Times Square Off | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
Aktualizacja:
Times Square Off
Postaci: Kapitan Ameryka, Pan Fantastyczny, Spider-Man
Status prawdziwego wyznawcy: 170 000 monet
Kiedy wejdziesz do siedziby Fantastycznej Czwórki, nakryjesz złego Doktora Octopusa na kradzieży - kosmiczny klocek znalazł się w posiadaniu wroga. Przygotuj się na walkę z dwiema falami przeciwników, nadesłanych przez arcyłotra. Na szczęście wrogowie nie są zbyt potężni, więc walka z nimi ogranicza się do ustawicznego wciskania klawisza ataku.

Kiedy pojawi się druga fala wrogów, w laboratorium wybuchnie pożar. Aby go ugasić, podejdź do płomieni i z pobliskich klocków zbuduj platformę fantastycznej czwórki. Wejdź do środka jako Pan Fantastyczny i użyj klawisza interakcji aby odblokować naścienny panel po prawej.

Kapitan Ameryka musi wrzucić w niego tarczą, w ten sposób odblokowując windę do góry. Kiedy znajdziesz się na pierwszym piętrze, Octopus ucieknie, a do pomieszczenia wbiegną kolejni przeciwnicy. Walka z nimi jest opcjonalna - priorytet stanowi przejście do dalszej części lokacji.

W przypadku Pana Fantastycznego sprawa jest prosta - wystarczy zbudować szyb wentylacyjny z klocków porozrzucanych na środku pomieszczenia i przecisnąć się na drugą stronę.

Kapitan Ameryka ma nieco trudniejsze zadanie - musi przedrzeć się przez płomienie. Na szczęście w trybie obrony (klawisz interakcji) tarcza w zupełności uchroni bohatera przed gorącem, dzięki czemu przejście przez górne piętro nie powinno stanowić dla niego problemu.

Po drugiej stronie pomieszczenia Pan Fantastyczny musi pociągnąć za czerwony uchwyt, w ten sposób niszcząc ścianę i gromadząc przydatne klocki. Z rozsypanych ruin może zbudować urządzenie, w które Kapitan Ameryka powinien rzucić tarczą.

Kiedy maszyna zostanie uruchomiona, wejdź Panem Fantastycznym na górną kondygnację sali (używając drabinki) i zhakuj komputer - musisz wcisnąć klawisz interakcji, a potem szybko klikać na atak. Gdy wtyczka dotrze do celu, sfruń na czerwony podest po prawej i poczekaj na reakcję lasera. Następnie skocz w prawo, wracając do głównej sali.

Z klocków porozrzucanych na dole pomieszczenia ułóż podest dla Kapitana Ameryki, po czym wejdź do środka i zasłoń się tarczą. Odbij promień lasera w taki sposób, aby naładować niebieskie talerze po obu stronach sali. Kiedy to zrobisz, pojawi się specjalna winda, która przeniesie bohaterów dalej.

Będąc na dachu wieżowca idź w prawo. Jako Pan Fantastyczny zejdź na dół, kierując się w stronę niebieskiej platformy, a następnie przeleć nad przepaścią. Pokonaj kilku przeciwników, którzy pojawią się w tym momencie, a następnie pociągnij za czerwony uchwyt na ścianie. Z otrzymanych w ten sposób klocków zbuduj drabinkę.

Wespnij się do sali kontrolnej i rozwal wszystkie obiekty, jakie znajdziesz w środku. Ze szczątków zbuduj dźwignię, która pozwoli Ci na obrócenie talerza satelitarnego. Ustaw go tak, jak pokazano to na powyższym screenie.

Jako Kapitan Ameryka wskocz na drążek po lewej i przeskakuj pomiędzy kolejnymi antenami, póki nie dotrzesz na drugą stronę dachu. Zejdź po schodach i rzuć tarczą w mechanizm u góry - w ten sposób wyłączysz system wentylacji, który przeszkadzał Panowi Fantastycznemu. Ten ostatni może teraz przejść przez zakratowane okno i dostać się do dalszej części poziomu.

Gdy obaj bohaterowie będą stali obok siebie, wejdź na środkowe piętro dachu (pomiędzy silosem a kwietnikiem) i zniszcz wszystko, co się tam znajduje. Z pozyskanych klocków ułóż platformę Fantastycznej Czwórki i wejdź do środka jako Pan Fantastyczny. Korzystając z jego umiejętności napompuj silos, tym samym doprowadzając do jego eksplozji.

Gdy zbiornik z wodą przejdzie do przeszłości, dostań się do jego pozostałości i zbuduj z nich wyciąg linowy. Następnie zsuń się po linie, by po krótkiej chwili wpaść w macki doktora Octopusa. Jedynym ratunkiem jest w tym momencie pomoc drugiego bohatera: zaatakuj nim nogi wroga, a wytrącisz go z równowagi.

Zaatakowany arcyłotr umknie z placu boju, wzywając kilku pomagierów - pokonaj ich, a następnie skieruj się w prawo, wchodząc na wyższy poziom dachu. Kiedy Octopus ponownie ucieknie, rzuć tarczą pod wspornik neonu HOTEL, tym samym załamując go. Aby przeważyć konstrukcję i otworzyć przejście do dalszej lokacji, powtórz tę samą operację z drugim filarem.

Przejdź na drugą stronę kładki i zabij maszyny, które się na Ciebie rzucą. Jako Kapitan Ameryka wejdź do budynku i skręć w prawo, wchodząc do wysokiego pomieszczenia z biało-niebieskimi ścianami. Przeskakuj między nimi, odbijając się od jednej do drugiej, aż nie dotrzesz na sam dach.

Będąc u góry rozwal wszystkie pobliskie obiekty, a z resztek zbuduj kolejny mechanizm napędzający windę. Rzuć tarczą w sam jego środek, tym samym odblokowując przejście dla Pana Fantastycznego. Jako ten ostatni skorzystaj z czerwonego uchwytu na półpiętrze, pokonaj zaczajonego tam przeciwnika i wjedź windą na sam dach budynku.

Jako Pan Fantastyczny zeskocz z prawej strony budynku, rozciągając się przy tym na kształt spadochronu. Od razu osaczą Cię przeciwnicy, więc musisz stanąć z nimi do walki. Kiedy uporasz się z zagrożeniem, zniszcz wszystkie obiekty stojące przy ścianie i zbuduj z nich mały wyciąg linowy. Dopiero teraz Kapitan Ameryka może przejść dalej.

Gdy obie postaci znajdą się w tym samym miejscu, wyceluj tarczą Kapitana Ameryki w doktora Octopusa i rzuć w niego. Kiedy wróg czmychnie do swej nory, podejdź Panem Fantastycznym do kanału po prawej i przeciśnij się przez niego. Gdy będziesz u góry, pociągnij za czerwony uchwyt, tym samym zrzucając klocki niżej. Następnie zbuduj z nich panel Fantastycznej Czwórki i użyj go.

W następnej sekwencji dołączy do Ciebie Spider-Man, którego umiejętności będą zaraz bardzo przydatne. Póki co pokieruj jednak Panem Fantastycznym, pociągając za czerwony uchwyt na wieży - w ten sposób otworzysz przejście na podwyższenie.

Pokonaj wrogów i dostań się na drugą stronę dachu. Porachuj kości kilku kolejnym przeciwnikom, a następnie skorzystaj z szóstego zmysłu Spider-Mana, odkrywając ścianę odpowiednią do wspinaczki. Wejdź po niej na górę i ponownie użyj talentu człowieka-pająka. Kiedy pojawią się dwa czerwono-niebieskie uchwyty, skorzystaj z nich używając klawisza interakcji. Dzięki temu włączysz wiatraki na niższym poziomie, przez co reszta bohaterów przejdzie dalej.

Wciel się w Pana Fantastycznego i skręć w prawo, dochodząc do drucianej siatki. Gdy przy niej będziesz, rozwal wszystkie okoliczne obiekty, składając z nich komputer. Gdy ten będzie gotowy, podejdź do niego i złam szyfr (klawisz interakcji + szybkie wciskanie ataku). Następnie przejdź przez bramę.

Zmierz się z kolejną grupą przeciwników, cały czas zmierzając w prawo. Gdy dojdziesz do podestu Fantastycznej Czwórki przejmij kontrolę nad Panem Fantastycznym i skorzystaj z jego mocy (klawisz interakcji). Kiedy pojawią się dwa panele dla Spider-Mana, użyj jego sieci, tym samym otwierając przejście na następny dach. Tam czeka Cię kolejna potyczka z maszynami Octopusa oraz przejście do ostatniej lokacji.

