System SMART | Podstawy Brink
Aktualizacja:
System SMART
Poruszanie w Brinku bardzo różni się poziomem swobody od innych gier tego typu. Dzięki zastosowaniu systemu SMART (Smooth Movement Across Random Terrain, czyli w luźnym tłumaczeniu Swobodne Przemieszczanie się Po Zróżnicowanym Terenie) możesz wykonywać różne akrobacje, znane z popularnego stylu parkour.

Co to oznacza Ciebie? To, że możesz bez trudu podciągać sie na przeszkody, przeskakiwać nad nimi bez utraty prędkości sprintu, robić wślizgi pod przeszkodami (lub powalać w ten sposób przeciwników), a nawet odbijać się od ścian.

Dzięki temu wszystkiemu możesz przemierzać mapy w Brinku na setki sposobów, a każdą postacią będzie się grało zupełnie inaczej w zależności od budowy ciała (lekka, średnia i ciężka). System SMART doskonale ilustrują załączone obrazki, oraz film przedstawiający jego przykładowe wykorzystanie.

System SMART wykorzystujesz automatycznie, za każdym razem gdy przytrzymujesz przycisk Sprint (domyślnie Shift). W Połączeniu z kucnięciem daje to wślizg lub łagodzenie upadku z dużej wysokości. W połączeniu ze skokiem daje to możliwość podciągnięcia się na wysoką przeszkodę, przeskoczenie przez niską przeszkodę bez spowolnienia sprintu lub odbijanie się od ścian w locie.
Poniżej mały przykład wykorzystania niektórych możliwości SMART-a.
0
- Brink - poradnik do gry
- Brink - poradnik do gry
- Podstawy
- Kilka porad na początek | Podstawy Brink
- Interfejs użytkownika | Podstawy Brink
- System SMART | Podstawy Brink
- Klasy | Podstawy Brink
- Poziomy, rangi i rodzaje sylwetki | Podstawy Brink
- Cele misji i koło zadań | Podstawy Brink
- Śmierć i unieruchomienie | Podstawy Brink
- Wyzwania | Podstawy Brink
- Osiągnięcia | Podstawy Brink
- Dziesięć przykazań Brinkowicza | Podstawy Brink
- Podstawy
- Brink - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany4103 Konsul
WodzuPL -> Dziękujemy za czujność, teraz już powinno być lepiej :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.