Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.2
Aktualizacja:
Poczekaj, aż Alyx wejdzie do góry i weźmie w swoje ręce broń snajperską. Podejdź do płotu i skorzystaj z małej drabinki (#101), aby przedostać się na drugą stronę. Na ulicy zaroi się od wrogów, ale nie musisz wdawać się w walkę - dziewczyna "sprzątnie" wszystkich przeciwników.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Skorzystaj z otwartego wejścia (#102) do budynku po prawej stronie i ruszaj w dalszą drogę. Po wyjściu na ulicę załatw schowanego za barykadą (#103) żołnierza obsługującego karabin maszynowy, a następnie zasłoń położoną nieco dalej wyrwę w ziemi (Antliony) przy pomocy samochodu (#104).
Podejdź do muru i poczekaj, aż na ulicy pojawią się żołnierze. Wykorzystując fakt, że brama stoi otworem, przejdź na drugą stronę (#105). Poczekaj cierpliwie na Alyx i zlikwiduj atakujące Antliony. Dziewczyna otworzy kolejne przejście, z którego oczywiście skorzystaj.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie zabijając przeciwników. Po chwili dotrzesz do zbrojowni (#106), gdzie znajduje się sporo amunicji oraz lepszy karabin (Pulse Rifle). Kiedy drzwi zostaną wysadzone w powietrze, do pomieszczenia wpadną przeciwnicy. Zabij ich wszystkich i podreperuj energię za pomocą maszynerii umieszczonej na ścianie.
Po krótkim spacerze dotrzesz do placu, na którym żołnierze wroga próbują zabić królową Antlionów (#107). Nie angażuj się przez chwilę w walkę - niech przeciwnicy osłabią troszkę potwora. Ostrzał rozpocznij dopiero po zniszczeniu opancerzonego samochodu. W potyczce można wykorzystać beczki, ale stwór jest na tyle szybki, że rzadko będziesz mieć okazję do trafienia go z bezpiecznej odległości. Skoncentruj się raczej na prowadzeniu ognia z karabinu maszynowego - w pobliżu budynku, którym przywędrowałeś na plac jest skrzynia z dużą ilością amunicji.
![]() | ![]() |
Eksterminacja królowej nie rozwiąże problemów z Antlionami, które będą wyłazić na powierzchnię przez wyrwy w ziemi. Tradycyjnie już, zablokuj dziury przy pomocy wraków aut (#108), a następnie zbliż się do barykady (#109). Poczekaj, aż brama otworzy się i wejdź do środka, zabijając żołnierzy wroga - uważaj zwłaszcza na przeciwników prowadzących ostrzał z dachów.
![]() | ![]() |
W rumowisku zlokalizuj dziurę (#110) w ścianie budynku. Spróbuj otworzyć drzwi - okaże się, że są one zamknięte.
- Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
- Half-Life 2 Episode One: Poradnik do gry
- Half-Life 2 Episode One: Undue Alarm cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Undue Alarm cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Undue Alarm cz.3
- Half-Life 2 Episode One: Direct Intervention cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Direct Intervention cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Direct Intervention cz.3
- Half-Life 2 Episode One: Lowlife cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Lowlife cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Lowlife cz.3
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.3
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.4
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.5
- Half-Life 2 Episode One: Urban Flight cz.6
- Half-Life 2 Episode One: Exit 17 cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Exit 17 cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Lost Coast cz.1
- Half-Life 2 Episode One: Lost Coast cz.2
- Half-Life 2 Episode One: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ostatnio grałem z kilka dni temu (po raz ileś tam kolejny... ) i miałem taką akcję że w podziemiach tam gdzie jest pełno przy suficie tych pożeraczy ukwiałów ...no to wciągnęlo mi alyx :) tzn nie widzialem tego ale wypluło jakies kości, a alyx nigdzie nie było... to się stało za drugim razem jak wróciłem po apteczkę do schodów, a ona za mną.Potem samotnie przeszedłem do tej windy i tutaj się skończyło bo Alyx musi ją uruchomić :) Nawet nie było komunikatu, że nie żyje i nie da się przejść.A taki był jak np. zabijali ją gdzie te mosty się odblokowywało kulkami energii. Przy tej windzie to naleciało się chyba z 20 tych najgorszych bestii ale nie właziły do windy.
Mam Half-Life 2: Episode One ze steama gra sie koczy na Exit 17. Nie ma w niej Lost Coast.
Gdzie sie podziala reszta gry? Poradnik sie konczy na windzie a ja jestem przy niszczeniu tej latajacej lapy XD
Nie zdążyli napisać.
Fajnie, bo pod mape wpadłem. Ogolnie super gra, no buga nie licze bo jest tylko jeden (tylko jeden zauwazyłem) moze odcinek z bugów half life 2? Albo na tvgry+ jakieś gameplaye...
Tony na kodach kazdy kozaczy nie mozliwe jej przejsc w 10 minut ogarnij sie
no tak, widze łądną duzą mape
mysle sobie ze posiedze przy niej troche, w momencie gdy sie zacząłem wczuwać to gra sie skończyła
czyli jakieś 10 minut gry
[9] Ludzie, jakie wy macie problemy, zresztą gdybyś w googlach poszukał, to byś znalazł, jakiś zwykły poradnik, bezpłatny. Z tego co pamiętam, to te beczki, te lekkie które unosiły się na wodze, trzebabyło pod coś włożyć, tak żeby potem dało się przeskoczyć, no właśnie na drugą stronę...
Mam problem!!! nie wiem co mam zrobić w tej grze. Jestem w rozdziale urban flight cz.1 jest dużo wody włączam taka dzwignie i do tej wody juz nie można spowrotem wejść bo jest pod prądem, a ja muszę tam przejść bo tam po drugiej stronie wody otwierają się drzwi. Proszę o pomoc jak mam tam przejść.
nrmalnie ze się tak wyraze GALY MI DUPO WYSZLY jak zobaczylem galerie zdiec jusz ja scagam
gra jest dobra . ale za krótka szybko ją skończyłem :)
U.V. - Dzięki, przyda się.
<-
Jeśli chodzi o miłe słowa - to drugi z Twoich poradników z których korzystałem (Call of Cthulhu to pierwszy) - muszę przyznać że jestem zachwycony przejrzystością i łatwością z jaką tekst jest przyswajany, przez co można łatwo brnąć przez grę bez większych 'zgrzytów'. Twoje solucje to najlepsze solucje z jakimi miałem kontakt, w tej kwestii nie masz sobie równych!
Amadeusz ^^ --> Dzięki za miłe słowa.
Czcionka z obrazków to SF Atarian System (wzorowana na logo Atari), a napis poradnik to Century Gothic. Lambda kopiowana.
Jak zwykle profesjonalizm. Świetnie opisane, screenów też pod dostatkiem ;]
PS. UVi - Skąd wziąłeś czcionkę którą numerowałeś obrazki oraz dodałeś napis 'poradnik'? Wystarczy mi sama nazwa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










