[Opis przejścia] Xolotl's Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Etap ostatni to walka z głównym przeciwnikiem, Xolotlem we własnej osobie - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Wprowadzenie

Etap ostatni to walka z głównym przeciwnikiem, Xolotlem we własnej osobie. Starcie podzielone jest na trzy etapy, a ich zaliczenie zakończy grę. Pojedynek może być zarówno trudny, jak i łatwy. Wszystko zależy od przedmiotów jakie zebrałeś wcześniej oraz długości pasków życia i amunicji. Ponadto poziom jest wolny od dodatkowych zadań czy znajdziek (poza tradycyjnymi ukończeniem na czas i wyzwaniem punktowym).

Wyzwania punktowe:

  • 80.000 punktów
  • 120.000 punktów
  • 140.000 punktów (nagroda: Spear of Light)

Wyzwania wynagradzające:

  • Pokonaj Xolotla w 10 min. (nagroda: Spear of Darkness)

Ilość przedmiotów do zebrania: 0

Opis przejścia

Tradycyjnie rozpoczynamy w bezpiecznym miejscu, które tym razem posłuży nam do przygotowania się do walki - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Tradycyjnie rozpoczynamy w bezpiecznym miejscu, które tym razem posłuży nam do przygotowania się do walki.

Przed rozpoczęciem starcia - a to startuje już po przeskoczeniu na kolejną platformę - wyekwipuj się w najpotężniejsze relikty i artefakty (te, które mają najwięcej pozytywnych właściwości). Jeśli chodzi o broń, to w zasadzie wystarczy tylko jedna, czyli mój ulubiony Chaingun (ale jeśli posiadasz inną mocną, z która czujesz się bardziej komfortowo, nic nie stoi na przeszkodzie, by skorzystać właśnie z niej).

Faza pierwsza rozpoczyna się już po przeskoczeniu na platformę składającą się z samych kolczastych pułapek - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Faza pierwsza rozpoczyna się już po przeskoczeniu na platformę składającą się z samych kolczastych pułapek. Być może wydawać się to może dziwne, ale pierwsza faza jest tą najtrudniejszą.

1 - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry
Na początek umówmy na czym stoimy (dosłownie i w przenośni) - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Na początek umówmy na czym stoimy (dosłownie i w przenośni). Znajdować się będziesz na wielu kolczastych pułapkach, które przed wysunięciem kolców zaświecą się na niebiesko, dając Ci wystarczająco dużo czasu na ucieczkę. Początkowo pojawiać się będą według regularnych wzorów, łatwych do uniknięcia.

Problem pojawi się później, podczas walki z bossem, gdyż wtedy pojawiać się będą losowo, co wymusi na nas ciągłe przemieszczanie się i podzielność uwagi - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Problem pojawi się później, podczas walki z bossem, gdyż wtedy pojawiać się będą losowo, co wymusi na nas ciągłe przemieszczanie się i podzielność uwagi.

Po uniknięciu pierwszych fal kolców, przeciwnik pojawi się na jednym z dwóch piedestałów (u góry i dołu areny). Gdy do tego dojdzie podbiegamy do niego i bezustannie strzelamy.

Przeciwnik może odpowiedzieć kilkoma wypuszczonymi pociskami, jednak ich siła nie jest duża (a unik również nie przychodzi z wielkim trudem) - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Przeciwnik może odpowiedzieć kilkoma wypuszczonymi pociskami, jednak ich siła nie jest duża (a unik również nie przychodzi z wielkim trudem).

Najtrudniej jest uważać na kolce, gdyż te przez cały czas będą nam towarzyszyć.

Po odebraniu pierwszego paska życia (każda faza posiada dwa), na arenie zaczną pojawiać się pająki - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Po odebraniu pierwszego paska życia (każda faza posiada dwa), na arenie zaczną pojawiać się pająki. Te wnoszą więcej dobrego, jak złego - zabijając je będziemy otrzymywać amunicję oraz apteczki.

Po pierwszej fali pająków ten na moment znikną - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Po pierwszej fali pająków ten na moment znikną. Wówczas dojdzie do dłuższej serii szybko i losowo zmieniających się kolców. Musimy szybko przemieszczać się i uważnie rozglądać za wolnymi polami - jest to najtrudniejszy moment walki.

2 - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry
Po odebraniu drugiego paska zdrowia, a co odbywa się identycznie jak z pierwszym (za wyjątkiem towarzyszących nam pająków), przeciwnik naładuje elektrycznie pobliski walec z kolcami - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

Po odebraniu drugiego paska zdrowia, a co odbywa się identycznie jak z pierwszym (za wyjątkiem towarzyszących nam pająków), przeciwnik naładuje elektrycznie pobliski walec z kolcami. Spowoduje to jego odłączenie się i potoczenie w naszym kierunku. Aby uniknąć śmierci stosujemy trik z etapu trzeciego: stawiamy minę i wysadzamy, gdy mechanizm wtoczy się na nią, przez co mamy okazję przebiegnięcia pod spodem.

W ten sposób pierwszy etap walki dobiega końca - [Opis przejścia] Xolotls Stronghold - cz. 1 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry

W ten sposób pierwszy etap walki dobiega końca. Idąc dalej mamy możliwość zregenerowania życia przy ołtarzu i amunicji przy składzie.

Dalsza droga prowadzić będzie na dół, zniszczonymi schodami.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-11-04
14:59

Harry M Legend

Harry M

Super gra!!

Komentarz: Harry M
2010-11-01
06:40

robert665 Pretorianin

W Spider Tomb - cz. 3 ostatnia pułapka. Można zamiast kładzenia miny i "turlanki", przeczekać wałek wisząc na bocznej krawędzi mostu. O wiele prostsze bo Lara sama się zaczepi krawędzi.

Komentarz: robert665
2010-10-31
19:59

rey656 Centurion

rey656

Super że oprócz tekstu jest też mnóstwo screenów.

Komentarz: rey656

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl