Dracula The Path of the Dragon: Vladivosta, dzień 1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1. Vladivosta, dzień 1

Znajdujesz się na dworcu (1). Udaj się wpierw do gospody (2) i wejdź do środka.

Wewnątrz gospody (3) użyj dzwonka na kontuarze i porozmawiaj z Ozaną, gospodynią. Dowiesz się, że na biurku w Twoim pokoju jest list oraz, że w loży jest ktoś, kto chce z Tobą porozmawiać.

Udaj się do swojego pokoju (4) - 1. Vladivosta, dzień 1 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Udaj się do swojego pokoju (4). Weź z biurka list i przeczytaj go. Traktuje on o życiu Marthy Calugarul.

Udaj się teraz do salonu (5). Zostaniesz zaczepiony przez Janosa Pekmestera, mediewistę z Uniwersytetu w Alma Iula. Umówisz się z nim na ranek, na wyprawę do ruin. Obejrzyj obraz po lewej stronie szafy z książkami - możesz zapytać o niego Ozanę, ale póki co nie dostaniesz informacji ponad to, że obrazy gromadził jej mąż.

Nim opuścisz gospodę, skontaktuj się z przełożonymi. W hallu (6) użyj telefonu - podnieś słuchawkę i pokręć korbką. Poproś o połączenie z Watykanem (Vatican 65). Po rozmowie wyjdź z gospody.

Udaj się na cmentarz (7) i porozmawiaj z grabarzem Iordanem (8) i chłopcem Lionelem (9) - 1. Vladivosta, dzień 1 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Udaj się na cmentarz (7) i porozmawiaj z grabarzem Iordanem (8) i chłopcem Lionelem (9). Od grabarza dostaniesz numer telefonu do ojca Gregorija. Chłopiec wyjawi kilka szczegółów z życia Marthy.

Idź teraz do przychodni (10), gdzie pracowała Martha - 1. Vladivosta, dzień 1 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Idź teraz do przychodni (10), gdzie pracowała Martha. Pociągnij za dzwonek i wejdź do środka. Wejdź do kuchni (11) i porozmawiaj z doktor Marią.

Opuść przychodnię (po drodze będziesz przez kogoś obserwowany) i wróć do gospody. Możesz zapytać gospodynię o nowo poznane osoby.

Skorzystaj z telefonu (6) i zadzwoń do ojca Gregorija (Constantza 135). Po rozmowie udaj się do swego pokoju na spoczynek. W śnie przejdź przez drzwi, by być świadkiem przerażającej sceny.

1 - 1. Vladivosta, dzień 1 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl