10 - Now We Know - Locate the Experiment Facility | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
Aktualizacja:
Locate the Experiment Facility (Znajdź placówkę eksperymentalną)

Po wprowadzającym przerywniku filmowym znajdziesz się w sporym pomieszczeniu z makietą ośrodka na stole. Udaj się w stronę korytarza z warsztatem - po drodze natrafisz na kilka skrzyń. Przejdź przez przejście prowadzące na zewnątrz, gdzie spotkasz się z drużyną.
Audio Logs 1/1 - Na szafce po lewej stronie.
Weapon Parts 1/4 - Po lewej stronie od wejścia wewnątrz składu, który otworzysz przy pomocy klucza dynamometrycznego [torque bar]

Po przejściu kilku kroków zostaniecie zaatakowani przez żołnierzy Danika. Gdy tylko odzyskasz kontrole nad bohaterem, czym prędzej skorzystaj z jakiejś osłony, aby nie stać się łatwym celem. Jako, że przyjdzie ci walczyć z ludźmi, najlepszym sposobem szybkiej eksterminacji przeciwnika jest naturalnie strzał w głowę.

Po zakończeniu wymiany ognia skieruj się w stronę jednego z ogromnych pomieszczeń przypominających namioty. Wewnątrz znajdziesz kilka skrzyń i nic poza tym, dlatego też od razu wyjdź przez kolejne wrota, by ponownie znaleźć się na zewnątrz. Ponownie przeszukaj lokację pod kątem skrzyń, po czym udaj się do windy towarowej.

Na dole, tuż przed wejściem na mostek, czeka Cię niemiła niespodzianka ze strony żołnierzy. Staraj się nie wychylać za bardzo, jednocześnie powoli przesuwając się do przodu - część żołnierzy będzie twardo okupowała pozycje po drugiej stronie, więc będziesz musiał się do nich Ty wybrać.

Wejdź do kolejnego namiotu, w którym znajdziesz kiosk z kombinezonami, warsztat oraz kilka skrzyń z zapasami. Używając kinezy przesuń skrzynie blokujące drzwi obok warsztatu, po czym przejdź dalej.
Weapon Parts 2/4 - Wewnątrz pomieszczenia z kioskiem z kombinezonami.

Po raz kolejny już znajdziesz się na zewnątrz - ponownie stawisz czoła wrogim żołnierzom jak i Nekromorfom, które zaatakują również Twoich nieprzyjaciół. Możesz odczekać chwilę, by zaoszczędzić kilka naboi, po czym wykończyć te istoty, które pozostały przy życiu.

Udaj się wzdłuż torów, po drodze eliminując napotkane zagrożenie (które nie będzie duże), aż dotrzesz do kolejnego wejścia.
Alien Artifacts 1/1 - Po prawej stronie przy rusztowaniu na końcu torów.
Tuż po otworzeniu bramy po drugiej stronie zostaniesz momentalnie zaatakowany przez Nekromorfa.

Udaj się w lewo do drabiny, po której zejdź na dół.
Weapon Parts 3/4 - Między skałami za drabiną - użyj kinezy aby przyciągnąć element broni do siebie.
Przejdź przez następne wrota, by wyjść na zewnątrz. Staniesz do walki przeciwko kolejnej fali żołnierzy. Jeśli którykolwiek rzuci w Twoją stronę granat użyj kinezy aby odrzucić go z powrotem w stronę wroga.

Oczyść swoją drogę do następnych drzwi. Wewnątrz poznasz nowy typ przeciwnika - małe Nekromorfy, które przejmują kontrolę nad martwym ciałem. Ważne jest, byś pozbył się właśnie tego małego stworzona, w przeciwnym wypadku przejmie kontrolę nad kolejnym ciałem.

Po wyjściu na zewnątrz natkniesz się na kolejną grupę Nekromorfów-żołnierzy. Pozbądź się wszystkich przeciwników i starannie przeczesz to miejsce ze wszystkich skrzyń. Wejście do placówki jest zablokowane, musisz odblokować je używając interfejsu elektrycznego, z którym miałeś już kontakt wcześniej. Twoim zadaniem jest nakierowanie dwóch wskaźników na wyznaczone pola poruszając się po dozwolonych ścieżkach.

Dostaniesz się do ogromnego pomieszczenia ze sporym wiertłem. Udaj się na prawo, gzdie dotrzesz do generatora - uruchom go aby otworzyć bramę wejściową na miejsce odwiertu.
Upgrade Circuits 1/1 - Po lewej od wejścia do ogromnej hali.
Weapon Parts 4/4 - Na biurku tuż obok warsztatu.

Używając kinezy zwolnij dwie blokady - pokrętłami po obu stronach wiertła. W momencie wiertło zacznie Cię atakować. Twoim celem są żółte żarówki znajdujące się wewnątrz mechanizmu. Użyj stazy, aby spowolnić obroty wirnika, po czym ostrzelaj cel ile się da.

Mniejszą uwagę zwracaj na Nekromorfy, które będą się pojawiały co jakiś czas i Cię atakowały. Jeśli zostaniesz otoczony, czym prędzej odblokuj sobie drogę, byś nie został staranowany przez wiertło. Staraj się biegać cały czas w kółko, dodatkowo zwiększając prawdopodobieństwo, iż wiertło załatwi za ciebie kilka stworów.

Po kilku udanych atakach wiertło zatrzyma się lecz tylko na chwilę - kiedy znowu zacznie atakować będzie bardziej nieobliczalne niż wcześniej. Po zestrzeleniu kolejnej żarówki wiertło przestanie cię atakować bezpośrednio - pamiętając aby cały czas spowalniać jego działanie stazą, zestrzel pozostałe żarówki.

Po zakończeniu tej nierównej walki i odblokowaniu sobie dalszej drogi przejdź przez wrota na zewnątrz. Skorzystaj z windy towarowej by wyjechać na górę. Przejdź między trupami do kolejnego wejścia, prowadzącego do poszukiwanej placówki.
S.C.A.F. Artifacts 1/1 - Za jednym z filarów, zaraz obok skrzyń, po prawej.
0
- Dead Space 3 - poradnik do gry
- Dead Space 3 - poradnik do gry
- 11 - Signal Hunting
- 10 - Now We Know - Locate the Experiment Facility | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
- 10 - Now We Know - sekrety | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
- Reactivate the heating system | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
- Adjust the heaters | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting | Dead Space 3
- Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
- Signal Hunting - sekrety | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting | Dead Space 3
- 11 - Signal Hunting
- Dead Space 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Arxel Legend
Poradniki były dostępne przez 14 dni od momentu publikacji całego, kiedyś.
Aktualnie z tego co zaobserwowałem, to losowe strony mają zablokowaną część zawartości w poradnikach. Niektóre są w pełni otwarte.
Prócz sekretów będą informacje o innych aspektach gry. Ponadto będą filmiki, mnóstwo filmików. To będzie chyba najbardziej filmowy poradnik na GOLu. Jako, że w pierwszej kolejności skupiamy się jednak na wersji tekstowej, tak też filmy pojawią się dopiero w nadchodzącym tygodniu.. :)
Co do popularności to też tego nie rozumiem. Gra jest bardzo długa, o co ciężko w dzisiejszych produkcjach.
aenwu Konsul
Heh to zapłać a zobaczysz dalszy ciąg strony jest po prostu śmieszny ja rozumie że redakcja musi mieć z czegoś płacone co miesiąc ale nie takimi metodami
Arxel Legend
Poradniki zawsze były płatne, więc nie rozumiem o co psioczycie.. Kiedyś można było zobaczyć początkowe strony poradnika, reszta była całkowicie zamknięta. Aktualnie zrobione jest to w lepszy sposób, gdyż niektóre dalsze strony są całkowicie otwarte.
Fabuła: 30 otwartych stron, 3 zamknięte
Sekrety: 7 stron otwartych, 2 zamknięte
Poradnik jest więc zasadniczo w pełni dostępny za darmo, nie rozumiem płaczu..
Poza tym - komentarze prosiłbym skierować w stronę gry / poradnika do gry, a nie znowu tematu płatnych poradników.
zanonimizowany898881 Junior
Jak odbezpieczyć pierwszą windę,takie ustawianie kółek,jakoś tego nie kumam?
zanonimizowany905940 Junior
Mam problem w 9-tym rozdziale Find Ellie and Her Crew chodzi o koparke wszystko robie według wskazówek poradnika a Isaac i tak spada na dół razem z koparą, na YouTube widziałem ze trzeba jakos lewa reka wybic drzi i wyleciec na druga strone jak to zrobic bo tutaj tylko pisze ze trzeba przytrzymywac W (ten przycisk ktorym sie porusza do przodu) ale chyba trzeba przytrzymywac\naciskac którys przycisk jeszcze.Prosze o udzielenie mi odpowiedzi bo ta koparka krąży nad moim postepem przy grze jak jakies fatum, niech ktos mi odpowie
Arxel Legend
Jeśli miga - wciskasz, w przeciwnym wypadku wciskasz i trzymasz - w przypadku klawiatury klawisz do przodu [W]
zanonimizowany995279 Junior
To może od początku lipca będzie popularniejsza za sprawą udostępnienia jej w Playstation Store w ramach abonamentu.
JÓZEK2 Generał
Niepopularna?! i nie dziwota. Nie wiele osób chce się męczyć bez tłumaczenia na "nasze mowe ojczyste" !! Widzę też, że zniknęła jakoś ze sklepów.
Zespół z "Gramy po polsku" ukończył przekład. Jeszcze testy i... gramy po pol. ! :)
Matekso Generał
graj po polsku- wydało świetne spolszczenie, z małymi literówkami do kampani- Ja tylko Singiel samodzielnie, żadnego coop'a, nie dziwie się, że gra jest średnio przyjęta, sam fakt coopa multi zdecydowanie spieprzył klimat i pijar gry, mimo zrobiłem podejście do gry z spolszczeniem i nie żałuje, świetne sceny, walka, dramat, klimat, muzyka, grafika, lokacje, fabuła, bohaterzy, i Mega Kosmos do latani- trójka jest najlepsza! coop w grze zabił ten tytuł- gra na hardzie jest trudna i długa przez szperanie po kątach surowców, save są nieco walnięte ale idzie przywyknąć,
aborre Junior
grałem w poprzednie wersje teraz katuję DS3 i gorąco polecam :D poradniki też dobrze zrobione korzystam jak czegoś nie wiem :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
