Dark Sector: Rozdział 7 (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
2 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
3 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
W następnej sekcji otwórz zawór z wodą [1] - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

W następnej sekcji otwórz zawór z wodą [1] . To spowoduje, że na stacji obok stanie lodowy sopel, grający rolę tymczasowej ochrony. Zabij strażników i zamroź możliwie najwięcej strumieni cieknącej wody [2] . Nie podchodź za blisko mniej więcej środka pomieszczenia. Za rozwalonym filarem jest super-żołnierz w pancerzu. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czasu to ukryj się za w połowie zniszczoną kolumną po lewej [3] i delikatnie wyceluj ostrze w jego górne światełko. Wojak ruszy na Ciebie, ale tak wolno, że spokojnie powinieneś zniszczyć drugie światełko. Spróbuj włączyć tarczę i trochę wokół niego pobiegać próbując celować w ostatnią lampkę. Na koniec zostanie Ci wykonać finishera [4] . Skorzystaj z chłodziarki na pociągu i zgaś ogień.

4 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
5 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
6 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Nieopodal schodów leży trochę kasy - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Nieopodal schodów leży trochę kasy. W pewnym momencie dotrzesz do małej rzeczki między dwiema platformami. Skorzystaj z beczek z lodem ustawionych przy pociągu i rzuć ostrzem w wodę. Odczekaj chwilę i przejdź po zamarzniętej wodzie. W kolejnych korytarzach trafisz na płonący filar [1] . Za chwilę wyskoczą na Ciebie mutanty i zombie. Możesz ich powstrzymać bronią, bądź zrobić krok w przód i następnie szybko się wycofać - przejedzie zaraz pociąg. Trafisz do kolejnej stacji metra. I tu czeka już większa grupka mutantów [2] . Można wycofać się trochę i zabić ich z ostrza, ale lepszą metodą wydaje się włączenie tarczy i użycie karabinu. Bez względu na metodę uważaj na korytarzyk za kratkami [3] , gdyż znajduje się tam kolejny mutant, który lubi zadać mocne obrażenia. Tuż za schodami jest też handlarz bronią. Przejdź do podwórza z pomnikiem [4] i weź spod ciężarówki upgrade.

7 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
8 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
9 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Wchodzimy do budynku - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Wchodzimy do budynku. Rozprawiamy się z mutantami i kierujemy się do nowo otwartych drzwi po lewej stronie. Znajdziesz się w maszynowni. Tu możesz już złapać kolejny upgrade leżący na górnym piętrze [1] . Koś wszystkie mutanty, jakie się nawiną i obiegnij całe pomieszczenie dookoła, aż dojdziesz do przejścia i kasy [2] . Hayden dostanie jakichś wizji. Na razie nic Ci nie grozi, więc kontynuuj spacer. W kolejnej maszynowni przekręć zawór [3] i błyskawicznie skorzystaj z umieszczonej na górze po lewej chłodziarki. Wyskoczy duża grupa mutantów, uważaj zwłaszcza na te niewidzialne, bo lubią podchodzić całkiem blisko bohatera. Buduj kolejne sople i chowaj się [4] . Po skończonej walce zbierz amunicję. Na dole jest ostatni na tym etapie handlarz bronią. Warto zamontować możliwie najlepsze ulepszenia do karabinu (np. szybsze przeładowanie lub większe obrażenia).

10 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
11 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
12 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Walka ze Stalkerem do łatwych nie należy - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Walka ze Stalkerem do łatwych nie należy. Przede wszystkim trzeba obserwować ruchy wroga za pomocą odprysków na wodzie [1] . Stalker będzie ustawiał się w narożnikach i gdy nas dojrzy zacznie szarżować (łatwo to usłyszeć). Robimy szybki odskok w dowolną stronę (oprócz przodu rzecz jasna) [2] . Stalker wyjawi swoją pozycję, a my władujmy w niego tyle ołowiu ile zdołaliśmy akurat zmieścić w inwentarzu [3] . Operację powtarzamy 3-4 razy, do momentu, kiedy stworek zacznie wspinać się na jeden z filarów. Strzelamy w niego dalej. Zdoła się jednak ukryć na kilka sekund. Gdy tylko usłyszysz ryk - włącz tarczę. Stalker wystrzeli w twoim kierunku pocisk! Tym samym narazi się na atak - rakieta odbije się od tarczy i uderzy w niego. Jeżeli podświetli się na czerwono to znak, że pora wykonać finishera [4] . Hayden zyska przez to zdolność do bycia niewidzialnym. Skorzystaj z tej umiejętności przedzierając się przez pokój z kamerą.

Podobało się?

0

Dark Sector

25 marca 2008

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2009-03-21
05:33

zanonimizowany338606 Konsul

😊

poradnik jestt super polecam

Komentarz: zanonimizowany338606
2009-03-27
15:04

Relampagio Pretorianin

Ja tam poradnikow nie uzywamm. Wieksza frajda jak sie samemu przejdzie

Komentarz: Relampagio
2009-03-27
22:09

Kasq Centurion

Kasq
😊

Jak gra wyszła na X360 to nikomu się nie śpieszyło robić poradnik ale i tak dałem rade :) gierka super Polecam wszystkim

Komentarz: Kasq
2009-03-27
23:09

rog1234 Legend

rog1234

Godna polecenia gra za pieniądze jak za kilkuletni "hit". Szkoda że wersje na konsole okazały się failem ( a raczej ich sprzedaż, bo na X360 gra jest równie genialna) bo chciałbym zobaczyć Dark Sector 2 :D

Komentarz: rog1234
2009-03-28
00:18

bone_man Legend

bone_man

eJay --> Jeśli się nie mylę to źle poleciłeś, żeby w Spectre wpakować większą pojemność magazynka. Wpakowanie tego modułu nic nie daje, nie będzie więcej pocisków a upgrejdzik przepadnie.

Komentarz: bone_man
2009-03-28
18:39

rog1234 Legend

rog1234

bone_man
Miałem 3-per-clip w Spectre.

Komentarz: rog1234
2009-03-29
20:49

bone_man Legend

bone_man

A no chyba, że tak. Na forach czytałem, że nie opłaca się pakować w Spectre większego magazynka, bo nadal będzie mieć 3 pociski.

Sorka za zamieszanie.

Komentarz: bone_man
2009-04-01
10:58

WheZY Senator

WheZY

Wole takie gry sam przechodzić, co innego Penumbra czy jakaś inna przygodówka... Ale polecam..

Komentarz: WheZY
2011-09-04
14:59

zanonimizowany806880 Junior

w rozdziale 3 pisze że aby włączyć przycisk przy ogrodzeniu trzeba użyć kontroli nad ostrzem - nie mam pojęcia jak kontrolować ostrze

Komentarz: zanonimizowany806880
2015-04-30
10:29

Seep Generał

Seep

gra jest prześwietna, polecam!

Komentarz: Seep

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl