Far Cry 6: Angel De La Muerte - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Far Cry 6 zawiera opis przejścia operacji Angel De La Muerte z zamordowania El Doctora w placówce BioVida w Valle De Oro.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Far Cry 6 znajduje się opis przejścia operacji Angel De La Muerte - to finałowa misja Maximas Matanzas z regionu Valle De Oro. Poniższa solucja objaśnia m.in. jak zinfiltrować placówkę BioVida, jak wydostać się z obszaru z trucizną, jak dopaść i zamordować El Doctora oraz jak przetrwać finałowe walki z udziałem rebeliantów z Maximas Matanzas.
- Nagrody za ukończenie misji
 - Odnalezienie Paolo niedaleko placówki BioVida (Find Paolo near the BioVida facility)
 - Infiltracja placówki BioVida (Infiltrate the BioVida facility)
 - Ucieczka z komnaty z trucizną (Escape the poison chamber)
 - Zamordowanie El Doctora (Assassinate El Doctor)
 - Zabezpieczenie okolicy dla Juana (Secure the area so Juan can land)
 
Nagrody za ukończenie misji
- Trofeum Voz del Pueblo.
 
Odnalezienie Paolo niedaleko placówki BioVida (Find Paolo near the BioVida facility)

Do opisywanej ostatniej operacji dla regionu Valle De Oro możecie przystąpić od razu po ukończeniu głównej misji Chirurgiczna ewakuacja.
Musicie wyruszyć w stronę lokacji BioVida Facilities. Paolo odnajdziecie na wzgórzu z powyższego obrazka, które sąsiaduje z wrogą bazą. Możecie zaliczyć wspinaczkę (w okolicy są interaktywne punkty do używania zestawu wspinaczkowego) lub pomóc sobie np. wingsuitem.
Infiltracja placówki BioVida (Infiltrate the BioVida facility)

Placówka BioVida jest rozległą lokacją i w rezultacie dobrze jest wykonać jej zwiad np. z okolic wzgórza, na którym spotkaliście się z Paolo. Tradycyjnie dlatego typu sytuacji postarajcie się otagować widocznych wrogów, kamery i alarmy.
Po wkroczeniu na teren wrogiej lokacji możecie skradać się i sabotować systemy ochrony lub przystępować do normalnych walk, choć w tym przypadku jest ryzyko znalezienia się pod zmasowanym ostrzałem.

Wejście do głównego budynku 13 jest zamknięte i zamiast zajmowania się odnalezieniem karty dostępu udajcie się w stronę tylnego budynku.
Wejdźcie do tylnego budynku 12 i skorzystajcie ze schodów, dzięki którym dotrzeci na pokazany na obrazku niższy dach. Wyruszcie tu w stronę drabiny prowadzącej na dach budynku 13.

Po znalezieniu się na najwyższym dachu zlokalizujcie zamknięte wejście. Na szczęście wystarczy zniszczyć kłódkę i będziecie mogli wejść do środka.

W trakcie eksploracji budynku 13 nie musicie dysponować żadnymi kartami dostępu. Zamiast tego wystarczy korzystać z czerwonych terminali podobnych do tego z obrazka. Mogą one odblokowywać dalsze przejścia.
Niewielkie problemy może też Wam sprawiać przeprawa przemieszczania laboratoryjne - pamiętajcie w tym przypadku o możliwości rozbijania szklanych ścian.

Jakakolwiek eksploracja nowo odkrywanych pomieszczeń jest opcjonalna (próby zagadywania do pacjentów, dokumenty itp.). Właściwy cel podróży jest w piwnicy budynku i prowadzi tam tylko jedna główna ścieżka.
Docelowo musicie dotrzeć do jednej z cel w podziemiach, w której oprócz jednego z pacjentów spotkacie El Doctora. Nie próbujcie go już teraz zabijać, bo stoi za pancerną szybą.
Ucieczka z komnaty z trucizną (Escape the poison chamber)

Do działania możecie przystąpić od razu po napotkaniu El Doctora lub dopiero po tym jak zakończy swoje przemówienie, przy czym w tym drugim przypadku będziecie mieli mniej czasu na reakcję. Do celi wpuszczony zostanie trujący gaz i Wasza postać zacznie powoli tracić punkty zdrowia. Zanim to nastąpi warto sprawdzić posiadany sprzęt i w miarę możliwości zwiększyć swoją odporność na trujące opary, choć nie jest to obowiązkowe.
W celu wydostania się z celi musicie zniszczyć właz w podłodze, dzięki któremu zeskoczycie do szybu wentylacyjnego pod podłogą.

Szyby wentylacyjne są małym labiryntem, gdyż nie wszystkie spośród dostępnych odnóg prowadzą do wyjścia. Niszczcie po drodze kratki wentylacyjne i wybierajcie następujące odnogi przy kolejnych rozwidleniach:
- prawa odnoga i zniszczenie kratki na wprost,
 - prawa odnoga,
 - prawa odnoga i zniszczenie kratki na wprost,
 

Jeśli poprawnie wybieraliście odnogi, to dotrzecie do pokazanej na obrazku górnej kratki, z pomocą której możecie wydostać się z szybów.
Zamordowanie El Doctora (Assassinate El Doctor)

Nie zatrzymujcie się, bo bohater w dalszym ciągu może powoli tracić punkty zdrowia (pamiętajcie o opcji manualnego leczenia).
Podążajcie liniową ścieżką, wybierając ponownie schody do piwnicy. Napotykane początkowo halucynacje możecie ignorować. Niszczeniem "klonów" El Doctora zajmujcie się tylko jeśli blokują przejście dalej.


El Doctor przebywa na samym końcu liniowej ścieżki i będzie wśród klonów. Ostrzelajcie po prostu wszystkie widoczne postacie. Jedną z nich będzie poszukiwany przeciwnik, którego uda się Wam w ten sposób zabić.
Zabezpieczenie okolicy dla Juana (Secure the area so Juan can land)

Wyjdźcie z budynku i skierujcie się w stronę lądowiska placówki BioVida, przy którym rozegrają się główne walki tego questu.
W pokonywaniu przeciwników będą mogli Wam pomagać sojusznicy. Należy w tym miejscu zaznaczyć, że gra może wymusić "wskrzeszenie" jakiegoś poległego sojusznika jeśli będzie to ważna osoba (np. Paolo w przykładzie z powyższego obrazka).

Bitwa oferuje dość dużą swobodę w wyborze technik eliminowania przeciwników, przy czym generalnie powinniście skupiać się na obserwowaniu wskazań radaru i unikaniu prowadzenia walk na otwartej przestrzeni.
Do walk może dołączyć co najmniej jeden wrogi śmigłowiec i także i tu są dostępne różne warianty zachowania - możecie ostrzelać maszynę z broni z amunicją wybuchową, użyć wyrzutni, dotrzeć do któregoś z okolicznych stacjonarnych działek czy odpalić supremo Volta gdy helikopter bliżej podleci.

Musicie walczyć do momentu rozprawienia się ze wszystkimi przeciwnikami z okolic lotniska, także z posiłkami, które mogą dotrzeć w to miejsce w dalszej fazie walk. Dopiero wtedy gra wyświetli cut-scenkę z wylądowania śmigłowca pilotowanego przez Juana, który zabierze na pokład wszystkich rebeliantów.

Załączą się nowe filmiki przerywnikowe i zakończycie linię fabularną regionu Valle De Oro oraz ugrupowania Maximas Matanzas.
Jeśli jeszcze nie zaliczyliście wszystkich operacji regionów Madrugada i El Este, to powinniście na nich skupić swoją uwagę. W przeciwnym razie zacznijcie zajmować się końcowymi operacjami regionu Esperanza.
0
- Far Cry 6 - poradnik do gry
- Far Cry 6: Opis przejścia
	
- Far Cry 6: Operacje
		
- Far Cry 6: Valle De Oro
			
- Far Cry 6: Poznaj Maximas Matanzas - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Równowaga finansowa (Balance the Books) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Cenny ładunek (Precious Cargo) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Bombowy szum (Hype Bomb) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Zerwanie kajdan (Break the Chains) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Reedukacja (Re-Education) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Radio Libertad - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Radio partyzanckie (Guerrilla Radio) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Podżegaczka (Firebrand) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Epizod z butelką (Bottle Episode) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Słowa jak kule (Words Like Bullets) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Zguba i znalazca (Lost and Found) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Interwencja (Intervention) - solucja, opis przejścia
 - Far Cry 6: Chirurgiczna ewakuacja (Surgical Extraction) - solucja
 - Far Cry 6: Angel De La Muerte - solucja, opis przejścia
 
 
 - Far Cry 6: Valle De Oro
			
 
 - Far Cry 6: Operacje
		
 
 - Far Cry 6: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
JÓZEK2 Generał
Może ktoś podpowie jak dostać się do skrzyni na półwyspie Ventosa w płc wsch. części mapy ? Pewnie jest pod ziemią bo nijak nie mogę się do niej dobrać !?
Czonzi Junior
Mam pytanie odnośnie powstania. Co jeśli w danym regionie w którym jest bunt wysadziłem wszystkie baterie przeciwlotnicze przed końcem gry i nie mogę ich teraz wysadzić ponownie? Jest jakiś sposób by ukończyć te powstanie?
kingaa Junior
Co mam zrobić w wypadku gdy nie mam takiej misji a ludzie w tym hotelu już nie żyją?
pawelg2581114172023 Junior
doreczylem 7 listow, specjalnie jeszcze raz sprawdziłem każda lokalizację a nadal mam 6 dostarczonych
pumbelix Legionista
W poradniku brakuje jeszcze Punktów Kontrolnych
pumbelix Legionista
W Ukrytych opowieściach brakuje jeszcze:
Notatki z trasy 2
Opowieści o duchach 3
Podróż Iseldy 4
Po za tym widzę jakieś błędy w:
Notatki Hosera - jest dwa razy z 2
Dziennik ucieczki - jest dwa razy 1
Kodeko Junior
Te poradniki sa jak nie ktorzy pisza dla debili lub znawcow jezykow obcych,bo np tu opis po polsku a dlaczego mapy sa w innych jezyku niz polski? porazka
Kodeko Junior
co za badziew strona nawet edycji nie mozna bez zebrania kasy robic
rafalm2581114172023 Junior
Witam.
Mam problem z grą. Polega on na tym, że nie odblokowuje mi się kolejna główna misja. Ostatnią, którą ukończyłem było zabicie doktora. Ukończyłem ja i dalej na mapie nie pokazuje żadnych głównych misji.
Ktoś może pomóc?
alanp89839353b7 Junior
Co zrobić jak nie odblokowuję mi się misja pod sciana po przejsciu el Este i madrugady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
