Punkt przełamania (cz.2) | Punkt przełamania Call of Duty World at War
Aktualizacja:
Spotkaj się z oddziałem.
Podbiegnij do sierżanta Roebucka (#209) i poczekaj aż ten wyważy drzwi prowadzące do kolejnego budynku.
![]() | ![]() |
Zaatakuj zamek Shuri.
Biegnij przed siebie i spełnij życzenie dowódcy, biorąc do rąk ciężki karabin maszynowy (#210). Wytnij w pień wszystkich Japończyków, którzy nawiną Ci się pod lufę. Kiedy skończysz rzeź, odstaw kaem i rozejrzyj się po domu. Sprawdzaj kolejne pomieszczenia i zabijaj chroniących się w nich przeciwników. W ostatniej sali znajdziesz wejście do tunelu (#211). Oczywiście skorzystaj z niego.
![]() | ![]() |
Idź cały czas przed siebie i likwiduj wszystkich przeciwników, jakich napotkasz na swojej drodze. W tunelach nie znajduje się zbyt wielu żołnierzy wroga, ale mimo to miej się na baczności. Na końcu trasy skorzystaj ze schodów i wyjdź na górę (#212). Tutaj kończy się Twoja wędrówka. Dotarłeś do zamku Shuri.
Zabezpiecz zrzut na dziedzińcu.
Poczekaj aż Roebuck otworzy drzwi prowadzące na zamkowy dziedziniec i zejdź na dół. Twoi kompani zaczną przepychać się z Japończykami. Pomóż im zabić wrogów i przygotuj się na ciężkie starcie. Już za moment rozegra się tu prawdziwa bitwa.
![]() | ![]() |
Broń obszaru.
Na dziedzińcu pojawią się Japończycy. Znajdź sobie dobre schronienie (#213) i rozpocznij wymianę ognia z przeciwnikami. Na placu boju leży sporo broni a także znane Ci już pociski do moździerza (#214), więc jeśli masz na to ochotę możesz aktywnie włączyć się do starcia. Lepiej jednak nie wychylać się ze swojej kryjówki. Wrogów jest sporo, są oni dobrze uzbrojeni i na dodatek niektórzy z nich korzystają z kaemów. Poza tym masz na głowie inne zadania, o czym przekonasz się już za kilkadziesiąt sekund.
Użyj radia by wezwać wsparcie powietrzne, jako cel wskazując północny budynek.
Otrzymasz wiadomość, że samoloty są gotowe do bombardowania wybranych przez Ciebie obiektów. Wskaż północny budynek jako cel ataku powietrznego (#215) i poczekaj na przylot myśliwców. W międzyczasie pomóż kompanom w eksterminacji Japończyków, którzy będą chcieli atakować Wasze pozycje.
![]() | ![]() |
Użyj radia by wezwać wsparcie powietrzne, jako cel wskazując wschodni budynek.
Odczekaj cierpliwie kilkadziesiąt sekund na możliwość kolejnego ataku, a w wolnej chwili kontynuuj wymianę ognia z nacierającymi Japończykami. Gdy nowy nalot będzie gotowy, użyj go do zbombardowania wschodniego budynku (#216). Pierwszy atak nie zrówna co prawda całego obiektu z ziemią, ale nigdzie Ci się nie spieszy. Poczekaj na następny sygnał do ataku i kiedy go dostaniesz, ponownie wskaż jako cel zamek Shuri. Tym razem budowla zostanie całkowicie zniszczona, a Ty zakończysz zmagania na Pacyfiku. Gratulacje!
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany588270 Pretorianin
Mam problem z COD WAW gdy ładuje mi się misja zacina mi się cała gra i nie chcę się odciąć POMOCY!!
P.S:1 raz jak grałem było wszystko dobrze porady przysyłajcie na moje GG:15507586
AIDIDPl Legend

Ja grę przeszedłem na weteranie, jednak strasznie mnie denerwowała sama rozgrywka. Było trudno, fakt, ale nawet kryjąc się za zasłoną granaty mnie zabijały. Dopiero wtedy wyszły wszystkie błędy gry (nie mówię tu o skryptach) AI z aimbotami, trafienia przez ścianę, sztywni żołnierze (zabijam oponenta, a ten stoi z wyciągniętymi), czy ciągłe, beznadziejne respawny wrogów, gdzie szczególnie we znaki dało mi się to odczuć przy wejściu do Reichstagu, kiedy niemcy respili się na dachu budynku z Panzershrekami uniemożliwiając mi wejście na głupie schody, bo nie pomagało nawet chowanie się za osłonami...Przeszedłem i dałem sobie spokój, wole grać CoD 4 nawet na weteranie, bo nie ma (w każdym razie nie zauważyłem) tylu błędów co w CoD WaW...
zanonimizowany760739 Legionista
poradnik doskonaly ale nie rozumiem po co to tak prostej gry chyba zee ktos szuka kart smierci ale to mozna znalezc na youtube
lapa442 Pretorianin
misje sa nie pokoleji napisane w tym poradniku
user59747725c9 Junior
Jak wejsc do tego reichstagu ? Oglądam filmiki i widzę że ten filar leci w dół robiąc drogę a u mnie nic się nie dzieje...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.