Far Cry: Steam
Aktualizacja:
MISJA ÓSMA - STEAM
![]() | Zaczynasz na plaży. Skieruj się w stronę dżungli, czyli tam gdzie pokazuje strzałka. Wśród drzew natrafisz na kilka potworów i najemników. |
![]() | Wkrótce powinieneś dojść do wrogiego obozu. Ustaw się za jednym z głazów i wyjmij snajperkę. Otwórz ogień w stronę jednego z przeciwników. Wkrótce zaczną się zbiegać w twoją stronę kolejni najemnicy. Eliminuj ich po kolei przy użyciu snajperki bądź też karabinu (jeżeli będą w miarę blisko). Najgroźniejszym przeciwnikiem jest żołnierz na drewnianej platformie osadzonej na skale (kryje się wśród gałęzi) i to jego powinieneś zastrzelić na początku. |
![]() | Kiedy teren będzie czysty, skieruj się w stronę drugiej z rzędu chatki. Weź z niej gogle noktowizyjne. |
![]() | Następnie idź do garażu i wsiądź do samochodu. Jedź w stronę którą wskazuje strzałka. |
![]() | Wkrótce dojedziesz do rzeki, za którą dojrzysz kolejny obóz. Załatw pobliskich najemników i ponownie wyjmij snajperkę. Zastrzel żołnierzy znajdujących się po drugiej stronie - przede wszystkim snajpera i kolesia z wyrzutnią rakiet. Namierzenie ich ułatwią ci gogle noktowizyjne. Następnie przedostań się na drugą stronę. Wsiądź do opuszczonego wozu i skieruj się w stronę, którą wskazuje strzałka. |
![]() | Po chwili dotrzesz do barykady. Zastrzel kilku oponentów i kontynuuj drogą przed siebie. |
![]() | Wkrótce powinieneś zobaczyć w oddali budynek. Zanim skierujesz się w jego stronę, czeka cię strzelanina ze sporą liczbą najemników w pobliskim obozowisku. Weź z niego sprzęt i wsiądź do wozu. |
![]() | Pojedź nim w stronę wspomnianego budynku. Zastrzel kilku strażników, a następnie wejdź po schodkach. |
![]() | Niedaleko natrafisz na pracownika, obok którego leżą plany budynku. Skorzystaj z nich i obejrzyj krótki filmik. |
![]() | Teraz przedostań się na drugą stronę. Wejdź do znajdującego się tam budynku. |
- Far Cry - poradnik do gry
- Far Cry: Poradnik do gry
- Far Cry: Fabuła
- Far Cry: Sterowanie
- Far Cry: Broń
- Far Cry: Wyposażenie
- Far Cry: Przeciwnicy
- Far Cry: Pojazdy
- Far Cry: Training
- Far Cry: Carrier
- Far Cry: Fort
- Far Cry: Pier
- Far Cry: Research
- Far Cry: Treehouse
- Far Cry: Bunker
- Far Cry: Steam
- Far Cry: Regulator
- Far Cry: Control
- Far Cry: Rebellion
- Far Cry: Archive
- Far Cry: Cooler
- Far Cry: Boat
- Far Cry: Catacombs
- Far Cry: River
- Far Cry: Swamp
- Far Cry: Factory
- Far Cry: Dam
- Far Cry: Volcano
- Far Cry: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bardzo,bardzo dobra gra :D
mam takie pytanie udało mi sie uruchomiić gree na samym począdku utknełem nie moge wejsc podrabince nie moge zmienic pozycji co robić??
poradnik jest świetny ale dla mnie to niema znaczenia bo i tak przeszedłem tą grę 21 razy na różnych poziomach więc myślę że poradnika potrzebują tylko początkujący albo leszcze. ale gra zasługuje na 6+. a jak ktoś chciałby coś wiedzieć o mutantach to piszcie na gg 9130863
z tym poradnikiem nie ma szans sie pogubić
SUPPPPPPPPPPPPPERRRRRRRRRRRRRRRRR
To super gra i fajne efekty specialne
Poradnik jest fajny nawet bardzo ale odrobinkę mało szczegółowy
hehe... to jakis zart... minelo 14 dni... hehe... tydzien jeszcze dobrze nie minal... hehe... poradnik byl w zeszlym tygodniu na stronie a juz dzis jest zablokowany... hehe... dobre :)
poradniki sa dobre dla cieciow malinowych, meczylem sie z ta gra ale przeszedlem
A dlaczego nie ma w przeciwnikach opisu mutantów ? Także w pojazdach brakuje opisu tej wielkiej ciężarówki.
Poradnik całkiem przyzwoity, ale wkradło sie tu kilka błędów :-). To czym latamy, to nie jest paralotnia, tylko zwykła lotnia :-). Paralotnia, to taki spadochron (zwany skrzydłem), którym latamy mając na plecach przyczepiony silnik ze śmigiełkiem :-). Co do misji z zatopionym statkiem, to po jego zatopieniu kawałek sterówki nadal wystaje nad powierzchnię wody i nie ma potrzeby gdziekolwiek odpływać, bo i tak skończyłoby się to w jeden możliwy sposób, czyli zejściem ;-). Warto chyba też powiedzieć, że wszędzie tam, gdzie słyszymy za ścianą walkę przeciwników z mutantami (właściwie spora ich ilość, to skrzyżowanie mutantów z cyborgami), warto poczekać, aż przeciwnicy się wykrwawią i dopiero wtedy wkraczać do akcji. Nie zgodze się też z tym, żeby pozbywac się wyrzutni rakiet. Warto ją ciągać ze sobą, bo naprawdę potafi nieźle ułatwić życie. I jeszcze uwaga do ostatniego etapu. Po otwarciu drzwi chyba lepiej poczekać we wnęce z prawej strony, gdzie będą podchodzić poteżne cyborgi z wyrzutniami rakiet (jak nas dobrze nie widzą, to nie strzelają i wtedy nie ma problemów z rozwaleniem ich przy pomocy śrutówki ;-).
Pozdrawiam
a ja chetnie bym poczytal (pierwsze kilka stron moge ...) ale niestety nie mam abonamentu .... jak by sie komus chcialo i by mogl to fajnie by bylo podeslac na [email protected] ;] pozdro
ja takze sie dołączam ;) chociaz napisałbym kilka słówek wiecej o broni, ale to takie moje tylko przyzwyczajenie. Słowem: tak trzymać i nie puszczać :)
Super poradnik! Brawo Arthek! :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










