Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 10 Listopad 2011 r. (cz.2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zejdź ze strychu i wyjdź dalej schodkami do pokoju na górze. Znajdziesz tu dwa zamknięte na klucz kredensy. Wrócisz do nich później. Idź do drzwi wyjściowych.
Zatrzyma cię tajemniczy jegomość. Na pytanie o zostawioną wiadomość, odpowiedz:
- You left that note?
Jeśli wybierzesz odpowiedź What note? gra kończy się niepowodzeniem. Dostaniesz od mężczyzny klucze i powie ci, abyś wrócił do chaty o północy. Udaj się więc do domu i zdrzemnij się.
![]() | ![]() |
Kolejny sen. Kliknij na księżyc. Gdy się obudzisz, udaj się z powrotem do chaty. Na piętrze pali się światło.
![]() | ![]() |
Wejdź do sypialni i użyj kluczy na klapie w podłodze. Zejdź na dół. Weź pierwszą w prawo. Za kurtyną znajdziesz zamkniętą szafkę z zakreślaczem do map i szafkę z czterema figurkami. Przyjrzyj się lepiej figurce z tronem. Obróć ją tyłem, a zobaczysz 3 symbole.
![]() | ![]() |
Wróć na korytarz i kontynuuj marsz przed siebie przez kolejne drzwi. Zauważ symbol oka na ścianie po prawej. Kolejne drzwi to cele więzienne (w lewo) i schowek (w prawo). Wejdź do schowka, zauważ ogrodzenie pod napięciem oraz strzelby. Włącz czerwony przycisk na ścianie, by wyłączyć prąd w ogrodzeniu (jednocześnie zabierz glinę przylepioną do przełącznika). Wejdź za siatkę i zajrzyj do skrzyni - jest pusta.
![]() | ![]() |
Przejdź do cel. W lewej ktoś siedzi - zamień słowo z obłąkanym człowiekiem, po czym wejdź do celi po prawej. Ciemno w niej, dlatego weź świeczkę stojącą na stoliku. Z leżącego płaszcza wyjmij notatki Clarka (4/4) oraz klucz. Wróć na korytarz i przejdź przez drzwi na samym końcu.
![]() | ![]() |
Porozmawiaj z Nolderem. Sugeruje ci, abyś prędko opuścił to miejsce. Zawróć i idź w stronę wyjścia. Gdy dojdziesz do kolejnych drzwi, usłyszysz że ktoś schodzi po drabinie. Wróć i schowaj się szybko w celi lub w schowku, aż ten ktoś przejdzie.
Koszmar
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wróć do domu i wejdź do łóżka. Znajdziesz się w lodowej jaskini. Pozbieraj kawałki układanki porozrzucanej po ziemi i złóż je w jedno w inwentarzu. Kropki symbolizują dziurki w instrumencie. Zagraj na nim kolejno wciskając dziurki: 2 3 1 2 1 2 4 3 1 2 1 2 1 4 (licząc do dołu). Jaskinia zaczyna się trząść. Koniec snu.
- Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder - poradnik do gry
- Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder - poradnik do gry
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: Solucja
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 5 Listopad 2011 r. (cz.1)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 5 Listopad 2011 r. (cz.2)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 8 Listopad 2011 r. (cz.1)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 8 Listopad 2011 r. (cz.2)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 10 Listopad 2011 r. (cz.1)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 10 Listopad 2011 r. (cz.2)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 13 Listopad 2011 r. (cz.1)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 13 Listopad 2011 r. (cz.2)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 13 Listopad 2011 r. (cz.3)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 17 Listopad 2011 r. (cz.1)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 17 Listopad 2011 r. (cz.2)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 17 Listopad 2011 r. (cz.3)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: 17 Listopad 2011 r. (cz.4)
- Darkness Within In Pursuit of Loath Nolder: Solucja
- Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kassiopestka Legionista
Mam pytanie odnośnie gry, robię wszystko zgodnie z poradnikiem,ale utknęłam :(
Konkretnie chodzi mi o następujący fragment: Udaj się do salonu na piętrze. Przeczytaj dokument leżący na stoliku. Znajdziesz tam również czerwoną walizeczkę. Dowiesz się z niej o halucynogennym narkotyku Dversahe. Połącz ze sobą 3 wskazówki:
the icons of a strong scent + Harmal smell + something in the air = Hallucinations
Ja nie mogę przeczytać tego dokumentu leżącego na stoliku,on zerka na niego i mówi dosłownie tak:"an unreadable paper", notatkę z walizki przeczytałam, ale wskazówki, o których mówisz w ogóle mi się nie pojawiły ;/
zanonimizowany539075 Junior
Witam,
proponuję sprawdzić jeszcze czy wszystkie rzeczy zrobiłaś i nic nie pominęłaś.
the icons of a strong scent + Harmal smell + something in the air = Hallucinations
te trzy wskazówki pojawiają się w następujących momentach:
the icons of a strong scent - pojawia się w momencie gdy zejdziesz do piwnicy w rezydencji Clarka Fieldsa.
Harmal smell - będąc w piwnicy zauważ butelki po prawej stojące na półce.
something in the air - pojawia się w momencie gdy Howard opuszcza rezydencję Clarka Fieldsa. Nie czuje się zbyt dobrze i sugeruje by udać się do domu.
Sprawdz te trzy punkty. Jeśli nadal będzies zmiałą problem, to zapraszam na gadu gadu, mój numer jest w profilu, pomyślimy i pomogę w rozwiązaniu problemu na tyle ile będę mogła :)
pozdrawiam
Brenda
kassiopestka Legionista
wielkie dzieki, z tym juz sobie poradzilam, a w zasadzie poradzila, bo tak smiesznie wyszlo, ze rodzinek jeden wlazl na mojego kompa i niechcacy walnal posta z mojego profilu ;P
ale niech juz tak zostanie, wiec problem byl w tym, ze tam stoja dwie grupy "butelek" i te wlasciwe wygladaja mniej na butelki niz te niewazne, a ona kliknela akurat nie te, co trzeba :P
Z tego, co wiem, utknela teraz na samym koncu, Artur nie chce zadzwonic, mimo oblecenia calego pokoju i klikania na wszystko co sie da :(
pozdrowka :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















