GOTHA (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
Aktualizacja:
GOTHA

Przedmioty:
- pancerz Nordmarczyka (skrzynia Gorna)
- Pożeracz czaszek, Ostrze jeźdźca, Ubijacz, Topór Egilla (skrzynia Orantiusa)
- kusza Nordmarczyka , pakunek Wędrowca (Okara)
- kamień teleportacyjny do Gothy (w chacie przed podejściem w górę do zamku)
- kamień teleportacyjny do Vangardu (w jaskini gdzie przebywa Ulva)
Pobierz myto dla odźwiernego
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki . Musisz pobrać myto od Raika (obóz wojskowy przed Gothą ), Garika (polana za obozem wojskowym i podejściem do Gothy ) i Ignatiusa (dziedziniec zamkowy w Gocie). Zanieś pieniądze Errolowi .
![]() | ![]() |
Zyski: będziesz mógł porozmawiać z Gornem
Poproś Lee o wysłanie dodatkowych sił do Gothy
Zadanie otrzymujesz od Gorna , po wykonaniu zadania Porozmawiaj z Magiem Wody . Wykonasz zadanie gdy tylko porozmawiasz z Lee . Nie jest to możliwe dopóki nie wykonasz zadań dla Theodora w Vangardzie .
Zyski:
Doświadczenie +10000
Porozmawiaj z Magiem Wody
Zadanie otrzymujesz od Gorna , po wykonaniu zadania Poproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern . Mag ma informacje co do posunięć Thorusa i znajduje się w jaskini, gdzie onegdaj znajdowała się Okara (znajdziesz miejsce na mapie). Miejsce dość łatwo wypatrzeć z powierzchni, bowiem przy wejściu jaskinia nie ma stropu, a jedynie siatkę rozpiętą na górze. Podczas penetrowania jaskini natkniesz się na kilku awanturników, a gdy dotrzesz do Maga Wody , okaże się, że toczy on walkę z Kanem . Zabij Kana (nie zapomnij odebrać mu amuletu Ogita ) i porozmawiaj z uratowanym magiem.
![]() | ![]() |
Zyski:
Siła +10
Doświadczenie +20000
Ze słów Maga Wody wynika, że jest to moment zwrotny i można pozwolić, by Kan zabił Maga Wody . Jednak za każdym razem gdy ładowałem tą sytuację, Kan nie miał w walce żadnych szans.
Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Dostarcz Gornowi wiadomość Oscha . Tłumaczenie jest całkowicie błędne, bowiem chodzi o uzyskanie informacji jakie Arthur posiada o Jorgu . Udaj się do Przylądka Dun i porozmawiaj z Arthurem . Wróć się do Gothy i przekaż wieści Errolowi .
Zyski: kolejne zadanie (Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki ).
Przekaż Kanowi wiadomość i złoto od Gabriela
Zadanie otrzymujesz od Gabriela po wykonaniu zadania Zabierz więźnia do Gabriela . Gabriel odrzuca propozycję rozejmu, ale przesyła Kanowi złoto. Zamelduj o tym Kanowi, a ten wpadnie we wściekłość i każe ci wypełnić kolejną misję (Zabierz rzeczy od kowala Somy w Przylądku Dun - opisane w dziale Montera ).
Zyski:
Doświadczenie +4000
Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota.
Strażnik Errol nie chce cię dopuścić przed oblicze Gorna . Żąda 50000 sztuk złota. W zapisie zadania może się pojawić, że strażnik żąda jedynie 5000. Niestety jest to pomyłka, chodzi o 50000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) sztuk złota. Czasami strażnik nas nie zatrzymuje i możemy swobodnie przejść do Gorna . Niestety, przed wykonaniem tego zadania, nie będzie chciał z nami rozmawiać.
Zyski:
Dostaniesz się do Gorna
Przynieś odźwiernemu trochę Nardmarskiej Starki
Zadanie otrzymujesz od Errola , po wykonaniu misji Powiedz odźwiernemu o informacjach, które Jorg zdobył od Arhura . Musisz udać się do Faring i zdobyć 5 butelek Nardmarskiej Starki , oraz 10 Czarnych Rohbarów . Znajdziesz je w karczmie przed zamkiem Faring .
![]() | ![]() |
Zyski:
Doświadczenie +3000
Rollan prosi o zabicie bestii
Zadanie zleca ci Rollan , mag wody mieszkający przed jaskinią pomiędzy Gothą , a Okarą . Zabij potwory które kręcą się nieopodal, a w zamian dostaniesz klucz do jego skrzyni.
Zyski:
Doświadczenie +5000
Przedmioty: klucz Rollana
Wydobądź od Ignatiusa cenę swej wolności
W wersji 1.0.6 nie otrzymujesz tego zadania. Pojawia się od razu jako zrealizowane po zabiciu pełzaczy podczas wykonywania zadania Zabierz starożytny artefakt z jaskini pełzaczy . Bug.
0
- Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry
- Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry
- Questy
- SILDEN (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- SILDEN (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- GELDERN (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- GELDERN (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- TRELIS (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- TRELIS (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- MONTERA (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- MONTERA (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- GOTHA (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- GOTHA (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- PRZYLĄDEK DUN | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- FARING | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- VANGARD (1) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- VANGARD (2) | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- ARDEA | Questy | Gothic 3 Zmierzch Bogów
- Questy
- Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany862782 Junior
dostałem zadanie znaleść zwiadowców tam gdzie miałem szukać tam ich nie ma tylko jest dwóch orków
zanonimizowany925306 Junior
pomocy mialem byc slugą oscha gadalem z torusem ale osch ze mną nie gada i nie mam od niego zadniej misji co dalej pomocy
borys19_s Junior
pomocy mam zadanie żywność dla głodującej rodziny więźnia znalazłem worki z przenicą ale nie moge ich podnieść
zanonimizowany1107293 Junior
pomocy pomocy mam problem z gothic 3: zmierzch bogów w wersji rozszerzonej mam zaprowadzić kawalerie kupiecką do silden. Poszedłem do halmara i były kilka dialogów a ostatni był "za mną" jednak nie halmar mnie prowadził tylko ja go wtedy zaatakowałem orków i byłem obok silden. niewiem teraz co mam zrobić? pomocy!
dzięki z góry :)
Vaders91 Junior
Czemu poradnik Zmierz Bugow jest podwojny?? znaczy dodany nie potrzebnie jakby 2 raz ??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.