Dungeon Siege: Okolice Fortu Kroth
Aktualizacja:
18. Okolice Fortu Kroth
Drogi do fortu bronią wyłącznie kościotrupy: Krug Dog Skeleton (660), Skeleton Ranger (525), Skeleton Mercenary (752), skeleton Captain (924).

(0) Wyjście z pieczar od strony Bonepicker's Post. Zaraz obok stoi sobie Boryev (18-0-0-34) gotów nająć się do drużyny za za 388690 sztuk złota.
(1) W przesmyku między skałami czeka nekromanta Gresh (3200). Zamyka wyjścia i przywołuje czwórkę Skeleton Mercenaries oraz szóstkę Skeleton Archers. Zamknięcie drogi pomiędzy skałami funkcjonuje jednak wyłącznie jako broń psychologiczna. Da się uciec z powrotem i tak należy zrobić, żeby nie być zmuszonym do walki z dziesięcioma szkieletami naraz oraz z Greshem na dokładkę. Sam Gresh jest z daleka groźniejszy, bo strzela fireballami. Z bliska bije i raczej nie trafia. Zabicie go kończy zadanie wzmocnienia fortu (koniec misji 10).
(2) Fort Kroth.
(3) Wyjście do Hall of Skulls.
Fort Kroth.

(0) Przy ognisku siedzi kapitan fortu - Tarsh - który poleca udać się do wioski Droogów i ujarzmić buntowników (misja 17).
(1) Legionista Beuwel sprzedaje broń.
(2) Zawiadujący lazaretem Magus Jardaranz sprzedaje czary i mikstury.
(3) Porucznik Dhoge trudni się sprzedażą osiołków.
(4) Przy wyjściu do Hall of Skulls stoi Rhut (37-0-0-0) do wynajęcia za 421250 sztuk złota.
Hall of Skulls.
Pierwsze spotkanie z Droogami: Droog Grunt (1040) oraz Droog Archer (630).

(0) Wejście z Fortu Kroth.
(1) Przycisk otwiera schody do gęby wielkiej czachy. Wewnątrz same Possessed Skulls (1180) - mocno strzelają.
(2) W końcowej sali obrócenie figury otwiera celę Sikry (0-0-20-36).
(3) Wyjście w kierunku The Cliffs of Fire.
- Dungeon Siege - poradnik do gry
- Dungeon Siege - poradnik do gry
- Dungeon Siege: Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji
- Dungeon Siege: Lista towarzyszy oraz zestawienie punktów handlowych
- Dungeon Siege: Zestaw porad taktycznych i nie tylko
- Dungeon Siege: Farmy - początek gry
- Dungeon Siege: Krypta Świętej Krwi
- Dungeon Siege: Okolice Stonebridge
- Dungeon Siege: Wesrin Cross
- Dungeon Siege: Kopalnia Glitterdelve
- Dungeon Siege: Okolice Glacern
- Dungeon Siege: Lodowe Pieczary
- Dungeon Siege: Jeriah's Trading Post
- Dungeon Siege: Fedwyrr's Way
- Dungeon Siege: Ciemny Las
- Dungeon Siege: Bagno
- Dungeon Siege: Gobliny
- Dungeon Siege: Bonepicker's Post
- Dungeon Siege: Okolice Fortu Kroth
- Dungeon Siege: The Cliffs of Fire
- Dungeon Siege: Zamek Ehb
- Dungeon Siege - poradnik do gry
Komentarze czytelników
po 1 chyba nie umiesz z niego korzystac, po 2 moze masz slaby poradnik, po 3 moge ci wyslac poradnik (jesli masz juz z gry-online to nie musze wysylac chyba ze skorzystasz), szczegoly w opisie
Jeżeli masz zakupiony w Kolekcji Klasyki to na CD#3 jest spolszczenie.
Co do poradnika: nie pomógł mi za bardzo...
mam pytanie: jak ustawic poski jezyk w dungeos siege?? blagam pomozcie
mam takie pytanko staralem sie zagrac w DS na multiplayer ale jak wchodze do jakies gry to wysfietla mi sie napis "brak sesji gry pod wskazanym adresem". Czy mozna cos z tym zrobic??
lojal---> https://www.gry-online.pl/poradniki/dungeon-siege-ii/
BTW po co Ci? Ja całą przeszedłem bez żadnych solucji ani kodów.
Jeśłi by ktoś znalazł poradnik do Dungeon Siege II był bym wdzięczny
jak przejsc te przeklete lodowe jaskinie kraże juz chyba z 2,5 godziny po pomieszczeniu wielkosci mojego imieszkania pomozcie roze
super opis jaskiń loowych "ironia" jestem lekko poddenerwowany bo maja one powierzchnie iewiele mniejszą od mojego mieszkania i nie da sie za bardo gdzies tam isc obeszlem wszystkie scieny chyba po 10 razy i nic jesli trzeba cos wysadzic lub nacisnąc to dzieki ze o tym nie wsponiałeś
Hellmaker > dzięki za link .
Jeszcze tylko drobiazg , jak podziekować jednemu z mułów za służbę , aby nająć w jego miejsce laseczkę sprzed Ciemnego Lasu . Mam juz wykorzystanych 8 etatów .
Wciśnij F na klawiaturze.
Pojawi się na dole menu.
Wybierz jedną postać (muł) i w górnej części dolnego menu masz po prawej "disband selected party members" - kliknij to.
Jestem w połowie drugiego rozdzaiłu i nie mogę skumać po co są poziomy broni? Jak dotąd nie zauważułem żeby była jakaś broń która wymaga określonego poziomu np. w łukach. Czy to się później zmienia? I czy poziom broni ręcznej i łuku ma jeszcze na coś wpływ? Np. celność?
JZ
Hmmm.... Dziwne - czy tylko ja znalazłem w pierwszym mieście (Stonebridge) najemnika-wojownika, który przyłącza się za kasę? Bo nie widzę go ani na spisie postaci, ani w opisie miasta... Parametry 3-0-0-0 :)
Bloodthirster- no nie wiem, to fakt że gre należy przejsc samemu w SP, ale MP to uzpełnie inna beczka- w takim np. multiplayerowym Diablo 2 nie wolno zrobic ani jednego błędu w rozwijaniu postaci. Tam liczy sie kazdy punkt umiejetnosci, jesli chcemy sie liczyc na BNet czy w innejh rzogrywce wieloosobowej. To troche absurdalne , ale przeciez uczenie sie na pamiec taktyk w Stracrafcie czy AOE 2 to tez bzdura, a ma miejsce...
BTW skoro juz jestesmy przy DS to powtorze moje pytanie z wątku o DS, na ktore nikt nie odpowiedzial: jaki jest limit rozwojku postaci w DS- w Diablo mozna rozwinac do 99 lvl, ale w DS nie ma leveli jako takich, wiec gdzie jest bariera ktora zatrzyma rozwijanie umiejetnosci?
I pytanie 2 - czy jest jakis ranking graczy DS, tak jak ladder w Diablo 2, bo chcialbym obczaic statystyki najwiekszysch mocarzy w DS...
Buuuuuahahahha...... DO DUNGEON SIEGE Poradnik??
Chyba sobie żartujecie. Idzie sie w jedną strone i siecze potwory, a w y chcecie poradnika używać??
Żałosne... LOL
:)
Czy ktoś ma opracowanie dotyczące czarów w DSiege ? Moich ludzi szkolę w ostrych narzędziach ale z czarów to są tępaki .
Andrea-> Moze panowie od sieciowych poradnikow nie chcieli psuc do konca radosci z odkrywania gry prostej lekkiej i przyjemnej i zostawili cos dla graczy;) A z drugiej strony w takich poradnikach szuka sie z reguly jakis wskazowek tudziez informacji na temat rzeczy ktore nie sa az tak oczywiste zeby o nich nawet nie napomknac
Ostatnio spotkalem rowniez interesujace pomieszczenie (tzn interesujace zawartosci skrzynek:) w lokacji Bonepicker's Post/Zatopione Lochy w komnacie najbardziej wysunietej na pln-wsch jest przejscie przez sciane (trzeba ja rozbic) a pozniej korytarzyk dalej prosto na wschod do sali w stylu podziemi goblinow z duzym"kociolkiem" i zaworkami dookola Po ich przekreceniu uaktywnia sie nam dzwignia mijana wczesniej a po przesunieciu wyjezdza z ziemi nastepna ktora to dopiero otwiera wlasciwe drzwi w scianie za nami i tym samym droge do skarbu:)
Moze ktos jeszcze zna jeszcze tego typu ciekawostki zeby je dorzucic dla pelnego wygladu gry?
No problem, jak masz jeszcze jakieś pytanka to wal śmialo.
Na marginesie powiem, że w ŻADNYM opisie w necie nie ma wzmianki o tych trzech przejściach - szkoda, że panowie od opisów się nie postarali.
andrea -> thx wiem ze poradnika nie trzeba tylko machac mieczem:) Monitor mi pada i mam ciemny obraz (kurcze powini dac pochodnie do rozswietlania mrocznych podziemi herosowi w lape:) wiec nie za bardzo moglem dostrzec te przejscia - a do tych dwoch z trzech wlazlem po omacku wlasnie;) Poszukam wiec i tego trzeciego - szkoda zeby sie dobro zmarnowalo:)
Thx za info...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
