Just Cause: Ugrupowanie Guerrilla
Aktualizacja:
Ugrupowanie Guerrilla
Oto drabinka rozwoju dla tego ugrupowania
SZCZEBEL 1 - Soldado
Wymagana ilość punktów: 100
Odblokowuje: Samochód: Baxter Petit (mały i niezbyt przydatny; wiele tych aut można odnaleźć w trakcie zabawy); Broń: Harker 357 Sawback Revoler (przydatny rewolwer, szczególnie w starciach z udziałem niewielkich grup przeciwników).
SZCZEBEL 2 - Cabo
Wymagana ilość punktów: 200
Odblokowuje: Samochód: Scando 700 Sedan (stosunkowo szybki, ale niezbyt wytrzymały sedan; może przydać się przy niektórych akcjach, ale na rewelacje nie ma co raczej liczyć)
SZCZEBEL 3 - Sargento
Wymagana ilość punktów: 300
Odblokowuje: Samochód: Shimizu Tumbleweed (w miarę szybki i przy tym dość zwrotny pick-up; przydatny jeśli chcesz w miarę bezpiecznie przemieszczać się po mapie); Broń: Aviv Panthera (bardzo fajny karabin maszynowy, z którego powinieneś oczywiście zacząć korzystać)
SZCZEBEL 4 - Brigada
Wymagana ilość punktów: 500
Odblokowuje: Łódź: Jaeger SFJ 7 (z pontonem tym miałeś już zapewne do czynienia podczas rozgrywania piątego etapu kampanii; jest on dość zwrotny i przy tym w miarę szybki; o dużej wytrzymałości nie ma co jednak marzyć)
SZCZEBEL 5 - Subteniente
Wymagana ilość punktów: 700
Odblokowuje: Motocykl: Apache Army Model 842 (jest to właściwie chopper; maszyny te są wykorzystywane przez niektórych policjantów, tak więc powinny ci być dobrze znane); Broń: Adler FF M-72 (przyzwoity karabin maszynowy, który do momentu zdobycia lepszych giwer możesz traktować jako podstawową broń)
SZCZEBEL 6 - Alferez
Wymagana ilość punktów: 1100
Odblokowuje: Śmigłowiec: Jackson Z-19 Skreemer (ten sam model, który znajdziesz w kryjówce Rioja 04)
SZCZEBEL 7 - Teniente
Wymagana ilość punktów: 1500
Odblokowuje: Samochód: Wallys GP (jest to zwykły jeep, z podobnych maszyn korzysta wojsko, tak więc nie jest to żadna rewelacja; niezła maszyna do przemieszczania się po trudnym terenie, ale niestety ma dość ograniczoną wytrzymałość); Broń: Mako Ocra (jeśli jeszcze nie posiadasz giwery, to po jej odblokowaniu ZDECYDOWANIE powinieneś się w nią zaopatrzyć; mamy tu bowiem do czynienia z wyjątkowo przydatną wyrzutnią rakiet)
SZCZEBEL 8 - Capitan
Wymagana ilość punktów: 2100
Odblokowuje: Samochód: Stinger Buggy (absolutnie nie polecam tej maszyny; jest ona stosunkowo szybka, ale na tym zalety się niestety kończą: buggy jest przede wszystkim bardzo trudny w sterowaniu, nawet na równej nawierzchni)
SZCZEBEL 9 - Comandante
Wymagana ilość punktów: 2700
Odblokowuje: Samochód: Emvee Armadillo (hummeropodobny wehikuł, z którym miałeś już zapewne do czynienia nieco wcześniej; maszyna ta nie zachwyca co prawda osiągami, ale prowadzi się ją w bardzo stabilny sposób)
SZCZEBEL 10 - Coronel
Wymagana ilość punktów: 3700
Odblokowuje: Samochód: Harlan OTWV-2 (jest to niezły wóz opancerzony, z którego korzystałeś już z pewnością wcześniej; może się on przydać się przy wielu misjach); Śmigłowiec: Delta MAH-15 Chimaera (zdecydowanie najlepszy śmigłowiec, który odnajdziesz również przy ostatniej kryjówce agencji; zdecydowanie warto z niego korzystać); Łódź: Pequod Harpoon PC 350 (opancerzona i wyposażona w działko maszynowe łódź patrolowa; może się przydać przy niektórych atakach); Broń: Mako Hammerhead (najlepszy karabin maszynowy z całej gry; niestety... będziesz go zapewne musiał wymienić za wyrzutnię rakiet; postaraj się więc odpowiednio wcześniej odnaleźć inną wyrzutnię RPG, która zajmowałaby oddzielny slot w menu broni)
0
- Just Cause - poradnik do gry
- Just Cause: Poradnik do gry
- Just Cause: Devil's Drop Zone
- Just Cause: Breakout
- Just Cause: Freedom Fighters
- Just Cause: The San Esperito Connection
- Just Cause: Test of Loyalty
- Just Cause: Good Cop, Bad Cop
- Just Cause: Some Like it Hotter
- Just Cause: Brothers in Arms
- Just Cause: River of Blood
- Just Cause: Field of Dreams
- Just Cause: Broadcast News
- Just Cause: Love Is in the Air
- Just Cause: Love Is in the Air cd.
- Just Cause: I've Got the Power
- Just Cause: I've Got the Power cd.
- Just Cause: Guadalicano Choo Choo
- Just Cause: Some Enchanted Evening
- Just Cause: Streets of Fire
- Just Cause: Dismissed Without Honors
- Just Cause: Sink the Buccaneer
- Just Cause: Sink the Buccaneer cd.
- Just Cause: Taking Out the Garbage Vol. 1
- Just Cause: Taking Out the Garbage Vol. 1 cd.
- Just Cause: Taking Out the Garbage Vol. 2
- Just Cause: Taking Out the Garbage Vol. 3
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - AGENCY
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - GUERRILLA cz.1
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - GUERRILLA cz.2
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - GUERRILLA cz.3
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - GUERRILLA cz.4
- Just Cause: Lista dostępnych kryjówek - RIOJA
- Just Cause: Ugrupowanie Guerrilla
- Just Cause: Ugrupowanie Rioja
- Just Cause: Cenne porady
- Just Cause: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
CHESTER80 Legend
Brawo za szybkość! Poradnik z tego co widzę fachowy. Gra jest super, swoboda rządzi!
zanonimizowany45782 Legend
Do tej gry właściwie powinna ukazać się jedna porada - trzymać się od tego z daleka.
UltRafaga Senator
Poradnik całkiem niezły, ale w wielu misjach sposób opisywany jako najprostrzy wcale taki nie jest. Przykład: Sink the Buccaneer, po zabraniu kodów zamiast tłuc się "pancernikiem", zajumałem śmigłowiec i wyskoczyłem bezpośrednio nad statkiem bez marnowania czasu i utraty HP. Drugi przykład: Taking Out the Garbage Vol. 1, to samo zamiast wołać ścigacz "wziołem" sobie kuter stanełem na jego pokładzie poczekałem aż nadleciał apacz, rozpieprzyłem wszystkie cele, nad willą wyskoczyłem, na lotnisko doleciałem w 40 sec., całą misje zaliczyłem w niecałe 5 minut. Ogulie rzecz biorąc, jak już mówiłem poradnik niezły.
PS. Mako Hammerhead nie jest karabinem, tylko granatnikiem.
zanonimizowany403760 Junior
kto napisał że Just Cause jest głupie?????
to jedna lepszych gier w które grałem może nie jest za trudna ale jest cool poradnik terz jest cool
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
