się do ucieczki. Każdego informatora po odbytym przesłuchaniu możesz zrekrutować lub zabić.
Śledzenie transportów do kryjówki

Cel ten możesz odblokować dzięki przesłuchaniu jednego z handlarzy. Jest on bardzo nietypowy, bo nie jest powiązany z żadnym konkretnym punktem na mapie. Zamiast tego podczas podróżowania po dzielnicy French Ward musisz wyczekiwać okazji do napotkania transportu gotówki pozyskanej dzięki sprzedaży narkotyków. Będzie to czerwony sportowy pojazd i przykładowe tego typu spotkanie pokazuje powyższy obrazek.

Nie atakuj wrogiego pojazdu, bo nie osłabisz w ten sposób wrogiego biznesu. Zamiast tego musisz zacząć śledzić przeciwników do ich kryjówki, w której składowana jest duża ilość gotówki pozyskanej dzięki sprzedaży narkotyków.
Podczas podróżowania za wrogim pojazdem nie możesz oczywiście dać się zauważyć ludziom Gastona ani ich wystraszyć. Zachowuj w tym celu bezpieczny dystans od śledzonego auta, ale pamiętaj też o innych akcjach, które mogą zwrócić uwagę wrogów - nie zderzaj się z innymi pojazdami oraz elementami otoczenia, nie potrącaj przechodniów i ograniczaj sytuacje, w których ktoś zaklaksoni na Lincolna po tym jak główny bohater wykona niebezpieczny manewr na drodze czy wciśnie się nagle przed inny samochód.

Po tym jak dotrzesz do kryjówki gangsterów wysiądź z auta. Do miejsca gdzie składowana jest gotówka możesz zakraść się lub wyeliminować w bezpośrednich walkach wszystkich okolicznych przeciwników. Kradzież gotówki ze sprzedaży narkotyków osłabi atakowany biznes o co najmniej 10000 dolarów (sama misja jest powtarzalna - możesz odnajdywać kolejne czerwone sportowe auta).
Uwaga - Podczas zaliczania tego oraz kolejnych celów misji możesz rozglądać się za skrzyniami nadającymi się do zniszczenia (np. z pomocą strzelby albo koktajlu Mołotowa). Każda taka akcja osłabi jeszcze bardziej biznes Gastona.
Zabijanie dilerów

Dilerzy narkotykowi przebywają w wielu różnych miejscach w dzielnicy French Ward. Po dotarciu do dowolnie wybranych dilerów możesz się ich pozbyć w dowolny sposób, np. zastrzelić z pomocą broni palnej czy podrzucić im granat. Śmierć każdego dilera osłabi biznes narkotykowy zaledwie o 1000 dolarów, ale możesz też rozejrzeć się za torbą z gotówką w miejscu, w którym sprzedawali narkotyki.
Zatopienie łodzi

Cel ten możesz odblokować dzięki przesłuchaniu jednego z handlarzy. W dzielnicy French Ward znajdują się dwie łodzie wykorzystywane do transportu narkotyków. Pierwsza z nich jest zacumowana w południowo-wschodniej części dzielnicy, a druga przy północnej posiadłości. W obu przypadkach zadaniem Lincolna jest wyłącznie zatopienie łodzi, tak więc eliminacja okolicznych wrogów jest w pełni opcjonalna. Jeśli zależy ci jedynie na zaliczeniu celu misji to rozejrzyj się w pobliżu każdej łodzi za czerwonym kanistrem, w który można trafić (najlepiej z bardzo dużej odległości) i doprowadzić do eksplozji (w razie potrzeby zawsze możesz też użyć np. granatów). Zniszczenie każdej łodzi osłabi biznes narkotykowy o 10 tysięcy dolarów.
Zamordowanie soldati Gastona

Do zamordowania jest tylko jeden enforcer - Lester Terriot. Do lokacji, w której przebywa ta osoba możesz zakraść się od strony alejki lub otwierając drzwi pobliskiego budynku. Zachowaj przy tym duże środki ostrożności, bo w okolicy przebywają cywile oraz co najmniej jeden wartownik (Sentry).
Doprowadzenie do konfrontacji z Gastonem

Po dostatecznym osłabieniu biznesu narkotykowego (akcje powiązane z Gastonem - czerwone punkty na mapie) powróć do McCormicka. Po odbyciu z nim rozmowy udaj się do klubu jazzowego Big Mouth gdzie swoją siedzibę ma wrogi boss. Zanim rozpoczniesz przeprawę przez klub wskazane jest zużycie markera na opłacenie usług operatora telefonicznego celem blokowania wszelakich połączeń na policję. To dość ważne, gdyż podczas przeprawy przez klub będziesz eliminował kolejnych wrogów w miejscach publicznych i spanikowani goście mogą zdecydować się na wezwanie policji.
Po wejściu do klubu jazzowego zainteresuj się schodami prowadzącymi na niższy poziom. Począwszy od tego miejsca dobrze byłoby atakować z zaskoczenia wszystkich gangsterów i w ich lokalizowaniu pomagaj sobie oczywiście trybem Intel View (to samo tyczy się ustalenia miejsca pobytu Gastona).

