Broken Sword 5: George - Montserrat Courtyard; Montserrat Car Station
Aktualizacja:
George:Montserrat Courtyard;Montserrat Car Station
Porozmawiaj z każdym z trzech strażników (Guard), niestety nie chcą Cię przepuścić do klasztoru. Potem porozmawiaj z Nico. Dziewczyna spróbuje oczarować strażników, bez rezultatu. Skorzystaj ze schodów na dole ekranu (Stairs). Spróbuj wejść do budynku przez drzwi po lewej stronie. Po scence Eva Cię opuści, a drzwi będą zamknięte na zamek szyfrowy. Idź w dół ekranu, gdzie spójrz na wagonik kolejki linowej(Cable Car). Potem zwróć uwagę na coś migoczącego w wagoniku (Glint).

Skorzystaj z teleskopu (Telescope), posługiwanie się nim jest bardzo proste. Kliknij lewy przycisk myszy na czarnym tle i przytrzymaj go, przesuwając myszkę w stronę punktu, któremu chcesz się przyjrzeć. Widoczny przez teleskop obraz(kółko), przesunie się w wybranym przez Ciebie kierunku. Przesuń urządzenie w lewą stronę, aż ujrzysz "skalną twarz". Dokładnie ją obejrzyj. Użyj jeszcze raz teleskopu, tym razem, przesuń teleskop w lewo, za "skalną twarz". Ujrzysz budynek Santa Cova chapel(kaplica). Przyjrzyj się mu uważnie. Następnie przesuń teleskop w prawo. Zobaczysz dwoje ludzi uwięzionych w wagoniku(Duane i Pearl). Kliknij na Glint dwa razy. Potem przesuń urządzenie w górę i zbadaj kabel (Cable Runner). Przestań korzystać z teleskopu. Lusterko boczne skieruj w kierunku wagonika(użyj Side Mirror na Cable Car). Jeszcze raz spójrz przez teleskop, który automatycznie nakieruje się na wagonik. Pearl napisze na szybie kod do zamka: 0797. Teraz już możesz otworzyć drzwi i wejść do środka.
W tym pomieszczeniu dokonano sabotażu.
Koło lady (Counter), znajduje się fioletowe opakowanie z lunchem (Lunch Box). Weź je, niestety jest zamknięte, a ty nie masz do niego klucza. Zainteresuj się szafką (Cupboard),w której ktoś jest. Spróbuj porozmawiać z tą osobą. Nie chce ona wyjść z ukrycia, bo się boi. Spróbuj użyć konsoli na lewo (Console) i pociągnij za dźwignię (Lever). Nic to nie da. Otwórz właz (Hatch) z przodu konsoli, jest tam plątanina kabli, a Georgowi brak wiedzy na temat działania takich urządzeń. Spróbuj spinaczem (Paper Clip) otworzyć Lunch Box. Nie uda Ci się. Umieść pudełko pod trybami (Cogs) - dolna prawa część ekranu. Użyj dźwigni (Lever), co spowoduje, że uzyskasz wreszcie dostęp do zawartości pudełka. Zajrzyj do niego, a znajdziesz radio (Radio). Porozmawiaj przez radio z uwięzionymi w wagoniku starymi znajomymi (Duane i Pearl). Następnie przyłóż radio do szafki (Cupboard). Dziewczyna(Kat) zdecyduje się wyjść na zewnątrz. Niestety okaże się, że konsola jest uszkodzona. Musisz dostać się do bezpiecznika (Fuse) i go naprawić.

Kliknij na koła zębate, dzięki którym otworzyłeś pudełko z lunchem. Znajduje się tam dżem (Jam). Wysmaruj nim spinacz biurowy - użyj Paper Clip na Jam. Obejrzyj właz konsoli, na zbliżeniu jej wnętrza, wpuść do niej karalucha - użyj Matchbox Containing Cockroach na przodzie konsoli(Front). Przyczep do karalucha klejący się spinacz - użyj Sticky Paper Clip na Cockroach. Rzuć pokruszony biszkopt (Piece of Rich Tea Biscuit) na Prongs. Karaluch do niego podejdzie, a spinacz zostanie w konsoli. W ten o to sposób naprawisz maszynę i kolejka znów zacznie działać. Zdobędziesz osiągnięcie "Hot Wire" - udało ci się uruchomić kolejkę. Wagonikiem udacie się do Santa Cova chapel. Przejmiesz kontrolę nad Nico.
0
Komentarze czytelników
michael151 Legionista
Nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę sensu wydawania poradnika do gry, która ma coś takiego jak "wskazówki" rozwinięte do tego stopnia, że przy ostatniej mówią dokładnie co ma człowiek zrobić.
Nie mniej gry-online ma kolejny poradnik na swoim koncie, gratuluję
Matekso Generał
żeby do tego jeszcze spolszczenie dawali, brawo wydawcy brawo, kolejny fail
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