Finałowa walka z Octopusem jest dość wymagająca. Uciekaj przed atakami wroga, będąc tak mobilnym, jak to tylko możliwe. Jeśli przeciwnik Cię pochwyci, zmień postać - w ten sposób unikniesz straty pieniędzy. Kiedy macka wroga utknie w ziemi (zdarza się to po nieudanym ataku na Twojego bohatera), podbiegnij do niej i wciśnij klawisz ataku. Operację tę powtórz trzykrotnie, ostatecznie podbiegając do jednonogiej ośmiornicy i dobijając ją. Dopiero wówczas łotr zostanie pokonany.
0
- LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry
- LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Lista zadań | LEGO Marvel Super Heroes
- Sand Central Station | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 1 / Baxter Building | Opis przejścia LEGO Marvel
- Times Square Off | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Times Square / Oscorp | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Exploratory Laboratory | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Nowy Jork - pierwsza wizyta | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Rock Up at the Lock Up | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Nowy Jork - znowu na wolności | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Rebooted, Resuited | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Red Head Detention | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Bifrosty Reception | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- X-Mansion | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Juggernauts and Crosses | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Nowy Jork - park | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Doctor in the House | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 3 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- That Sinking Feeling | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 4 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Taking Liberties | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 5 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Rapturous Rise | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Nowy Jork - myśliwiec | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Magnetic Personality | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Nowy Jork / S.H.I.E.L.D. Helicarrier 6 | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- A Doom With a View | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- S.H.I.E.L.D. Helicarrier 7 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- The Good, the Bad and the Hungry | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes
- Opis przejścia
- LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry
Komentarze czytelników
eMa987 Junior
Witam, problem polega na tym i po przejściu 1 poziomu, wściekły Hulk na koniec nie mam okna by kontynuować grę, mogę ją albo powtórzyć albo przejść do głównego menu. Co robię nie tak?
Iqea Junior
Ej mam sprawę.
Gram na Xbox One S i nie mogę odblokować Deadpoola chociaż zdobyłem i kupiłem wymagane czerwone klocki, a poza tym w ustawieniach widzę 115/115 i nwm co robić.
Wie ktoś może coś?
Ultron help Junior
hej a gdzie mogę znaleść mapę postaci za darmo bo nie wiem gdzie szukać postaci
szczuuurek14 Junior
Hej
Ja mam pytanie co do osiągnięć na steamie. Bo niektóre z nich są oznaczone jako (jeden gracz)
Dla przykładu:
Zbierz 1 000 000 000 monet (jeden gracz)
To znaczy że serio nie mogę grać wtedy na podzielonym ekranie z kimś ?
Lolek222 Junior
Jak mogę odblokować ostatniego złotego klocka? Mam wszystkie znaki zapytania, wszystkie uratowania stana Lee, wszystkie czerwone klocki, wszystkie mini zestawy (152), ponieważ w jednej misii zdobyłem 12 zestawów czy to stanowi problem? Proszę o pomoc
josva35568792c7 Junior
Witam .Mam nazbierała odpowiednią ilość klocków ( pieniędzy) żeby odblokować mnożnik razy ale pokazuje mi że mam to zablokowane i nie mogę tego wykupić . Pytanie co jest nie tak ? Miłego dnia
Dudzik Junior
Siemka problem mam z tą postacią i kompletnie nie wiem co mam robić błagam o pomoc
user37827047af Junior
Co mam zrobić mam 99.8 % postaci 115/115 kapsuły 151/150 złote klocki 250/250 prawdziwi wyznawcy 26/26 czerwone klocki 11/11 stan lee 50/50
leahr69 Junior
W misji "przemoc na koncu teczy" znalazlam 11/10 zestawow... Jakim cudem?
phoneg Junior
W misji Czas czerwonej czachy znalazłem 12 mini zestawów przez co nie moge otworzyć komiksu deadpoola, czy będzie to problem w przejściu gry na 100%
Jakby ktoś wiedział jak naprawić ten błąd to proszę dać znać
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
