Burnout 3 Takedown: Tryby gry
Aktualizacja:
Crash Events - losowo wybrany samochód, skrzyżowanie i jak największy karambol do spowodowania.
Race - zwyczajny wyścig, kto pierwszy ten lepszy.
Grand Prix - seria 3 lub 4 wyścigów, miejsce punktowane w zależności od pozycji na mecie, kto ma najwięcej punktów na koniec - wygrywa.
Eliminator - albo tzw. wyścig australijski, ostatni na każdym okrążeniu odpada, aż zostanie tylko jeden.
Road Rage - przedzieramy się przez trasę, nasza medalowa (bądź nie) pozycja zależy od ilości pozostawionych za nami wraków specjalnie oznaczonych samochodów.
Face Off - wyścig "jeden na jeden", jeżeli zwyciężymy, bierzemy samochód przegranego.
Special event/Hot lap - jedno lub dwa okrążenia, które musimy pokonać w odpowiednim przedziale czasowym by zdobyć pozycję medalową.
Crash Events
Wyścigi to w zasadzie żadna filozofia, startujemy, jedziemy, dojeżdżamy na metę, a po drodze nie dajemy się wyprzedzić - proste, nie? Oczywiście tylko z pozoru, bo Crash Events wymagają od nas najwięcej kombinowania, a nie tylko zręcznych palców i refleksu małpiszona. Dlatego to właśnie ten tryb postanowiłem rozbić na czynniki pierwsze.
Mała legenda:
- Mnożniki x2, x4 - odpowiednio żółta/zielona ikona, po najechaniu na którą zebrana kasa dubluje się/zostaje pomnożona przez 4, niestety nie sumują się;
- Heartbreaker - czerwona ikona ze złamanym sercem, lepiej jej unikać, bo zebranie spowoduje obcięcie nam zysków o połowę, w dodatku neutralizuje dwa poprzednie bonusy;
- Instant Crash-breaker - po wpadnięciu na niego nie musimy czekać z wysadzeniem wozu w powietrze aż uzbiera się odpowiednia ilość wraków, wóz eksploduje natychmiast;
- Crash-breaker - odpalany po odpowiedniej ilości stłuczek i wraków ładunek wybuchowy w naszym samochodzie, pozwala jeszcze przez chwile sterować jego położeniem, dzięki niemu możemy zebrać leżące na trasie bonusy;
- Monety - powinienem je nazywać medalami, ale dla jasności, by nie mylić z medalami za wykonanie zadania zostanę przy określeniu "monety", mają wartość: brązowa - $5.000, srebrna - $10.000, złota - $20.000.
Komentarze czytelników
zanonimizowany80052 Pretorianin
.Jacek 99. no screeny w poradniku wygladaja raczej tak sobie, ale faktycznie na normalnych jest o wiele lepiej, a juz balem sie ze to ps2 ledwo dycha z jej mala iloscia pamieci na tekstury ;)
EMILL Generał
czesc jakosci screenow moge zwalic na to, ze lapalem je na konsoli podpietej do kompa, a to zawsze bedzie wygladac troche gorzej niz na TV, w dodatku z powtorki akcji, a nie z samej akcji, to tez moze miec jakis niewielki wplyw na jakosc - ale to moj - pierwszy poradnik, mam nadzieje, ze dalej bedzie juz tylko lepiej ;)
zanonimizowany252412 Generał
ja też bym chciał mieć to na kompie
zanonimizowany258498 Junior
Zalosni jestescie!! Takie gry nigdy nie wychodza na PC. Poprostu PC sie nie nadaja na takie dobre gry. A na klawiaturze sterowalo by sie beznadziejnie, wiec zapomnijcie, ze kiedys taka gra mogla by sie pojawic na zasrane blaszaki! KONSOLE RULZ!
zanonimizowany258498 Junior
Dziwicie sie, ze screeny moga wyglodac slabo? Normalnie na TV gra wyglada zayebiscie, ale przy takim sppeeeedzie trudno zrobic dobrego shota. A zeby nie bylo niedomowien to ta gra jeszcze wyszla na X- box'a gdzie wyglada jeszcze lepiej!
molderek Junior
Wieszco "Adasadas" jestes burakiem ,ktory musli ze jest najlepszy
Maff Generał
adasadas --->
nie wyszka na X'a? mistrzu, wez jakies leki, wyjdz na swieze powietrze, cokolwiek... generalnie ogarnij sie!
zanonimizowany371863 Legionista
mam playstation2 i gre burnout 3 ta gra i poradnik sa super
zanonimizowany409726 Generał
Nigdy nie bedzie na PC :P Kuppcie sobie konsole. Co do tematu to kocham te gre a poradnik jest niezly ;)
sebekg Legend
gralem gralem, nie pamietam w ktora czesc ale na PS2, bardzo fajna gierka szczegolnie te jednorazowe kraksy:) niesamowite wrazenia, moze troche dziecinne siedziec kilka godzin na jednym skrawku jezdni i siac rozpierduche ale cos ma w sobie:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
