Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Gdy opuścisz Necropolis, podejdź do (widocznych na obrazku powyżej) drzwi i umieść w nich drugie koło zębate - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Gdy opuścisz Necropolis, podejdź do (widocznych na obrazku powyżej) drzwi i umieść w nich drugie koło zębate. Naciśnij dźwignię, drzwi otworzą się. Zejdź na dół.

2 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Naciśnij czerwony przycisk i przywołaj windę - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Naciśnij czerwony przycisk i przywołaj windę. Wejdź do windy i włóż, zabrany z sarkofagu, klucz Selenitów do pierwszej dziurki od góry. Teraz naciśnij przycisk na wysokości dziurki od klucza.

3 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Zjedziesz na dół i poznasz dygnitarza Selenitów - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Zjedziesz na dół i poznasz dygnitarza Selenitów. Porozmawiaj z nim, dowiesz się kilku interesujących rzeczy, a kolejne strony Twojego dziennika pokładowego zostaną uzupełnione o listę rzeczy, jaką musisz wykonać, aby wrócić na Ziemię.

Naciśnij przycisk znajdujący się po lewej stronie kontuaru dygnitarza, a dowiesz się, ile punktów inteligencji musisz posiadać, aby otrzymać klucz do pierwszego poziomu. Potrzebujesz 200 punktów inteligencji (w lewym dolnym ekranu widnieje ikona z liczbą odnoszącą się do aktualnego stanu Twojej wiedzy). Gdy poprosisz o klucz, dowiesz się również, że oprócz 200 punktów inteligencji, musisz przynajmniej rozumieć język Selenitów pisany i mówiony.

Język pisany

4 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Otwórz swoją księgę z Ideogramami i postaraj się je zapamiętać - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Otwórz swoją księgę z Ideogramami i postaraj się je zapamiętać. Następnie naciśnij środkowy przycisk na kontuarze dygnitarza - przystąpisz do sprawdzianu znajomości języka pisanego. Na ekranie będą pokazywać się rozmaite ideogramy, a Ty będziesz musiał odpowiedzieć, co oznaczają. Ponieważ ideogramy wyświetlają się w przypadkowej kolejności, nie podaję listy prawidłowych odpowiedzi. Jednak nie jest to zbyt trudne zadanie - część ideogramów już znasz, a jeśli nie - to strzelaj :-). Jeśli udzielisz błędnej odpowiedzi, po pewnym czasie zostaniesz zapytany o ten sam ideogram. Zatem można próbować aż do skutku :-).

Język mówiony

5 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Podejdź do mechanizmu znajdującego się po lewej stronie - SIEDZIBA SELENITÓW cz.1 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

 

Podejdź do mechanizmu znajdującego się po lewej stronie. Tutaj masz dwa panele z przyciskami: lewy i prawy. Naciskając którykolwiek z przycisków, usłyszysz dźwięk. Teraz musisz znaleźć taki sam dźwięk w sąsiednim panelu. Niestety, układ poszczególnych dźwięków nie jest stały, za każdym razem jest inna kombinacja, dlatego też nie mogę podać jednego rozwiązania, tutaj musisz wykazać się słuchem i muzyczną pamięcią. Jeśli chcesz zdobyć lub po prostu potrzebujesz więcej punktów inteligencji, całość zabawy z dźwiękami możesz kilkakrotnie powtórzyć.

Gdy uporasz się ze sprawdzianem z języka mówionego, ponownie naciśnij przycisk po lewej stronie kontuaru dygnitarza i poproś o klucz odpowiadający Twoim umiejętnościom. Otrzymasz klucz do pierwszego poziomu [level 1 key] - zabierz go. Aby zasłużyć na klucz do drugiego poziomu, potrzebujesz 300 punktów inteligencji.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl