
Żółta strefa Ashgate | Punkty kluczowe
Aktualizacja:
Żółta strefa Ashgate
Poniżej znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich punktów kluczowych w żółtej strefie Ashgate.
- 1. Posterunek policji
- 2. Skład pomocniczy KAL
- 3. Mieszkanie dziennikarza
- 4. Mieszkanie przy rynku
- 5. Wieża kontroli dronów Ashgate
- 6. Skład propagandowy
- 7. Magazyn
- 8. Wejście do tunelu Holloway
1. Posterunek policji

Po przybyciu na miejsce rewolucja powinna trwać w najlepsze. Oznacza to, że na posterunek dostaniesz się frontowymi drzwiami, co znacznie ułatwi ci pracę. Po wejściu do środka musisz dostać się na górny poziom pokazanymi na obrazku schodami po lewej stronie.

W środku znajdziesz jednego żołnierza patrolującego korytarz. Pozbądź się go po cichu by nie wzniecać niepotrzebnego alarmu.

W połowie korytarza znajdziesz przejście do pokazanego na obrazku pomieszczenia, które patroluje kolejny żołnierz. Zajdź go od tyłu i przeprowadź cichą egzekucję by ponownie nie wzniecać alarmu.

W tym samym pomieszczeniu, pod schodami, którymi do niego przybyłeś znajdziesz kratkę wentylacyjną. Po jej zniszczeniu otrzymasz dostęp do kolejnego pokoju posterunku policji.

Będąc już w środku skręć w lewo i udaj się schodami na niższe piętro. Na końcu drogi ponownie skręć w lewo by dostać się do pokoju oznaczonego numerem 6.

Pokój z numerem 6 to nic innego jak serwerownia. Przejdź do znacznika głównego i zhakuj serwer by uzyskać dostęp do danych. W ten sposób odblokujesz bazę ruchu oporu, a w nagrodę otrzymasz cztery punkty technologii KAL.
2. Skład pomocniczy KAL

Po przybyciu na miejsce musisz uważać na kręcącego się w tamtych rejonach Goliata. Przygotuj sobie wyrzutnię rakiet jeszcze przed wejściem na teren. Opór ze strony zwykłych żołnierzy nie powinien sprawiać ci większych kłopotów, ponieważ możesz ustawić się przed wejściem do placówki i strzelać do nadbiegających wrogów.

Po wyeliminowaniu przeciwników zacznij niszczyć wszystkie zbiorniki z paliwem. Jedno skupisko znajdziesz na północy, a drugie na południu. Po zniszczeniu obu skupisk, wróć na środek placówki przejmij ciężarówkę z zapasami by uzyskać dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL.
3. Mieszkanie dziennikarza

Po przybyciu na miejsce będziesz musiał udać się do pokazanego na obrazku wejścia. Nie można go ominąć, ponieważ jest w specyficzny sposób oznaczony białym symbolem nad drzwiami.

Po przejściu na wyższe piętro udaj się do łazienki by znaleźć się w miejscu, które przedstawia powyższy obrazek. Zniszcz deski blokujące dostęp do schodów przeciwpożarowych i skorzystaj z drabiny, która się tam znajduje by dostać się na wyższe piętro.

Po przejściu wyżej znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Musisz zeskoczyć w dół i zniszczyć deski blokujące dostęp do okna. W budynku tym na końcu korytarza znajdziesz żółtą kłódkę blokującą dostęp do głównego pokoju. W pokoju znajdziesz radio, dzięki któremu przejmiesz kontrolę nad tą strefą. W nagrodę za wykonanie tego zadania otrzymasz trzy punkty technologii KAL.
4. Mieszkanie przy rynku

Po przybyciu na miejsce będziesz mógł zauważyć biały symbol na jednym z budynków. Tak oznaczone zostało wejście do głównego pomieszczenia, do którego musisz się dostać. Żeby się tam wspiąć musisz udać się na tyły sąsiedniego budynku (patrz obrazek) i dostać się na daszek za pomocą kontenera. Na samym daszku znajdziesz drabinę, którą poprowadzi cię na wyższy poziom.

Po przejściu do kolejnej części budynku znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Musisz przeskoczyć nad przepaścią i wejść do otwartego okna. Na końcu korytarza znajdziesz kolejne otwarte okno, które prowadzi na drugą kładkę z desek.

Po przejściu do kolejnej strefy zastaniesz widok pokazany na powyższym obrazku. Symbol wskazuje wejście do głównego mieszkania, a więc przeskocz nad przepaścią i wejdź do niego. Na końcu mieszkania znajdziesz okno, które zaprowadzi cię na kolejną kładkę.

