Kostur Zaświatów | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre
Aktualizacja:
Kostur Zaświatów
Zdobycie tej broni rodowej jest celem jak i ostatecznym zadaniem pierwszej misji kampanii Sandro.

Poziom broni rodowej | Premia |
1 | +3 do Mocy Magicznej |
2 | Cienisty Tunel: wykrada wrogiemu bohaterowi 2 punkty many na każdą turę |
3 | Cienisty Jad: zadaje 260 obrażeń (od Magii Pierwotnej) co każdą z trzech tur. Sojusznicze jednostki znajdujące się w pobliżu również odczuwają skutki zaklęcia |
4 | Pieczęć Spętania: -10 do inicjatywy dla wszystkich wrogich stworzeń |
5 | Silniejszy Cienisty Jad: Cienisty Jad trwa 3 tury i na początku i na początku każdej z nich może przejść z zainfekowanego stworzenia na sąsiadujące z nim oddziały |
0
Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
27 września 2012
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.