Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magowie

Adeptka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Adeptka

Poziom: 1

Źródło ataku: Ziemia

Cel: Obszar

Siła ataku: 35

Zdrowie: 180

Przy pomocy magii ziemi adeptka jest w stanie atakować na dystans dowolną grupę przeciwników na mapie.

Pośredniczka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Pośredniczka

Poziom: 5

Źródło ataku: Powietrze

Cel: Obszar

Siła ataku: 75

Zdrowie: 330

Pośredniczka atakuje w podobnym stylu jak adeptka, z tą różnicą, że zadaje znacznie poważniejsze obrażenia przy pomocy magii powietrza.

Teurgini - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Teurgini

Poziom: 14

Źródło ataku: Powietrze

Cel: Wszystko

Siła ataku: 100

Zdrowie: 540

Teurgini może uderzyć swoją magią we wszystkie jednostki wroga jednocześnie. Dodatkowo, umiejętność "rdza" pozwala na obniżenie wartości pancerza przeciwnika na 3 tury.

Archontka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Archontka

Poziom: 16

Źródło ataku: Ziemia

Cel: Wszystko

Siła ataku: 147

Zdrowie: 660

Najpotężniejsza jednostka magiczna elfów. Wykorzystując magię ziemi razi wszystkich przeciwników. Zdolność "sokole oko" pozwala jej zwiększyć zręczność towarzyszy.

Jednostki specjalne:

Gryf - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Gryf

Poziom: 11

Źródło ataku: Broń

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 100

Zdrowie: 760

Gryf, to istotne uzupełnienie luki w wojskach elfów, jaką jest brak wytrzymałych oddziałów do walki w zwarciu. Dodatkowo umiejętność "sokole oko" zwiększa zręczność wybranego sojusznika na 5 tur.

Władca niebios - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Władca niebios

Poziom: 20

Źródło ataku: Broń

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 172

Zdrowie: 1000

Wzmocniona odmiana gryf. Oprócz "sokolego oka" może skorzystać z "teleportacji" i przenieść się w dowolne miejsce na mapie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2010-11-30
20:12

M@rine Senator

M@rine

Super robota!

Komentarz: M@rine
2015-06-14
18:42

arkadius2 Konsul

arkadius2

Niestety w poradniku jest parę błędów :
1.) W ostatniej misji Legionów Potępionych w poradniku źle oznaczono elfie miasto (str. 34), autor oznaczył je jako E1, lecz tak naprawdę to miasto neutralne, Elfia stolica jest w rzeczywistości troszkę wyżej.

2.) W pierwszej misji Przymierza Elfów - po zabiciu armii demonów nim porozmawiamy z Druidem, należy wrócić do jedynego elfiego miasta by odebrać nagrodę (spodenki)

Komentarz: arkadius2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl