Garrisons (garnizony) | Zadania poboczne i garnizony | Far Cry 3 Blood Dragon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W świecie gry znajduje się 13 garnizonów okupowanych przez siły wroga. Większość z nich umiejscowiona jest na lądzie i chroniona mega-osłonami (nie pozwalają smokom wedrzeć się do środka). W celu oswobodzenia garnizonu należy pozbyć się całej jego załogi. Możesz zrobić to własnoręcznie bądź wspomóc się smokami - osłony garnizonów co prawda nie pozwalają im wejść do środka, jednak nie blokują ich laserów. Aby przywabić smoki w pobliże garnizonu użyj cyberserc. Możesz również opuścić osłony garnizonu używając odpowiedniego przycisku bądź też zlokalizować generator osłon i zniszczyć go. Dzięki oswobodzeniu garnizonu zyskasz dostęp do sklepu oraz misji pobocznych. Możesz również szybko przenosić się pomiędzy oswobodzonymi garnizonami.

Pierwszy garnizon, który oswobadzasz (w ramach drugiej misji fabularnej, Theyre hee-eere - Garrisons (garnizony) | Zadania poboczne i garnizony | Far Cry 3 Blood Dragon - Far Cry 3: Blood Dragon - poradnik do gry

Garnizon #1

Pierwszy garnizon, który oswobadzasz (w ramach drugiej misji fabularnej, They're hee-eere!). Skieruj się w stronę budynku z generatorem osłon garnizonu, umieszczonego na wzgórzu. Użyj ładunku wybuchowego bądź granatów, aby zniszczyć generator i opuścić osłony. Wejdź po schodach na dach budynku. Skorzystaj z liny, aby zjechać do garnizonu i pozbądź się niedobitków wroga. Wywab smoka (jeśli jakiś został) na zewnątrz rzucając mu cyberserce. Osłony uruchomią się automatycznie.

Dostępne misje:

  1. Birds with attitude
  2. Save a nerd

Garnizon #2

Do garnizonu można dostać się z kilku stron. Dość ciekawym i zapewniającym możliwość cichego pozbywania się wrogów sposobem, jest zejście drabiną na niższy poziom garnizonu (wejście znajduje się przy jednej ze ścian). Dzięki temu znajdziesz się w pobliżu wyłącznika alarmu. Uważaj na smoka, który będzie nie wrażliwy na rzucane mu cyberserca dopóki nie zniszczysz jego "hełmu".

Dostępne misje:

  1. Desperately saving Susan

Garnizon #3

Do garnizonu można dostać się zarówno przez główną bramę jak i mniejsze, boczne wejścia. Moim zdaniem najlepszym sposobem jest zlokalizowanie schodów prowadzących na górne poziomy garnizonu (od strony morza). Dzięki temu znajdziesz się w pobliżu wyłącznika alarmu, a dodatkowo możesz odnaleźć [X:437.6, Y:510.8] odbiornik telewizyjny #16. W garnizonie znajdziesz też [X:434.6, Y:505.3] kasetę video #3, leżącą na skrzyni obok budynku ze sklepem.

Dostępne misje:

  1. Save a nerd - part deux

Garnizon #4

Podobnie jak w przypadku innych garnizonów, do środka można dostać się na kilka różnych sposób. Osobiście polecam zlokalizowanie metalowych platform z drabiną (od strony wody) i skorzystanie z niej. Dzięki temu znajdziesz się w pobliżu wyłącznika alarmu oraz będziesz miał doskonały widok na pozostałych wrogów. Możesz również skorzystać z przebywającego niedaleko smoka i zwabić go cybersercami bądź też opuścić osłony garnizonu.

Dostępne misje:

  1. Hunt the sniper

Garnizon #5

Dość spory garnizon, rozdzielony mostem na dwie części i pilnowany przez znaczną ilość żołnierzy. Najlepszym sposobem na ciche przejęcie garnizonu jest skorzystanie z drabiny umieszczonej obok mostu od strony rzeki. Dzięki temu znajdziesz się obok budynku z wyłącznikiem alarmu.

Dostępne misje:

  1. Tiger fist

Garnizon #6

Do garnizonu można dostać się zjeżdżając po linie z umieszczonego nieopodal posterunku (aczkolwiek istnieje duża szansa na bycie dostrzeżonym), bądź też przez jedno z wejść w murach (plus brama główna). Dobrym miejscem do rozpoczęcia działań z ukrycia jest wejście zlokalizowane pomiędzy dwoma wieżami, na których stoją helikoptery oraz przedostanie się na wieżę ze snajperem, skąd już tylko krok do wyłącznika alarmu.

