Faery Legends of Avalon: Zadania poboczne Latający Holender
Aktualizacja:
Zadania poboczne
Z3.7. Trollowa zabawa w chowanego.
Odszukaj i pokonaj trolle ukryte na statku.
To zadanie zleca Ci duch, który informował Cię o zarazie korriganów [M3.1 punkt 3].
- Pokonaj trolle ukrywające się w ładowniach statku.
- Wróć do duchów piratów.
- Przeszukaj skrzynie na dziobie statku.
- Znajdź najwyższy punkt wyspy.
- Wróć zobaczyć się z Czareczką.
- Znajdź najwyższy punkt tego świata.
- Wróć zobaczyć się z czareczką.
- Błysk w oku nieboszczyka.
- Pokonaj mewę-złodziejkę, która kradnie mikstury Małża.
- Pokonaj dwie grupy mrocznych gnomów.
- Wróć zobaczyć się z hersztem korriganów.
Pierwszego trolla znajdziesz na pokładzie, na którym znajduje się ładownia. Skieruj się spod drzwi ładowni na przeciwległy koniec tego pokładu. Trolla ukrywa się między skrzyniami z ładunkiem.

Drugiego trolla szukaj o jeden pokład wyżej, po stronie kajuty kapitana. Troll schował się między beczkami.

Trzeci troll znajduje się na tym samym pokładzie, po stronie dziobu statku. Przeleć na drugą stronę pokładu i odszukaj trolla czającego się między skrzyniami a beczkami.

Powróć na górny pokład do ducha który zlecił Ci przepędzenie trolli, a ten w zamian pozwoli Ci zabrać łup, który wydarł korriganom.
Wróć na dziobową część niższego pokładu, tam gdzie ukrywał się trzeci troll i przeszukaj skrzynię. Znajdziesz w niej Buty z Ulepszonego Zestawu Ziemi.

Z3.8. Zagadki Czareczki
Rozwiąż zagadki Czareczki [M3.1 punkt 12].
Punkt, o którym mówi Czareczka znajduje się dokładnie nad Tobą, na samym szczycie skał. Znajdziesz tam Bransolety z Ulepszonego Zestawu Ognia.
Najwyższym punktem świata w którym się znajdujesz jest szczyt środkowego masztu Latającego Holendra [M3.1 punkt 14]. Znajdziesz tam Buty z Zestawu Wody.
Między wysepką a statkiem znajduje się skała, kształtem przypominająca czaszkę. W lewym oczodole [M3.1 punkt 15] odnajdziesz Ubiór z Ulepszonego Zestawu Elektryczności.
Z3.9. Mewa-złodziejka
Pokonaj mewę-złodziejkę.
Mewę, która uprzykrza życie Małżowi znajdziesz na skale powyżej doków [M3.1 punkt 18].

Pokonaj ją i wróć do Małża odebrać mikstury, które da Ci w nagrodę. Mewa jest podatna na ataki fizyczne i magię ziemi.
Z3.10. Za burtę
Porozmawiaj z hersztem korriganów [M3.1 punkt 4] o jego problemie. Pokonaj mroczne gnomy, które zadomowiły sie na Latającym Holendrze. Jedna grupa okupuje rufę [M3.1 punkt 16], a druga dziób [M3.1 punkt 17].
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
