Mayan Tombs | Opis przejścia Deadfall Adventures
Aktualizacja:
Mayan Tombs
Na początku etapu idź cały czas jak wskazuje gra. Po drodze napadną cię mumie, ale nie powinieneś mieć z nimi większego problemu, ponieważ na ich drodze będą pułapki, które możesz wykorzystać na swoją korzyść.

Po udanej wymianie ognia zmierzaj prosto, aż dojdziesz do pierwszej w tym rejonie zagadki. Będzie polegała po prostu na wciśnięciu trzech guzików, które maja wygląd czaszek. Wszystkie trzy znajdziesz na ścianach niedaleko na wyciągnięcie ręki. Pierw musisz nacisnąć ten który ma znak węźa, potem pusty, a na końcu ze znakiem głowy.
Po przełamaniu zagadki idź dalej pokonując po drodze parę mumii. W pewnym momencie podłoga się pod tobą zarwie i będziesz zmuszony zjechać w dół kompleksu. Musisz uważać na wszelkiego rodzaju przeszkody i unikać ich za pomocą klawiszy ruchu.

Gdy będziesz już na samym dole zaleje cię fala zombie. Najlepszym sposobem na pokonanie ich jest rzucanie granatami, oraz otwierania okien, przez które wpada światło. By to zrobić musisz znaleźć złotą tabliczkę na ścianie i strzelić do niej. Możesz wtedy też stanąć w świetle i zabijać mumie, gdy te tylko podejdą do światła.
Gdy wszystko się skończy drzwi po drugiej stronie komnaty się otworzą. Idź dalej, omijając po drodze pułapkę, która gniecie ludzi, gdy się na niej stanie(uważaj pod nogi).

Idź aż do następnej komnaty, a będziesz miał tam kolejna zagadkę. Dwie czaszki ze znakami do ustawienia. W tym po prawej zmień na słonia, a w tym po lewej na to pod sokołem(cokolwiek to jest).
Wtedy też część przejścia się odsłoni. Przejdź na pierwszą platformę, strzel do złotej tabliczki po drugiej stronie i przejdź dalej, po nowo uformowanej drodze.
Podejdź tak byś mógł zobaczyć wnętrze drugiej platformy i strzel do kolejnej tabliczki, która się tam znajduje. Po uformowanej drodze przejdź dalej.
Dojdziesz tym samym do wyjścia z komnaty, którym możesz przejść dalej. Idź cały czas prosto, a po drodze będziesz miał miejsce do rozdania swoich zebranych punktów.

Idź dalej, a trafisz do komnaty z lustrem odbijającym światło. W tym momencie znów pojawi się cały batalion mumii. Najlepszym sposobem na zabicie ich jest właśnie użycie lustra na nich. Używając go nie powinno być problemu.

Wejdź do następnego pomieszczenia i czeka cię kolejna zagadka. Podejdź do ściany po prawej od drzwi i strzel do kółka na ścianie. Po czym wróć do dźwigni na środku Sali i zdejmij czaszkę, nałóż ja na prawą wagę. Na drugiej musisz położyć stare monety. Jedna moneta jest w jednym z grobowców przy nogach, druga przy stole po prawej, a trzecia przy dźwigni w grobowców za pasem.
Po włożeniu trzech monet i czaszki pociągnij za dźwignię. Otworzy się przejście dalej, którym możesz iść.

Po chwili dojdziesz do kolejnej komnaty, w której będziesz musiał wykazać się refleksem. Na twojej drodze pojawi się, bowiem kilka latających ostrzy. Musisz oczywiście wyczuć je tak by przejść pomiędzy nimi. Nie powinno to być problemem gdyż ostrza nie są zbyt szybkie.
Po drugiej stronie będziesz miał miejsce na rozdanie punktów.

Po ich rozdysponowaniu skręć w prawo i wejdź po schodach. Przed tobą ukażą się wrota z błękitnymi kamieniami w środku. Musisz wziąć latarkę i skupić promienie jej na poszczególnych ogniwach by je włączyć. Najłatwiej jest zaświecić 1 okrągły u samego dołu, a następnie załączyć ten prostokąt, który nie jest na tym samym okręgu z tymi świecącymi wcześniej. Wtedy też zamek się otworzy.

Idź dalej, a dotrzesz do komnaty z kolejna zagadką. Zobacz na obrazy na ścianie, oraz na stronę w notatniku. Musisz iść zgodnie z numeracją obrazków. Wejdziesz inaczej to zresetujesz zagadkę i będziesz musiał zaczynać od nowa.
Po dojściu na kamienna płytkę znów sprawdź notatnik, bo teraz stworzenia, na które musisz nachodzić zmieniły się. Pamiętaj kolejność i idź właściwym torem.
Po przejściu na drugą stronę, przed tobą otworzy się kolejne przejście dalej.
Zeskocz na dół i idź korytarzem zabijając przy okazji mumie w pancerzach. Możesz też zawalać na nich kawałki stropów by było ci prościej.

W końcu wyjdziesz na świeże powietrze rozdasz punkty w pobliskim wyznaczonym do tego miejscu. Przejdziesz dalej, po czym wejdź do kolejnej lokacji wewnątrz budowli. Tam czeka na ciebie kolejna zagadka.
Musisz po kolei znów aktywować przełączniki tak jak na notatniku. Na środku masz mechanizm, który doprowadzi cię do odpowiednich. Za pomocą koła poziomego obracasz platformą, a za pionowych jeździsz w górę i w dół. Po włączeniu odpowiednich przycisków drzwi otworzą się.
Znów pojawia się Naziści, których najlepiej powybijać zanim zajmiesz się kolejnymi przełącznikami, które tam są. Uważaj by nie naciskać niewłaściwych, bo wtedy cię spopieli. Naciśnij tylko ten, który ma po obu stronach smoka.
Następnie pobiegnij na samą górę, po czym użyj dźwigni by pojechać w górę i zakończyć etap.
0
- Deadfall Adventures - poradnik do gry
- Deadfall Adventures - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sands of Sakkara | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Pyramid | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Arctic Base | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Arctic Cave | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Ice Temple | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Mines | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Mayan Jungle | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Mayan Tombs | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Mayan City | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Mayan Temple | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Xibalba | Opis przejścia Deadfall Adventures
- Opis przejścia
- Deadfall Adventures - poradnik do gry
Komentarze czytelników
motyl1 Junior
Jak zebrać artefakt w części Arctic Base który jest pod kratką przy kolumnach między którymi chodzimy, trzeba ją jakoś otworzyć czy rozwalić?
Xanas10 Centurion
Po zabraniu cześci serca (po pierwszym ustawieniu kolumn) , na ścianach zmienia się znaki. Ustaw kolumny odpowiednio i ponownie naciśnij przycisk. Misa powinna wylecieć w górę
Hirek_Wampirek Legionista
Ja mam taki problem a mianowicie nie mogę odstrzelić liny z kładką w Ice Temple:/
Xanas10 Centurion
cała lina jest zrobiona tak że masz 4 liny od kładki łączące się wyżej, potem idzie jedna w górę, jest przez coś przewieszona i spuszczona pod katem w dół by przymocować ja do ziemi. I w tą ostatnią część musisz celować.
zanonimizowany620467 Junior
Witam. Mam problem z bramą otwieraną światłem latarki ( ta z podświetlanymi kryształami ). Próbowałem tego sposobu z poradnika i bez efektu tak jak i innych np. z youtube. Ktoś pomoże?
Xanas10 Centurion
Świecisz najpierw na ten środkowy by one się "poukładały" ?
zanonimizowany56091 Generał
Poradnik jest do niczego. Autor pomylił się w kilku miejscach kto atakuje (komuniści/naziści) choć to nie ma wielkiego znaczenia. Tak brak opisu szczegółowego jak zdobyć artefakty to już większa kiszka.Poradnik na zasadzie gdzieś w tych okolicach znajdują się skarby.
zanonimizowany620467 Junior
Xanas 10 tak. Ustawiłem bramę, ale nadal nie mogę otworzyć.
Xanas10 Centurion
Coxik1
Jak przechodziłem tę grę to działało tak jak tutaj:
http://youtu.be/RZpdVE6a7vQ?t=16m49s
gothmok
Skoro te opisy są dla ciebie niezbyt szczegółowe to niestety nie wiem jakie by były. Zawsze możesz się posłużyć kompasem :)
mateo91g Generał
Bardzo słaby poradnik, czuć, że robiony "na odwal", mocno odstaje od jakości innych poradników z GOL, z ustawiony poziomem zagadek na trudny, w przypadku niektórych zagadek podpowiedzi autora poradnika są kompletnie niewystarczające, często wręcz mylące !
Np. "Musisz teraz zaświecić dwa kółka u dołu i trzy pozostałe prostokąty u góry" - problem w tym, że autor nie powiedział dokładnie które kółka i które prostokąty i w jakiej kolejności - kompletna fuszerka !
Autor poradnika często podpowiada, że "w takiej kolejności jak w notatniku jest narysowane" problem w tym, że na poziomie trudnym nie jest narysowane i taki poradnik można sobie w nos wsadzić, na a poziomie łatwym zagadek, niema potrzeby sięgać do tego poradnika !
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
