Esencje cz. 2 - Katakumby | Solucja do gry Darksiders 3
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia Katakumb. Ma to miejsce niedługo po odwiedzeniu po raz pierwszy siedziby Władcy Podziemi i pozyskaniu Esencji Płomienia. Furię czeka sporo eksploracji, rozwiązywania zagadek i walk z podrzędnymi przeciwnikami.

Dotrzesz w końcu do Vulgrima i będziesz mógł zdeponować dusze lub zrobić zakupy. Aby wydostać się z tej sali musisz uderzyć w posąd strażnika z mieczem.

Gdy wrota się otworzą będziesz mógł kontynuować swoją przygodę. Zanim jednak wyjdziesz, musisz wykonać jeszcze jedną czynność.

Podnieś miecz, który wcześniej wytrąciłeś z rąk posągu. Aby go podnieść wystarczy wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wykonywanie akcji.

Wyjdź z komnaty i podejdź do posągu bez miecza, a następnie użyj przycisku odpowiedzialnego za wykonywanie akcji.

Tym sposobem uzupełniłeś schemat i obydwa posągi posiadają miecz. Teraz, nauczony doświadczeniem z poprzedniej zagadki z mostem, musisz uderzyć w jeden, a następnie w drugi miecz w możliwie jak najkrótszym czasie.

Gdy uda Ci się poprawnie wykonać zadanie, obydwa miecze zaświecą się na czerwono i wrota zaczną się otwierać.

Przed Tobą kolejna zagadka - znowu miecze. Tym razem w środku jest jeden mały posąg z mieczem i dwa większe posągi do uzupełnienia.

Odwróć się w prawo. Komnatę patrolują szkielety z którymi powinieneś szybko się rozprawić. Na dolnym poziomie znajdziesz więcej przeciwników i jednego dużego ognistego strażnika. Poza tym, znajdziesz tam wiele sarkofagów do rozbicia, a w nich Kępy Mar, odłamki i jeden przedmiot za który zyskasz dodatkowy punkt Atrybutów. Możesz wszystko zebrać teraz lub później, jak wolisz.

Najprostszym sposobem na zabicie strażnika jest zwabienie go na schody. Pokaż się przeciwnikowi, a następnie ustaw się w odpowiednim miejscu i poczekaj, aż sam do Ciebie przyjdzie. Z tego miejsca możesz go swobodnie okładać, a przeciwnik będzie uderzał w ścianę. Nic prostszego.

Wejdź do korytarza, który znajduje się z prawej strony od wejścia do komnaty.

Na dole czeka na Ciebie szkielet z maczugą. W ciasnym pomieszczeniu masz mało miejsca na walkę więc staraj się nie spuszczać wzroku z przeciwnika. Uważaj na potężne ciosy.

Po pokonaniu wroga odwróć się w stronę schodów i wejdź do niskiego tunelu.

Zbierz odłamek i zeskocz na dół. Znajdziesz się w pomieszczeniu z dwoma posągami. Wejdź ponownie do wielkiej komnaty.

Tym razem wybierz przejście na końcu wielkiej komnaty, z prawej strony.

Stań na przycisku, aby uruchomić obrotową ścianę, a następnie wejdź do środka.

Idź do przodu, jak droga prowadzi.

W końcu staniesz na balkonie. Okrągła sala w dole wygląda złowrogo i nie zwiastuje niczego dobrego. Twoim zadaniem będzie stanięcie na przycisku w centralnym punkcie sali. Zanim jednak to zrobisz, uzupełnij brakujące zdrowie i przygotuj się na walkę.

Gdy tylko staniesz na przycisku zewsząd zaczną wychodzisz szkielety. Będzie ich co najmniej kilkanaście. Wśród słabszych przeciwników znajdą się też dwaj mocniejsi z mieczem i jeden łucznik w rogu sali. W trakcie walki musisz mieć oczy dookoła głowy i szybko się przemieszczać, aby uniknąć obrażeń.

Po skończonej walce stań na przycisku i poczekaj, aż ściana całkowicie się obróci i otworzy dla Ciebie wnękę.

Teraz musisz wbiec do wnęki zanim przejście ponownie się zamknie.

W małym pomieszczeniu znajdziesz pierwszy z dwóch mieczy. Weź go przy pomocy przycisku odpowiedzialnego za wykonywanie akcji.

Pora wydostać się z tego pomieszczenia. Spójrz do góry i zlokalizuj kryształ. Teraz musisz go uderzyć lub po prostu wykonać podwójny ognisty skok.

Gdy tylko uderzysz w kryształ, brama zacznie się podnosić. Udaj się do 3 posągów, aby umieścić pierwszy miecz na swoim miejscu.

Umieść miecz w odpowiednim miejscu. Pora na znalezienie ostatniego elementu układanki.

Wybierz przejście z lewej strony wielkiej sali.

Po raz kolejny wejdź na przycisk i poczekaj, aż otworzy się przejście.

W miejscu w którym się znalazłeś jest zaledwie 2 przeciwników i dodatkowy odłamek do zebrania.

Zanim przejdziesz do głównego pomieszczenia spójrz w lewo. Zbij wazy i otwórz przejście.

Wskocz na samą górę jaskini przy pomocy podwójnego skoku.

Zbierz Kępę Mar i zejdź na dół.

Znajdziesz się w obszernej Sali. Będzie tu kilku przeciwników do pokonania. Znajdziesz tutaj także Kępy Mar, odłamki i jedno udoskonalenie do broni. Po zakończonej eksploracji uderz w kryształ nad bramą, aby otworzyć przejście.

Gdy wrócisz do głównego pomieszczenia w pierwszej kolejności pozbądź się dwóch przeciwników.

W następnej kolejności wejdź na górny poziom. Twoim zadaniem będzie wybicie się w powietrze z wykorzystaniem filaru w taki sposób, aby w powietrzu wykonać ognisty skok i podpalić czerwoną pajęczynę na suficie.

Zrzucisz w ten sposób palącą substancję na ziemię, która będzie niezbędna do rozwiązania łamigłówki.

Przynieś żuka do substancji i poczekaj, aż się naje. Następnie stań obok pajęczyny i wykonaj ognisty atak, aby ją podpalić. Gdy tylko pajęczyna zajmie się ogniem, biegnij do przycisku w centralnym punkcie komnaty.

Stój na przycisku i nie wykonuj żadnych akcji. Ściana zacznie się obracać i uwydatni kryształ, który zostanie uderzony przez ogień.

Drzwi do dalszej części lokacji stoją przed Tobą otworem. W oddali widać dwóch przeciwników z którymi będziesz musiał się uporać.

W pomieszczeniu z pajęczynami możesz je wszystkie wypalić, aby zdobyć Kępę Mar.

W niszy z prawej strony odkryjesz przycisk.

Gdy staniesz na przycisku, ściana naprzeciwko zacznie się obracać i otworzy przejście. Musisz zdążyć tam wejść, zanim znowu się zamknie.

Zabierz miecz i wróć do Sali z posągami.

Gdy wszystkie trzy miecze będą na swoim miejscu musisz uderzyć w nie jednocześnie, aby rozwiązać łamigłówkę.

Wielki posąg rozstawi swoje ramiona i stworzy most po którym będziesz mógł przejść.

Wejdź na samą górę Sali i przejdź po moście na jego drugi koniec.

W małej grocie znajdziesz ukryty Demoniczny Artefakt.

Wróć na środek mostu i skorzystaj z podwójnego skoku, aby wejść na wyższy poziom.

Po krótkiej cut-scence zostaniesz zaatakowany przez małe stwory, które są w stanie miotać pociskami. Nie są zbyt wytrzymałym przeciwnikiem, ale lubią uciekać.

Po walce spójrz w górę i wskocz na półkę skalną przy użyciu podwójnego skoku.

Wybij się w powietrze i przy użyciu broni przeskocz na drugą część groty.

Ponownie się odwróć i wykorzystaj rurę, aby przeskoczyć na drugą stronę groty. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że po odbiciu się od rury będziesz musiał wykonać jeszcze jeden skok w powietrzu, aby dolecieć do celu.
Korytarz

Idź dalej, jak prowadzi ścieżka aż dotrzesz do Vulgrima. Teraz masz okazję, aby zdeponować dusze, uzupełnić zapasy lub wybrać odpowiednie Atrybuty.

Idąc dalej, dotrzesz do kompleksu jaskiń. Na górze możesz zauważyć przeciwników, którym jak na razie nie będziesz w stanie nic zrobić.

Twoim zadaniem będzie przeskakiwanie pomiędzy pułkami skalnymi. Musisz także uważać na przeciwników, którzy będą z góry zrzucać bomby.

Gdy uda Ci się przeskoczyć pomiędzy wszystkimi pułkami skalnymi, trafisz do obszernej sali muzealnej. Znajdziesz tutaj wielu przeciwników i niezbyt wymyślne, aczkolwiek bolesne pułapki. Przeciwnicy będą Cię wabić w pułapki i uciekać w różnych kierunkach więc musisz bardzo ostrożnie manewrować pomiędzy sznurkami.

Gdy uda Ci się wyczyścić salę z przeciwników podejdź do schodów i wejdź na górę.

Przed Tobą kolejny nieznośny przeciwnik. Uważaj jednak, bo za drzwiami czai się jeszcze jeden groźniejszy przeciwnik.

Wejdź po schodach na górę i użyj ognia, aby spalić pajęczyny.

Uwolnisz w ten sposób wielki żyrandol, który zaraz wykorzystasz do własnych celów.

Stań przed pierwszym żyrandolem, a następnie wybij się w powietrze i przy pomocy broni przeskocz do drugiego żyrandola, a następnie na rusztowanie.

Gdy wylądujesz na rusztowaniu, przejdź na głowę szkieletu dinozaura i zbierz Kępę Mar.

Odwróć się w stronę żyrandola. Twoim zadaniem będzie przeskoczenie na rusztowanie widoczne w oddali. Użyj w tym celu własnej broni, aby dolecieć do celu.

Schodząc na dół musisz uważać na zwinnego i mocnego przeciwnika. Zwróć uwagę na to, że na dole schodów zainstalowano pułapkę więc uważaj, gdzie stąpasz. Po zabiciu przeciwnika zbierz łup i wróć na górę.

Teraz musisz przejść przez długi korytarz. Przed Tobą stoi rusztowanie, a na nim nieznośny przeciwnik, który zacznie rzucać bombami, gdy tylko zbliżysz się na odpowiednią odległość. Uważaj także na pułapkę.
Atrium Chciwości

Dojdziesz do pomieszczenia z którego są dwa wyjścia. Przejście z lewej prowadzi do Bossa - Chciwość. Na dole schodów, nieco z lewej znajdziesz Vulgrima. Gdy załatwisz z nim wszystkie sprawunki, przygotuj się na starcie z Chciwością.
0
- Darksiders 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Lista wszystkich misji w Darksiders 3
- Zachodni kraniec | Solucja do gry Darksiders 3
- Schronienie | Solucja do gry Darksiders 3
- Zaświaty | Solucja do gry Darksiders 3
- Boss - Gniew | Solucja do gry Darksiders 3
- Esencje | Solucja do gry Darksiders 3
- Esencje cz. 2 - Katakumby | Solucja do gry Darksiders 3
- Boss - Chciwość | Solucja do gry Darksiders 3
- Zaświaty cz.2 | Solucja do gry Darksiders 3
- Boss- Lenistwo | Solucja do gry Darksiders 3
- Schronienie cz.2 | Solucja do gry Darksiders 3
- Ziemia Kości | Solucja do gry Darksiders 3
- Gnijąca sadzawka
- Drzewo wisielca
- Zatopiona dzielnica
- Zniszczona droga
- Boss - Żądza | Solucja do gry Darksiders 3
- Zapomniane jezioro | Solucja do gry Darksiders 3
- Zniszczony rurociąg | Solucja do gry Darksiders 3
- Zatopiony tor | Solucja do gry Darksiders 3
- Boss - Łakomstwo | Solucja do gry Darksiders 3
- Wyjście z kanałów | Solucja do gry Darksiders 3
- Droga do lokacji Blizna | Solucja do gry Darksiders 3
- Blizna | Solucja do gry Darksiders 3
- Abraxis i Władca Esencji - Oszczędzić czy zabić | Solucja do gry Darksiders 3
- Niziny - Blizna | Solucja do gry Darksiders 3
- Boss - Gniew - drugie starcie | Solucja do gry Darksiders 3
- Droga do finału gry, Boss - Pycha | Solucja do gry Darksiders 3
- Finałowy boss - Zazdrość | Solucja do gry Darksiders 3
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
marekg25 Junior
Witam, nie wiem czy to działa nadal ale zacząłem grę w nowej grze plus na poziomie armagedon, niestety dotarłem do momentu gdy walczyłem z dwoma bosami naraz (nie pamiętam kto to był jakaś baba i uziael) wtedy zmieniłem poziom trudności na wyważony i już do końca gry tak zostało, dodam że pokonałem wszystkich bossów plus abraxisa i na końcu wpadła mi trofka za poziom armagedon ??
Sick_00 Pretorianin

Ten poradnik jest ukończony? Dlaczego nie można go pobrać?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.