Kontynuuj przeprawę przez niższe poziomy klubu jazzowego. Do miejsca pobytu bossa prowadzi pokazana na dołączonym obrazku bramka i musisz liczyć się z tym, że w okolicy może przebywać wielu wrogów. Po przejściu przez bramkę skieruj się do górnego pomieszczenia gdzie przebywa Gaston. Możesz go zaatakować z okolic wejścia do pomieszczenia lub zaskoczyć gdy zwróci się w inną stronę. Po dopadnięciu tego przeciwnika zadecyduj czy chcesz go zabić czy zrekrutować.
Uwaga - Na sam koniec musisz zadecydować komu chcesz przekazać ten biznes - Cassandrze, Burke'owi czy Vito. Każda z tych postaci zaoferuje ci inny bonus w zamian za podarowanie biznesu. Warto też wiedzieć, że wybór ten będziesz jeszcze mógł w razie potrzeby zmienić, albowiem po odbiciu całej dzielnicy French Ward konieczne będzie ustalenie który z bossów przejmie nad nią pełną kontrolę (i tym samym nad jej wszystkimi biznesami).
- Mafia III - poradnik do gry
- Mafia 3: Poradnik do gry
- Mafia 3: Misje fabularne
- Mafia 3: Prolog (misje 1-9)
- Mafia 3: Rekrutacja Cassandry
- Mafia 3: Biznes prostytucyjny cz.1
- Mafia 3: Biznes heroinowy
- Mafia 3: Zamordowanie Ritchiego
- Mafia 3: Rekrutacja Burke'a
- Mafia 3: Biznes bimbrowy
- Mafia 3: Biznes płatnej ochrony
- Mafia 3: Zamordowanie Rzeźnika
- Mafia 3: Rekrutacja Vito
- Mafia 3: Biznes wymuszeń na związkowcach
- Mafia 3: Biznes kontrabandy
- Mafia 3: Porwanie Michaela Grecco
- Mafia 3: Spotkanie z bossami
- Mafia 3: Biznes nielegalnego wywozu odpadów
- Mafia 3: Biznes broni
- Mafia 3: Spotkanie z Enzo Contim
- Mafia 3: Biznes budowlany
- Mafia 3: Biznes szantaży
- Mafia 3: Zamordowanie Tony'ego Derazio
- Mafia 3: Biznes kradzieży samochodów
- Mafia 3: Biznes przemytniczy
- Mafia 3: Przygotowania do zamordowania Franka Paganiego
- Mafia 3: Zamordowanie Franka Paganiego
- Mafia 3: Biznes narkotykowy cz.1
- Mafia 3: Biznes ugrupowania rasistowskiego
- Mafia 3: Zamordowanie Remy'ego Duvalla
- Mafia 3: Wyeliminowanie Olivii Marcano
- Mafia 3: Biznes prostytucyjny cz.2
- Mafia 3: Biznes narkotykowy cz.2
- Mafia 3: Zamordowanie sędziego Holdena
- Mafia 3: Zamordowanie Lou Marcano
- Mafia 3: Zamordowanie Santangelo
- Mafia 3: Biznes hazardowy
- Mafia 3: Biznes towarów czarnorynkowych
- Mafia 3: Uratowanie Alvareza
- Mafia 3: Zamordowanie Tommy'ego Marcano
- Mafia 3: Przygotowania do finałowej misji fabularnej
- Mafia 3: Zamordowanie Sala Marcano
- Mafia 3: Zakończenia gry
- Mafia 3: Misje fabularne
- Mafia 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
TobiAlex Legend
Zastanawiam się po co poradnik do takiej gry, gdzie kompletnie wszystko jest podane na tacy?
arek25 Centurion
Jak idą prace nad poradnikiem? :D Wystarczyło dać zeby przejsc misje idz zabij bossa potem zabij bossa zeby zabic bossa bossow i zdobyc dzielnice?
hukkk Legionista
to nie jest poradnik na 100% nie ma wszystkich sekretow, ktos moze znalazl poradnik z wszystkimi sekretami?
simon92 Junior
Witam!
Czy istnieje jakiś sposób zapisywania gry? Mam już 2 dzielnice...wpadam pod samochód i wywala mnie praktycznie do początku gry, czy mam coś zjeb.. w ustawieniach czy tak po prostu musi być?:) gram na xbox one
zanonimizowany784443 Generał
Ale miernota z tej gry.Straszna.
borzyn Junior
Bardzo fajna sprawa te Wasze poradniki. Wielki dzięki za nie. Najbardziej pomocne są różne ciekawe szczególiki w grze o których normalnie nie wiadomo.
jetfighter Legionista
Czy ktoś się orientuje jak reaktywować usługę dostaw broni po wyeliminowaniu Cassandry? gdyż po jej zabiciu wyskakuje mi "usługa niedostępna: na wojennej ścieżce" i za nic nie wiem co zrobić aby korzystać z dostaw
KMFS Junior
Przeszedłem grę po raz pierwszy, gra mi się podobała, chociaż ta monotonia w wykonywaniu zadań sprawiała że odechciewało mi się grać, ale zacisnąłem zęby ze względu na zajeb*stą fabułę.
tukaram3030 Pretorianin
Wlasnie mam podobne pytanie jak przydzielac Dzielnice Sojusznikom??!!Ktos wie konkretnie ???!!!????
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
