Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cele: Znaleźć drogę do skarbca Ovidio - Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne) - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Kostur zaświatów (1,4)

Cele: Znaleźć drogę do skarbca Ovidio

Nagroda: 200.000 XP

Swoją przygodę rozpoczynamy w Królestwie Byka, w południowo zachodnim krańcu mapy (M1/1). Naszym naczelnym zadaniem jest odzyskanie Kostura Zaświatów - potężnej broni nekromantów. Okazuje się, że obiekt naszych poszukiwań może się znajdować w rękach niejakiego Księcia Ovidio - władcy krainy. Czym prędzej zatem musimy zebrać odpowiednią ilość wojska i złożyć księciu wizytę. Niestety na początku nie dysponujemy zamkiem a jedynie Fortem (w środku znajdziemy kilka jednostek Liczy, Szkieletów oraz Ghuli). Przyłączamy je do naszych i tak skromnych sił, a następnie udajemy się na północ - znajduje się tam Grobowiec (M3/2). Pilnuje go kilka Wampirów. Dzięki zdobyciu tej placówki dołączą do nas nowe Szkielety, Ghule i Duchy oraz zapewnimy sobie stały, co tygodniowy ich napływ dla naszej armii. Dysponując liczniejszymi siłami możemy zabrać się za eksplorację terenu wokół naszego Fortu - m.in. zdobędziemy tam surowce w postaci drewna i rudy. Takowe bardzo się nam przydadzą w późniejszym czasie.

Początek kampanii jak zawsze napawa optymizmem - Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne) - Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Początek kampanii jak zawsze napawa optymizmem

Następnie ruszamy na wschód, gdzie po kilku możliwych walkach z lokalnymi potworami natkniemy się na bohatera (M1/2). Okaże się nim Lukrecja, hrabina De La Segadora - zamku oddalonego na północ. Z rozmowy dowiemy się, że ojciec Ovidio, król, nie żyje a jego następca oskarżył Lukrecję o śmierć monarchy, wygnał ją z dworu, pozbawił tytułu i władzy. Dodatkowo okazało się, że w zamku La Segadora nie przebywa Ovidio a jeden z jego pachołków. Lukrecja w zamian za "nastraszenie" obecnego zarządcy zamku zgadza się nam pomóc i wskazuje lokalizację zamku (M1/3). Sandro wieży, że znajdzie tam informacje na temat poszukiwanego Kostura Zaświatów. Tym samym w naszym dzienniku pojawi się nowe zadanie: "Hrabina". Podążając dalej nasza armia powinna posiadać około: 20 Duchów, 22 Ghuli, 24 Szkieletów i 5 Liczy. Generalnie można sobie pozwolić na odczekanie kolejnego tygodnia celem nowego zaciągu, jednak każda zwłoka z naszej strony na dłuższą metę utrudni nam życie - siły przeciwnika z każdym tygodniem również się powiększają.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl