Gorky 17: Obserwatorium
Aktualizacja:

1. Wejście
2. SKRZYNIA: Granat x 4, Amunicja do Karabinu x 24, Bandaże x 4, Napalm x 4
3. Przełącznik
4. Czytnik kart magnetycznych
Użyj Pomarańczowej Karty Magnetycznej, aby wysunąć kładkę na dach
5. WALKA: Pain God x 9
6. Czerwona Karta Magnetyczna
WALKA: Jet Elmer x 1, Pain God x 2, Hednail x 2
Uwaga na bombę zegarowa (walkę trzeba zakończyć w 6 kolejek)
7. SKRZYNIA: Patalizator x 1, Amunicja do Karabinu x 6, Odtrutka na środki usypiające
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
DJ_AT_MWDR Junior
Zakupiłem abonament bo nienawidzę sms'ów a tu lipa :/
Kiedyś Gry-Online były spoko teraz to banda pazernych skner...
gro_oby Senator
ale o co chodzi? Bo obrażasz a nie wiadomo za co:D
DJ_AT_MWDR Junior
Zwracam Honor !
Premium aktywowało się w ślimaczym tempie:/
Ale już mam to co chciałem ;)
WaldemarSzary Legionista
Jak zapisać stan gry, bo w opcjach nie ma opcji Zapisz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
