Escape from Monkey Island: Lucre Island (4) Akt 1
Aktualizacja:
Z zegarem biegnij na bagna, zaczep zegar na tratwie [033]. Masz teraz na ekranie kompas i zegar, pokazujący losową godzinę. Spójrz na swoje współrzędne ze sklepu z protezami - godzina na zegarze determinuje kierunek, w którym masz popłynąć. Po drodze spotkasz samego siebie [034] (!) - podpłyń, porozmawiaj, zapamiętaj liczbę oraz to, w jakiej kolejności dostawałeś przedmioty.
![]() | ![]() |
033 | 034 |
Otwórz bramę kluczem i płyń dalej - zaraz znajdziesz się w tej samej sytuacji z innego punktu widzenia [035] - powtórz dialog i daj przedmioty w odpowiedniej kolejności. Wreszcie dopłyniesz do wysepki Pete'a [036].
![]() | ![]() |
035 | 036 |
Podsłuchaj rozmowę - cóż, wszystko zaczyna się wyjaśniać... Posmaruj smarem wycieraczkę i wrzuć Pete'owi kaczkę przez okno [037]. Teraz czas na wyśledzenie tajnej skrytki Ozziego i Pete'a. Idź najpierw do sklepu Dave'a, porozmawiaj z nim i wysęp od niego darmową protezę [038].
![]() | ![]() |
037 | 038 |
- Escape from Monkey Island - poradnik do gry
- Escape from Monkey Island: Escape from Monkey Island - poradnik do gry
- Escape from Monkey Island: Akt 1
- Escape from Monkey Island: Melee Island (1) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Melee Island (2) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Lucre Island (1) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Lucre Island (2) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Lucre Island (3) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Lucre Island (4) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Lucre Island (5) Akt 1
- Escape from Monkey Island: Akt 1
- Escape from Monkey Island: Escape from Monkey Island - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






