Kostur Zaświatów | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kostur Zaświatów

Zdobycie tej broni rodowej jest celem jak i ostatecznym zadaniem pierwszej misji kampanii Sandro.

Poziom broni rodowej - Kostur Zaświatów | Nowe Artefakty w Heroes VI Danse Macabre - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Poziom broni rodowej

Premia

1

+3 do Mocy Magicznej

2

Cienisty Tunel: wykrada wrogiemu bohaterowi 2 punkty many na każdą turę

3

Cienisty Jad: zadaje 260 obrażeń (od Magii Pierwotnej) co każdą z trzech tur. Sojusznicze jednostki znajdujące się w pobliżu również odczuwają skutki zaklęcia

4

Pieczęć Spętania: -10 do inicjatywy dla wszystkich wrogich stworzeń

5

Silniejszy Cienisty Jad: Cienisty Jad trwa 3 tury i na początku i na początku każdej z nich może przejść z zainfekowanego stworzenia na sąsiadujące z nim oddziały

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl