Miotacz i korkociąg | Kampania Call of Duty World at War
Aktualizacja:
Miotacz i korkociąg
Amerykańskie wojsko rozpoczęło inwazję na wyspę Okinawa. Tobie też przypadnie udział w tej operacji - razem ze swoimi towarzyszami zaatakujesz twierdzę na przełęczy Wana. Zadanie nie będzie łatwe. Japończycy są bardzo zdeterminowani i rzucą do walki wszystkich żołnierzy.
Próba dostania się do twierdzy, która położona jest na pobliskim wzgórzu, będzie prawdziwą drogą przez mękę. Fatalna pogoda i wysoka trawa utrudnia wypatrzenie Japończyków, którzy czekają na Amerykanów w zakamuflowanych dołach. Jeśli chcesz dotrzeć na górę w jednym kawałku, musisz mieć oczy dookoła głowy i błyskawicznie reagować na każde zagrożenie.
Zaatakuj przełęcz Wana.
Dołącz do towarzyszy i schroń się za skałami (#179). Póki co jesteś bezpieczny, ale gdy tylko ruszysz się do przodu, wpadniesz w zasadzkę zastawioną przez Japończyków. W walce z wrogiem pomoże Ci miotacz ognia, który nie tylko szybko załatwia przeciwników, ale również zamienia w popiół podpaloną trawę (#180). Likwidacja roślinności jest w tej misji równie istotna co zabijanie przeciwników. W gęstej trawie trudno dojrzeć oponentów, dlatego używaj miotacza bardzo często.
![]() | ![]() |
Na początku misji doskonale sprawdza się wypróbowana wcześniej taktyka, polegająca na chowaniu się za osłonami, zabijaniu najbliżej znajdujących się przeciwników i szybkim zajmowaniu kolejnych przyczółków. Staraj się mieć za sobą swoich towarzyszy, a możesz być pewny, że żaden przeciwnik nie zaatakuje Cię w plecy.
![]() | ![]() |
Gdy znajdziesz się w pobliżu szczytu, będziesz musiał uporać się z żołnierzem obsługującym kaem, który zlokalizowany jest w małym bunkrze (#181). Wypluwane z karabinu kule zamienią Cię w krwawą papkę zanim przebiegniesz 50 metrów, dlatego wyeliminuj zagrożenie sposobem. Najpierw poślij kilkanaście pocisków w kierunku bunkra, zabijając przy okazji strzelca, a potem korzystając z chwili spokoju, pędź do góry. Załatw pozostałych wrogów i powtórz operację z kaemem, a po kilku tego typu akcjach dostaniesz się na szczyt.
Wejdź do jaskini jednym z dwóch wejść (#182) i zabij przebywających obok wodospadu (#183) żołnierzy. Idź przed siebie, a po chwili otrzymasz nowy rozkaz. Dowódca chce abyś wyeliminował trzy działa 200 mm za pomocą ładunków wybuchowych.
![]() | ![]() |
Wyeliminuj działa 200 mm.
Na rozstaju dróg skręć w prawo i zbliż się do pierwszego bunkra (#184). Zabij znajdujących się nieopodal żołnierzy, a następnie wrzuć do betonowej konstrukcji jeden z ładunków wybuchowych. Oddal się na bezpieczną odległość i dokonaj detonacji. Przebywający w środku żołnierze, podobnie jak działo, przejdą do historii.
Idź przed siebie, wyeliminuj nadbiegających wrogów i kilkanaście metrów później skręć w prawo. Załatw żołnierzy chroniących bunkier (#185), a następnie wrzuć przez okno do budynku kolejny pakunek. Czym prędzej zdetonuj ładunek wybuchowy i ruszaj w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
Uwaga! Jeśli z jakichś względów skończyły Ci się fajerwerki, możesz pozyskać nowe materiały wybuchowe, zabierając je ze zrzutów spadochronowych. Nieograniczona ilość ładunków leży koło drugiego (#186) i trzeciego bunkra.
Ostatni bunkier znajduje się na południowym-wschodzie. Aby się do niego dostać, musisz przejść przez drewniany most (#187). Uważając by nie stać się łatwym łupem dla japońskich żołnierzy, przekrocz rzeczkę i zbliż się do budynku (#188). Zabij chroniących bunkier wrogów i wrzuć do środka trzeci i ostatni ładunek wybuchowy. Gdy odpalisz go z bezpiecznej odległości, zadanie zostanie wykonane.
![]() | ![]() |
Spotkaj się z sierżantem.
Dołącz do sierżanta Roebucka. Poczekaj aż Twój dowódca wyważy drewniane drzwi (#189) i przejdź do kolejnej części przełęczy. Amerykanie ruszą w kierunku bunkra, ale szybko okaże się, że frontalny atak nie ma najmniejszego sensu. Japończycy zniszczą czołg i rozwalą większość z nacierających żołnierzy.
![]() | ![]() |
Odszukaj wejście do bunkra.
Zamiast pchać się do góry po pewną śmierć, spróbuj obejść wzgórze od lewej strony (#190). Idź cały czas naprzód, zabijając spotykanych żołnierzy japońskich. Po krótkiej wędrówce Twoim oczom ukaże się upragnione wejście do bunkra (#191).
![]() | ![]() |
Zabezpiecz bunkier.
Rozwal wszystkich żołnierzy na powierzchni i wejdź do tunelu (#192). Idź powoli przed siebie, likwidując przeciwników. Na końcu trasy znajdziesz drabinę prowadzącą na kolejny poziom. Poczekaj aż skorzystają z niej Twoi kompani, a następnie użyj jej Ty (#193).
![]() | ![]() |
Gdy znajdziesz się na górze, wykorzystaj którąś z osłon i rozwal atakujących żołnierzy. Następnie metr po metrze sprawdź całe piętro i zabij każdego Japończyka, który nawinie Ci się pod lufę. Teraz musisz udać się na następny poziom, ale zanim skorzystasz z drabiny (#194), wrzuć przez otwór granaty lub ładunki wybuchowe. Zabijesz w ten sposób przeciwników, którzy próbowali zastawić na Ciebie pułapkę. Wyjdź na górę.
![]() | ![]() |
Na tym piętrze znajduje się najwięcej przeciwników. Poczekaj aż Twoi kompani zajmą pozycję i pomóż im w eksterminacji najbliższych wrogów. Potem odłącz się od zespołu i zacznij czyścić bunkier rozpoczynając od prawej strony. Twoja samotna eskapada przyniesie wymierne korzyści i po chwili piętro będzie wolne od japońskich żołnierzy.
Czas zająć się wrogami obsługującymi moździerze, którzy ulokowali się na dachu bunkra. Pod żadnym pozorem nie korzystaj z drabiny aby wyjść na górę, ponieważ Japończycy zabiją Cię w chwili, gdy wystawisz głowę. Skorzystaj natomiast ze ścieżki, przy której ustawili się Twoi towarzysze (#195). Wychodząc ostrożnie na dach (#196), zabij wszystkich kryjących się tu przeciwników. W ten oto sposób wyeliminujesz całą załogę bunkra i zaliczysz ostatnie zadanie przed finałowym atakiem na zamek Shuri.
0
- Call of Duty: World at War - poradnik do gry
- Call of Duty: World at War - poradnik do gry
- Kampania
- Semper Fi | Kampania Call of Duty World at War
- Mały opór | Kampania Call of Duty World at War
- Twarde lądowanie (cz.1) | Kampania Call of Duty World at War
- Twarde lądowanie (cz.2) | Kampania Call of Duty World at War
- Wendeta (cz.1) | Kampania Call of Duty World at War
- Wendeta (cz.2) | Kampania Call of Duty World at War
- Ich kraj, ich krew (cz.1) | Kampania Call of Duty World at War
- Ich kraj, ich krew (cz.2) | Kampania Call of Duty World at War
- Spalić ich | Kampania Call of Duty World at War
- Nieugięty | Kampania Call of Duty World at War
- Krew i żelazo | Kampania Call of Duty World at War
- Stalowe koło | Kampania Call of Duty World at War
- Wykwaterowanie | Kampania Call of Duty World at War
- Black Cats | Kampania Call of Duty World at War
- Miotacz i korkociąg | Kampania Call of Duty World at War
- Kampania
- Call of Duty: World at War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany588270 Pretorianin
Mam problem z COD WAW gdy ładuje mi się misja zacina mi się cała gra i nie chcę się odciąć POMOCY!!
P.S:1 raz jak grałem było wszystko dobrze porady przysyłajcie na moje GG:15507586
AIDIDPl Legend

Ja grę przeszedłem na weteranie, jednak strasznie mnie denerwowała sama rozgrywka. Było trudno, fakt, ale nawet kryjąc się za zasłoną granaty mnie zabijały. Dopiero wtedy wyszły wszystkie błędy gry (nie mówię tu o skryptach) AI z aimbotami, trafienia przez ścianę, sztywni żołnierze (zabijam oponenta, a ten stoi z wyciągniętymi), czy ciągłe, beznadziejne respawny wrogów, gdzie szczególnie we znaki dało mi się to odczuć przy wejściu do Reichstagu, kiedy niemcy respili się na dachu budynku z Panzershrekami uniemożliwiając mi wejście na głupie schody, bo nie pomagało nawet chowanie się za osłonami...Przeszedłem i dałem sobie spokój, wole grać CoD 4 nawet na weteranie, bo nie ma (w każdym razie nie zauważyłem) tylu błędów co w CoD WaW...
zanonimizowany760739 Legionista
poradnik doskonaly ale nie rozumiem po co to tak prostej gry chyba zee ktos szuka kart smierci ale to mozna znalezc na youtube
lapa442 Pretorianin
misje sa nie pokoleji napisane w tym poradniku
user59747725c9 Junior
Jak wejsc do tego reichstagu ? Oglądam filmiki i widzę że ten filar leci w dół robiąc drogę a u mnie nic się nie dzieje...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.