Po wyjściu z mieszkania staniesz przed ostatnim skokiem w momencie przedstawionym na obrazku. Dostań się na wyższe piętro schodami przeciwpożarowymi i przejdź pomostem do głównego mieszkania. Na końcu korytarza zniszcz kłódkę blokującą dostęp do pokoju, po czym aktywuj nadajnik by otrzymać dostęp do kolejnej bazy ruchu oporu. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz trzy punkty technologii KAL.
5. Wieża kontroli dronów Ashgate

Po przybyciu na miejsce przygotuj karabin maszynowy i pozbądź się wieżyczki wiszącej pod zabudową. Pod żadnym pozorem nie wchodź na teren placówki dopóki nie zniszczysz wieżyczki.

Teren patrolować będzie też Goliat, dlatego przygotuj wyrzutnię rakiet i pozbądź się go jak najszybciej. Opór ze strony samych żołnierzy nie powinien sprawiać kłopotów do momentu wejścia na schody. Przygotuj koktajle mołotowa i rzuć w stronę schodów by pozbyć się większej ilości przeciwników za jednym zamachem.

Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników wejdź na górę i zhakuj terminal KAL by uzyskać dostęp do kolejnej strefy. W ten sposób otrzymasz trzy punkty technologii KAL.
6. Skład propagandowy

Po przybyciu na miejsce użyj głównego wejścia pokazanego na powyższym obrazku by dostać się na teren placówki.

Po przejściu na schody opór ze strony Koreańczyków będzie naprawdę duży. W ich szeregach będzie kilku ciężko opancerzonych żołnierzy oraz szturmowców. Rzucaj w ten obszar koktajle mołotowa by pozbyć się ich za jednym zamachem, a jeżeli sytuacja będzie beznadziejna, wycofaj się do drzwi, którymi wszedłeś.

Niezależnie od tego, w jaki sposób poradziłeś sobie z Koreańczykami, wróć na schody i wejdź do pokazanego na obrazku okna. W jednym z pomieszczeń znajdziesz serwerownię, którą musisz zhakować. Po zhakowaniu terminala udaj się na wyższy poziom po schodach i przejmij kontrolę nad składem propagandowym. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz trzy punkty technologii KAL.
7. Magazyn

Po przybyciu na miejsce przejdź na tyłu budynku, a znajdziesz się w pokazanym na obrazku miejscu. Twoim zadaniem będzie dostanie się na górę korzystając z samochodu po lewej stronie. Wskocz na niego i podążaj za niebieskimi znacznikami wskazującymi poprawną drogę. Na końcu drogi znajdziesz otwarte okno mieszkania, do którego musisz wejść.

Wejdź po schodach na pierwsze piętro i udaj się do łazienki. Znajdziesz tutaj kolejne otwarte okno, które prowadzi na zewnątrz budynku.

Podążając jedyną drogą do góry staniesz przed przepaścią pokazaną na obrazku. Przygotuj urządzenie hakujące i rzuć w widoczny na obrazku nadajnik by przywołać windę do góry. Po drugiej stronie znajdziesz wejście do mieszkania, a w nim nadajnik, który musisz zhakować. Za wykonane zadanie otrzymasz dwa punkty technologii KAL.
8. Wejście do tunelu Holloway

Po przybyciu na miejsce udaj się na tyły budynku by znaleźć się w miejscu pokazanym na obrazku. Budynek ten posiada dwa wejścia. Jedno jest widoczne na obrazku, a drugie znajduje się po prawej stronie od miejsca, w którym stoisz. Przejdź do prawego wejścia i rzuć w nie urządzenie hakujące by je otworzyć. Rzucanie urządzeń hakujących w wejście pierwsze nie ma sensu gdyż to właśnie za drugimi drzwiami znajduje się panel kontrolny.

Po wejściu do środka skieruj się na niższe piętro skąd trafisz do piwnicy. Znajdziesz tutaj radio, które musisz aktywować by otrzymać dostęp do przejścia między strefami Holloway oraz Ashgate. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz dwa punkty technologii KAL.
0
Komentarze czytelników
metweo1992 Legionista
tylko nie napisaliści że te Urządzenie Hamujące trzeba kupić tylko tyle że jest zablokowane jak odblokować urządzenie Hamujące
yaceek Pretorianin

Urządzenie hakujące zdobywasz w misji głównej zatytułowanej "Nagroda pokoju". Pozdrawiam.
Vlad Tepes Pretorianin

Do czego służy i jak się zwiększa takie zielone "V" w kółku, jest tego max 40, ale ja mam chyba cały czas 0/40?
I gdzie są stanowiska rekrutacyjne, mam im zrobić zdjęcia, ale albo ich jeszcze nie widziałem, albo nie wie które to?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.