Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
Aktualizacja:

Kostur zaświatów (1,4)
Cele: Znaleźć drogę do skarbca Ovidio
Nagroda: 200.000 XP
Swoją przygodę rozpoczynamy w Królestwie Byka, w południowo zachodnim krańcu mapy (M1/1). Naszym naczelnym zadaniem jest odzyskanie Kostura Zaświatów - potężnej broni nekromantów. Okazuje się, że obiekt naszych poszukiwań może się znajdować w rękach niejakiego Księcia Ovidio - władcy krainy. Czym prędzej zatem musimy zebrać odpowiednią ilość wojska i złożyć księciu wizytę. Niestety na początku nie dysponujemy zamkiem a jedynie Fortem (w środku znajdziemy kilka jednostek Liczy, Szkieletów oraz Ghuli). Przyłączamy je do naszych i tak skromnych sił, a następnie udajemy się na północ - znajduje się tam Grobowiec (M3/2). Pilnuje go kilka Wampirów. Dzięki zdobyciu tej placówki dołączą do nas nowe Szkielety, Ghule i Duchy oraz zapewnimy sobie stały, co tygodniowy ich napływ dla naszej armii. Dysponując liczniejszymi siłami możemy zabrać się za eksplorację terenu wokół naszego Fortu - m.in. zdobędziemy tam surowce w postaci drewna i rudy. Takowe bardzo się nam przydadzą w późniejszym czasie.

Początek kampanii jak zawsze napawa optymizmem
Następnie ruszamy na wschód, gdzie po kilku możliwych walkach z lokalnymi potworami natkniemy się na bohatera (M1/2). Okaże się nim Lukrecja, hrabina De La Segadora - zamku oddalonego na północ. Z rozmowy dowiemy się, że ojciec Ovidio, król, nie żyje a jego następca oskarżył Lukrecję o śmierć monarchy, wygnał ją z dworu, pozbawił tytułu i władzy. Dodatkowo okazało się, że w zamku La Segadora nie przebywa Ovidio a jeden z jego pachołków. Lukrecja w zamian za "nastraszenie" obecnego zarządcy zamku zgadza się nam pomóc i wskazuje lokalizację zamku (M1/3). Sandro wieży, że znajdzie tam informacje na temat poszukiwanego Kostura Zaświatów. Tym samym w naszym dzienniku pojawi się nowe zadanie: "Hrabina". Podążając dalej nasza armia powinna posiadać około: 20 Duchów, 22 Ghuli, 24 Szkieletów i 5 Liczy. Generalnie można sobie pozwolić na odczekanie kolejnego tygodnia celem nowego zaciągu, jednak każda zwłoka z naszej strony na dłuższą metę utrudni nam życie - siły przeciwnika z każdym tygodniem również się powiększają.
0
Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
27 września 2012
- Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
- Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
- 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Brama; Kostur Zaświatów (3,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Kostur Zaświatów (4,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- 1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.