Dostępne misje:

  1. Insurance scammer

Garnizon #7

Kolejny dwupoziomowy garnizon. Głównym problemem jest snajper mający oko na praktycznie cały obszar. Godne polecenia wejścia to to zlokalizowane niedaleko budynku z alarmem, bądź przejście podziemne prowadzące na niższy poziom. Możesz również udać się w kierunku ściany, przy której przyczaił się snajper i skorzystać z zewnętrznych schodów, aby dostać się na wyższy poziom.

Dostępne misje:

  1. Insane in the braincage

Garnizon #8

W zasadzie każde wejście do tego garnizonu może posłużyć jako punkt wypadowy do cichych egzekucji. Jednak najlepsze moim zdaniem jest wejście usytuowane obok wieży ze snajperem. Po jego zlikwidowaniu możesz skorzystać z liny i przenieść się na drugą stronę dziedzińca, zabijając z góry stojącego tam Molotova. Wyłącznik alarmu umieszczono w dość niefortunnym miejscu - postaraj się odciągnąć żołnierzy używając kostki. Pamiętaj o wroga na poziomie podziemnym.

Dostępne misje:

  1. Ruining everything

Garnizon #9

Sugerowane dostanie się do garnizonu to lina łącząca go z posterunkiem na jednym z okolicznych wzgórz. Przemawia za tym fakt, iż wylądujesz bardzo blisko wyłącznika alarmu. Dodatkowo pozostali żołnierze przeważnie ustawiają się w taki sposób, że można na nich wykonać egzekucje łańcuchowe bądź też skorzystać z shurikena.

Dostępne misje:

  1. Unique horn Dragon
  2. He's not heavy. He's big boned.

Garnizon #10

Garnizon umiejscowiono na wodzie, podpłyń więc do niego pod wodą i poszukaj okazji, aby pozbyć się przeciwników podchodzących blisko krawędzi kładek. W pozbyciu się łodzi patrolowych mogą pomóc stacjonarne karabiny maszynowe umieszczone na wyższych poziomach.

Dostępne misje:

  1. Baiting the hostage

Garnizon #11

Sugerowane wejście do garnizonu umiejscowione jest od strony wody (dwie bramy z symbolem omega, wejście znajduje się w lewej z nich). Wdrap się po drabinie do góry i zlokalizuj wyłącznik alarmu. Eliminuj po cichu kolejnych wrogów. Uważaj na smoka wewnątrz - dopóki nie zniszczysz jego "hełmu" nie będziesz w stanie rozproszyć go cybersercami. Po wszystkim zabij go lub wywab go na zewnątrz, aby zamknąć osłony.

W garnizonie możesz znaleźć [X:519.3, Y:363.5] kasetę video #6. Leży na skrzynni wewnątrz budynku ze sklepem.

Dostępne misje:

  1. Turtle killer
  2. Everyone's on a boat

Garnizon #12

Również zlokalizowany na platformie morskiej. Najlepszym sposobem na dostanie się do środka są drabiny umiejscowione po stronie statku cumującego przy garnizonie. Każda z nich prowadzi na inny poziom platformy, tak więc masz szerokie pole do popisu. Łodzie patrolujące akwen wokół garnizonu padną łatwym łupem stacjonarnych karabinów rozmieszczonych na platformie.

Niedaleko garnizonu możesz odnaleźć [X:590.7, Y:381.9] odbiornik telewizyjny #4. Zlokalizuj zatopioną świątynię wystającą częściowo na powierzchnię i zanurkuj. Wpłyń do środka świątyni przez drzwi.

Dostępne misje:

  1. Life's a beach

Garnizon #13

Ten garnizon zajmuje część wyspy oraz statek. Sugeruję rozpoczęcie eliminacji od wrogów rozmieszczonych na wyspie, tym bardziej, iż możesz w łatwy sposób dotrzeć do wyłącznika alarmu. Na statek możesz dostać się np. zjeżdżając po linie.

Dostępne misje:

  1. Mind the teeth
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2013-05-13
17:03

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

fajny styl gry

Komentarz: Soulcatcher

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl