Just Cause: Ugrupowanie Guerrilla

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ugrupowanie Guerrilla

Oto drabinka rozwoju dla tego ugrupowania

SZCZEBEL 1 - Soldado

Wymagana ilość punktów: 100

Odblokowuje: Samochód: Baxter Petit (mały i niezbyt przydatny; wiele tych aut można odnaleźć w trakcie zabawy); Broń: Harker 357 Sawback Revoler (przydatny rewolwer, szczególnie w starciach z udziałem niewielkich grup przeciwników).

SZCZEBEL 2 - Cabo

Wymagana ilość punktów: 200

Odblokowuje: Samochód: Scando 700 Sedan (stosunkowo szybki, ale niezbyt wytrzymały sedan; może przydać się przy niektórych akcjach, ale na rewelacje nie ma co raczej liczyć)

SZCZEBEL 3 - Sargento

Wymagana ilość punktów: 300

Odblokowuje: Samochód: Shimizu Tumbleweed (w miarę szybki i przy tym dość zwrotny pick-up; przydatny jeśli chcesz w miarę bezpiecznie przemieszczać się po mapie); Broń: Aviv Panthera (bardzo fajny karabin maszynowy, z którego powinieneś oczywiście zacząć korzystać)

SZCZEBEL 4 - Brigada

Wymagana ilość punktów: 500

Odblokowuje: Łódź: Jaeger SFJ 7 (z pontonem tym miałeś już zapewne do czynienia podczas rozgrywania piątego etapu kampanii; jest on dość zwrotny i przy tym w miarę szybki; o dużej wytrzymałości nie ma co jednak marzyć)

SZCZEBEL 5 - Subteniente

Wymagana ilość punktów: 700

Odblokowuje: Motocykl: Apache Army Model 842 (jest to właściwie chopper; maszyny te są wykorzystywane przez niektórych policjantów, tak więc powinny ci być dobrze znane); Broń: Adler FF M-72 (przyzwoity karabin maszynowy, który do momentu zdobycia lepszych giwer możesz traktować jako podstawową broń)

SZCZEBEL 6 - Alferez

Wymagana ilość punktów: 1100

Odblokowuje: Śmigłowiec: Jackson Z-19 Skreemer (ten sam model, który znajdziesz w kryjówce Rioja 04)

SZCZEBEL 7 - Teniente

Wymagana ilość punktów: 1500

Odblokowuje: Samochód: Wallys GP (jest to zwykły jeep, z podobnych maszyn korzysta wojsko, tak więc nie jest to żadna rewelacja; niezła maszyna do przemieszczania się po trudnym terenie, ale niestety ma dość ograniczoną wytrzymałość); Broń: Mako Ocra (jeśli jeszcze nie posiadasz giwery, to po jej odblokowaniu ZDECYDOWANIE powinieneś się w nią zaopatrzyć; mamy tu bowiem do czynienia z wyjątkowo przydatną wyrzutnią rakiet)

SZCZEBEL 8 - Capitan

Wymagana ilość punktów: 2100

Odblokowuje: Samochód: Stinger Buggy (absolutnie nie polecam tej maszyny; jest ona stosunkowo szybka, ale na tym zalety się niestety kończą: buggy jest przede wszystkim bardzo trudny w sterowaniu, nawet na równej nawierzchni)

SZCZEBEL 9 - Comandante

Wymagana ilość punktów: 2700

Odblokowuje: Samochód: Emvee Armadillo (hummeropodobny wehikuł, z którym miałeś już zapewne do czynienia nieco wcześniej; maszyna ta nie zachwyca co prawda osiągami, ale prowadzi się ją w bardzo stabilny sposób)

SZCZEBEL 10 - Coronel

Wymagana ilość punktów: 3700

Odblokowuje: Samochód: Harlan OTWV-2 (jest to niezły wóz opancerzony, z którego korzystałeś już z pewnością wcześniej; może się on przydać się przy wielu misjach); Śmigłowiec: Delta MAH-15 Chimaera (zdecydowanie najlepszy śmigłowiec, który odnajdziesz również przy ostatniej kryjówce agencji; zdecydowanie warto z niego korzystać); Łódź: Pequod Harpoon PC 350 (opancerzona i wyposażona w działko maszynowe łódź patrolowa; może się przydać przy niektórych atakach); Broń: Mako Hammerhead (najlepszy karabin maszynowy z całej gry; niestety... będziesz go zapewne musiał wymienić za wyrzutnię rakiet; postaraj się więc odpowiednio wcześniej odnaleźć inną wyrzutnię RPG, która zajmowałaby oddzielny slot w menu broni)

Podobało się?

0

Just Cause

22 września 2006

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2006-09-22
17:50

CHESTER80 Legend

CHESTER80
👍

Brawo za szybkość! Poradnik z tego co widzę fachowy. Gra jest super, swoboda rządzi!

Komentarz: CHESTER80
2006-09-29
12:49

zanonimizowany45782 Legend

Do tej gry właściwie powinna ukazać się jedna porada - trzymać się od tego z daleka.

Komentarz: zanonimizowany45782
2006-11-02
23:23

UltRafaga Senator

UltRafaga

Poradnik całkiem niezły, ale w wielu misjach sposób opisywany jako najprostrzy wcale taki nie jest. Przykład: Sink the Buccaneer, po zabraniu kodów zamiast tłuc się "pancernikiem", zajumałem śmigłowiec i wyskoczyłem bezpośrednio nad statkiem bez marnowania czasu i utraty HP. Drugi przykład: Taking Out the Garbage Vol. 1, to samo zamiast wołać ścigacz "wziołem" sobie kuter stanełem na jego pokładzie poczekałem aż nadleciał apacz, rozpieprzyłem wszystkie cele, nad willą wyskoczyłem, na lotnisko doleciałem w 40 sec., całą misje zaliczyłem w niecałe 5 minut. Ogulie rzecz biorąc, jak już mówiłem poradnik niezły.

PS. Mako Hammerhead nie jest karabinem, tylko granatnikiem.

Komentarz: UltRafaga
2006-11-11
09:30

zanonimizowany403760 Junior

kto napisał że Just Cause jest głupie?????
to jedna lepszych gier w które grałem może nie jest za trudna ale jest cool poradnik terz jest cool

Komentarz: zanonimizowany403760

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl