Journey to the Moon: PRZYGOTOWANIA DO STARTU cz.1
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Udaj się do kapsuły. Przestrasz zieloną roślinę którąkolwiek z hybryd z owocami czerwonej rośliny. Użyj farby [Klipso's lighteing paint] na kapsule. Teraz weź żelazny pręt [iron bar] i wypchnij nim kamień podpierający kapsułę.
![]() | ![]() |
Teraz udaj się do pomieszczenia z organami i wejdź po schodach do góry. W panelu obok komory z solą, klikając to na jedną to na drugą wajchę, przesuń trzpień maksymalnie w lewo, wpuszczając do jaskini świeże powietrze. Teraz ustaw dźwignię z ideogramem wody, tak aby umożliwić przepływ. To samo zrób z dźwignią z symbolem powietrza (mechanizm zacznie się obracać).
![]() | ![]() |
Czas zagrać na organach. Obok nich znajduje się tablica informacyjna. Jak widać, będziesz przywoływać stworzenia z następującymi parami roślin na ramionach: niebieski + żółty, zielony + fioletowy oraz niebieski + czerwony. Scurvy mówił, że przywoływanie Selenitów zaczynasz od naciśnięcia kolorów roślin, które lubią jeść, nad którymi dominują. W takim razie będą to następujące pary kolorów: fiolet + czerwony, niebieski + żółty, fioletowy + zielony.
Zanim jednak zaczniesz grać na organach, włóż klucz z poziomu drugiego do dziurki znajdującej się po lewej stronie tablicy informacyjnej. W ten sposób będzie Ci łatwiej przywoływać wygnańców - na organach właściwe przyciski będą się podświetlać po kolei, a Twoim zadaniem będzie je tylko naciskać.
A zatem granie na organach rozpoczynasz od naciśnięcia przycisków w kolorach roślin. Powiedzmy, że zaczniemy od przywołania stworzenia z niebieską i żółtą rośliną na ramionach, musimy więc nacisnąć przyciski fioletowy i czerwony. Następnie czekamy na odpowiedź i naciskamy kolejno podświetlające się przyciski, aż do momentu gdy stworzenie wejdzie do siedziby Selenitów.
Analogicznie przywołujemy dwa pozostałe stworzenia - rozpoczynając od kolorów niebieskiego i żółtego oraz fioletowego i zielonego.
![]() | ![]() |
Teraz udaj się na poziom, na którym znajduje się kuchnia. Poromawiaj ze Scurvym. Następnie wjedź na poziom drugi od góry i wejdź do pomieszczenia przy eksplodujących grzybach. Zamknij drzwi, naciskając dźwignię po lewej stronie. Następnie otwórz drzwi po prawej stronie, za pomocą prawej dźwigni. Wejdź do kolejnego pomieszczenia. Połóż mieszankę wybuchową [Prulmis's explosive mixture] na przeznaczonej do tego półce.
![]() | ![]() |
Wejdź do kapsuły. Zamontuj osłonę [protective shield], po czym umieść w jej otworach śrubki [bolts] i dokręć je przy pomocy klucza francuskiego. Napełnij materiałem wybuchowym czerwony i niebieski silnik [retrorocekt] i wsuń je w odpowiednie otwory.
Teraz udaj się do Necropolis i zwróć zabrane z sarkofagu przedmioty: klucz Selenitów [Selenite key], szczelny klosz [leakproof globe], żelazny pręt [iron bar] i księżycowe narzędzie [lunar tool]. Po czym udaj się do dygnitarza i poproś o klucz do poziomu trzeciego [level 3 key].
0
- Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
- Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
- Journey to the Moon: PODRÓŻ NA KSIĘŻYC cz.1
- Journey to the Moon: PODRÓŻ NA KSIĘŻYC cz.2
- Journey to the Moon: PODRÓŻ NA KSIĘŻYC cz.3
- Journey to the Moon: PIERWSZE KROKI NA KSIĘŻYCU cz.1
- Journey to the Moon: PIERWSZE KROKI NA KSIĘŻYCU cz.2
- Journey to the Moon: JAK UJARZMIĆ KSIĘŻYCOWE ROŚLINY
- Journey to the Moon: JAK OBŁASKAWIĆ KSIĘŻYCOWE STWORZENIA
- Journey to the Moon: NECROPOLIS
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.1
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.2
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.3
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.4
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW cz.5
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW - Laboratorium, cz. 1
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW - Świetlna maszyna
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW - Sala sekretnych antyków
- Journey to the Moon: SIEDZIBA SELENITÓW - Laboratorium, cz. 2
- Journey to the Moon: PRZYGOTOWANIA DO STARTU cz.1
- Journey to the Moon: PRZYGOTOWANIA DO STARTU cz.2
- Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










