Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magowie

Kultysta - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Kultysta

Poziom: 1

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 37

Zdrowie: 150

Słaby mag zdolny do zadawania obrażeń wszystkim wrogom na mapie. "Sokole oko" pozwala mu zwiększać zręczność sojuszników na okres 5 tur.

Czarnoksiężnik - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Czarnoksiężnik

Poziom: 5

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 92

Zdrowie: 360

Szeregowy mag legionów, odporny i wydajny nie cechują go żadne specjalne zdolności.

Sobowtór - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Sobowtór

Poziom: 13

Źródło ataku: Umysł

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 105

Zdrowie: 480

Specjalny wojownik, który dzięki "przemianie" jest w stanie przyjąć postać innej jednostki sojuszniczej lub wrogiej, zyskując jej siłę i zdolności.

Demonolog - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Demonolog

Poziom: 13

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 122

Zdrowie: 600

Mag średniego szczebla w służbie legionów. Jest jednak, podobnie jak kultysta wzbogacony o umiejętność "Sokole oko".

Inkub - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Inkub

Poziom: 22

Źródło ataku: Ziemia

Cel: Wszystko

Siła ataku: 142

Zdrowie: 690

Inkub wynagradza niewielki wzrost siły i wytrzymałości zdolnością "skamienienie". Pozwala ona na całkowite wyłączenie z akcji jednostki przeciwnika na okres trzech tur.

Pandemoniusz - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Pandemoniusz

Poziom: 22

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 150

Zdrowie: 750

Mag ten łączy przyzwoitą siłę ataku z umiejętnością "sokole oko" oraz "rozproszenie wzmocnienia". Ta druga pozbawia wskazany cel wszelkich magicznych bonusów.

Modeusz - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Modeusz

Poziom: 30

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 187

Zdrowie: 900

Modeusz, to jeden z najpotężniejszych magów, zadaje ogromne obrażenia od ognia wszystkim jednostkom przeciwnika. Jest wzbogacony zarówno o zdolność "sokole oko", jak i "rozproszenie wzmocnienia".

Drzewko czarownic:

Czarownica - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Czarownica

Poziom: 5

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 84

Zdrowie: 330

Czarownica jest zdolna razić ogniem wszystkich wrogów na mapie. Wyróżnia ją możliwość "transformacji" pojedynczego przeciwnika w chochlika na okres 3 tur.

Córa grzechu - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Córa grzechu

Poziom: 13

Źródło ataku: Ogień

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 135

Zdrowie: 510

Córa grzechu za zwiększoną wytrzymałość oraz siłę ataku zapłaciła ograniczeniem w ilości rażonych celów do jednego. Również posiada zdolność "transformacji".

Sukub - Magowie | Jednostki legionów potępionych w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Sukub

Poziom: 22

Źródło ataku: Ogień

Cel: Wszystko

Siła ataku: 137

Zdrowie: 630

Sukub łączy wszystkie zalety swoich poprzedniczek, lecz nie dziedziczy ich wad.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2010-11-30
20:12

M@rine Senator

M@rine

Super robota!

Komentarz: M@rine
2015-06-14
18:42

arkadius2 Konsul

arkadius2

Niestety w poradniku jest parę błędów :
1.) W ostatniej misji Legionów Potępionych w poradniku źle oznaczono elfie miasto (str. 34), autor oznaczył je jako E1, lecz tak naprawdę to miasto neutralne, Elfia stolica jest w rzeczywistości troszkę wyżej.

2.) W pierwszej misji Przymierza Elfów - po zabiciu armii demonów nim porozmawiamy z Druidem, należy wrócić do jedynego elfiego miasta by odebrać nagrodę (spodenki)

Komentarz: arkadius2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl