Poradnik do gry - Rozdział 1 | Made Man Prawa Ręka Mafii
Aktualizacja:
Rozdział 1
![]() | ![]() |
Po początkowej scence musimy poczekać, aż barman podejdzie do postaci stojącej w drzwiach lokalu [1] . Po sprzeczce podnosimy leżący przy trupie rewolwer i wracamy za ladę [2] . Po chwili akcja przenosi się do kuchni.
![]() | ![]() |
Z blatu za kucharzem podnosimy pistolet [1] i ruszamy na podwórze, gdzie po raz pierwszy będziemy mogli wykorzystać fakt posiadania broni palnej. Rozprawiamy się z dwójką bandytów [2] , każdorazowo celując w głowę i już po chwili jesteśmy świadkami śmierci stojącego niedawno za ladą baru staruszka. Z jego oprawcą również rozprawiamy się bez najmniejszych problemów.
![]() | ![]() |
Każdy ze strzelców w momencie śmierci wspaniałomyślnie zostawił nam broń [1] , dzięki której powiększamy własne zapasy amunicji. W zaułku za ścianą, po raz pierwszy spotykamy dwójkę cywilów [2] . Ogólnie rzecz biorąc zasada jest prosta - jeśli ktoś nie strzela do nas, my nie musimy strzelać do niego. Kierujemy się do drzwi leżących na ścianie po lewej stronie.
![]() | ![]() |
Na półkach w pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji do naszej broni [1] . Po zbliżeniu się do drzwi na końcu pomieszczenia [2] , zaliczamy nasz pierwszy checkpoint .
![]() | ![]() |
Jeśli chcemy, możemy skradać się przytrzymując lewy ctrl.Zabieramy amunicję spoczywającą na jednej z półek [1] i kierujemy się w stronę okna, gdzie strzelając przez szybę [2] zabijamy dwóch gangsterów. Pozostaje nam już tylko przekroczyć próg drzwi położonych na bocznej ścianie.
![]() | ![]() |
Na zewnątrz, strzałem w głowę pozbywamy się niczego nie spodziewającego się przeciwnika [1] , a chwilę później - eliminujemy dwójkę kolejnych atakujących nas zbirów. Po otwarciu jedynych drzwi na naszej drodze, ujrzymy czekającą na nas apteczkę [2] . Kiedy wejdziemy na schody i zaliczymy kolejny checkpoint , będziemy mogli obejrzeć krótki przerywnik.
![]() | ![]() |
Na górze czekają na nas trzej przeciwnicy [1] . Droga w korytarzu jest zablokowana, więc używamy drzwi po prawej. Mijamy cywila w drodze do kolejnych drzwi. Jeszcze jedne i wracamy na korytarz, gdzie atakuje nas szarżujący po schodach przeciwnik. Zanim zejdziemy na dół, sprawdzamy jeszcze pomieszczenie po lewej [2] , w którym oprócz kolejnego zbira, czekają na nas dwa pudełka z amunicją oraz apteczka .
![]() | ![]() |
Na dole, jeśli tylko pasek pod naszym zdrowiem jest pełny, używamy spowalniającej czas furii poprzez przyciśnięcie klawisza X. Pozbywamy się trójki przeciwników [1] , następnie dwóch kolejnych, którzy właśnie dostali się do pomieszczenia drzwiami na tyłach. Nieopodal ich ciał znajdujemy małą apteczkę . Teraz kierujemy się przez drzwi którymi wbiegli i kolejne, prowadzące do budynku obok. Zaliczamy checkpoint . W pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji [2] .
![]() | ![]() |
Przestrzeliwując okna pomieszczenia [1] , zabijamy trójkę przeciwników na podwórzu. Korzystamy z drzwi po lewej i po chwili pozbywamy się kolejnego atakującego zbira. Jeśli tylko mamy na to ochotę, podnosimy strzelbę leżącą wśród ciał. Pośród wraków samochodów, ruszamy uliczką po lewej. Nad wodą, na drewnianej barierce- znajdujemy karabin snajperski [2] .
![]() | ![]() |
Po jego podniesieniu zostajemy zaatakowani przez dwójkę wrogów idących po naszych śladach. Kiedy skierujemy się w stronę ich ciał, ujrzymy krótki przerywnik wyraźnie sugerujący konieczność użycia niedawno znalezionej snajperki. Z jej pomocą [1] pozbywamy się dwójki oprawców, z których jeden stroi w budce z konsolą sterującą. Jeszcze trójka nowych celów przy kolejnych drzwiach po lewej, oraz ostatni - po prawej [2] .
![]() | ![]() |
Pomagamy właścicielowi sklepu pozbyć się czwórki oprawców, po czym z jednej z półek zabieramy pancerz [1] . Kolejnych dwóch wpada wejściem po lewej. Pora zainteresować się skrytką staruszka, która stanie przed nami otworem po odstrzeleniu kłódki [2] . Zabieramy apteczkę oraz strzelbę i ruszamy w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
W kolejnym budynku stawiamy czoła trójce przeciwników [1] , zanim dotrzemy do przeciwległej ściany i skorzystamy z drzwi po lewej. Otwieramy kolejną kłódkę [2] i ruszamy przed siebie. Wewnątrz odszukujemy dwójkę wrogów ze strzelbami, a na jednej z półek znajdujemy małą apteczkę .
![]() | ![]() |
Na zewnątrz stajemy oko w oko z dwoma zbirami uzbrojonymi w szybkostrzelne pistolety maszynowe [1] . Wita nas kolejny checkpoint . Za kilka chwil będziemy mijać budynek z oknami po naszej lewej stronie. Za każdym z nich czają się przeciwnicy [2] w ilości odpowiednio 1,2,2. Kolejnym celem będzie postać ze strzelbą, atakująca od prawej, a następnie kolejny gangster, na zbiorniku wody.
![]() | ![]() |
W oknach stodoły czeka na nas dwóch strzelców [1] i kolejni wewnątrz, na rusztowaniu z desek. Ostatni przeciwnik atakujący nas od strony drzwi po prawej [2] dzieli nas od kolejnego rozdziału.
0
- Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
- Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Rozdział 1 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 2 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 3 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 4 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 5 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 6 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 7 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 8 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 9 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 10 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 11 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 13 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 14 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 15 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 16 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Rozdział 17 | Made Man Prawa Ręka Mafii
- Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xychu Centurion

Gra beznadziejna IMHO. Kupiłem rok temu w kiosku za 20 PLN. Polonizacja niepełna i do bani. Gra po 30 minutach grania odinstalowana. Klapa, panowie, klapa.
fan realu madryt i raula Legend

Poradnik raczej mało komu się przyda, ale jako uzupełnienie braków może być. Oby pojawiło się więcej solucji do starszych gier, które takowych nie mają (ale lepij by było, gdybyście skoncentrowali się na troszkę ciekawszych grach niż MadeMan)
kukiUN Pretorianin

Lepiej późno niż wcale ;) A sama gra o dziwo nawet niezła.Niby gniot ale całkiem grywalny.
zanonimizowany608590 Pretorianin
hymm a w cda czasem nie było 1 części ta to jest 2
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.