Blair Witch: Rozdziały 1,2 i 3 - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
W czasie gry będziesz przechodził przez kolejne rozdziały. Większość z nich jest dość krótka. Ten rozdział poradnika zawiera opis przejścia pierwszych trzech rozdziałów Blair Witch.
Rozdział 1
Rozdział pierwszy rozpocznie od rozmowy z żoną. W czasie jazdy samochodem możesz odebrać od niej telefon (ale nie musisz). Niedługo po zakończeniu konwersacji, dotrzesz na miejsce zbiórki. Okaże się jednak, że grupa poszukiwawcza już wyruszyła.
Aby wyruszyć w las będziesz potrzebować krótkofalówki. Znajdziesz ja w bagażniku radiowozu, znajdującego się najbliżej miejsca, z którego zaczynałeś.

W tym momencie możesz rozejrzeć się po miejscu zbiórki. Na samochodach znajdziesz: tajemnicze zdjęcie oraz opis poszukiwanego chłopca. Przy okazji zerknij także, na leżące w okolicy radiowozu pudło z plakatami informującymi o zaginięciu chłopca. Obok niego znajdziesz tajemniczy rysunek (odblokuje to osiągnięcie Terapia).

Następnie udaj się w stronę ścieżki, prowadzącej w głąb lasu. Na płocie znajdziesz tajemniczą figurkę. Weź ją, a następnie udaj się dalej na wprost do głuszy.
Po wejściu do lasu, będziesz iść szlakiem turystycznym. Użyj krótkofalówki, by skontaktować się z resztą ekipy poszukiwawczej. Polica używa do tego celu drugiego kanału. Po rozmowie, nakaż Bulletowi przeszukać otoczenie. W ten sposób najpierw dotrzesz do pozostałości po poszukiwaczach.

Obejrzyj znalezisko i udaj się ścieżką na prawo od miejsca, gdzie znalazłeś pozostałości. W ten sposób dotrzesz do niewielkiej, zakamuflowanej jaskini (na drodze prowadzącej w to miejsce jest kałuża). Tam rozkaż psu szukać. W ten sposób otrzymasz czapkę. Daj ją do powąchania Bulletowi. Ten złapie trop, a ty będziesz musiał za nim pobiec.

Zanim udasz się do wnęki możesz także pozwiedzać las. Znajdziesz w nim szereg ścieżek, przynależących do szlaku. Na jednej z nich trafisz na fotografię. Przy okazji otrzymasz też smsa od żony. Jeśli chcesz, możesz do niej zadzwonić.
Rozdział 2
Pogoń za psem spowoduje, że spadniesz z klifu. Kiedy się ockniesz okaże się, że Bullet gdzieś przepadł. Zacznij go szukać. Szybko jednak zaczniesz tracić świadomość. Obraz zacznie się rozmazywać, aż w końcu zapanuje niemalże kompletna ciemność.

W tym momencie przyjdzie Bullet, który wywie cię z tego stanu. Jak tylko odzyskasz kontrolę, udaj się za swoim czworonożnym przyjacielem. W ten sposób dotrzesz do obozu.
Rozdział 3
Na miejscu znajdziesz opuszczony namiot. Na kamieniu znajdującym się nieopodal szczątków, znajdziesz kamerę. Weź ją do ręki i rozpocznij oglądanie. Szybko jednak ponownie stracisz świadomość.
Kiedy się obudzisz, nieopodal namiotu znajdziesz kolejną drewnianą figurkę. Weź ją i obejrzyj. Następnie ponownie podejdź do kamery i odtwórz znajdującą się tam kasetę. Przewiń ją do momentu, gdzie chłopiec bawi się zabawką. W ten sposób w rzeczywistości pojawi się zabawkowy samochód. Podnieś go i daj do powąchania Bulletowi.

Twój towarzysz złapie trop. Udaj się za nim w dalszą drogę. Po drodze znajdziesz kilka figurek z patyków. Każda z nich zawiera podobnie, tajemnicze zdjęcia, do tego co widziałeś poprzednio. Nie jesteś w stanie ich przeoczyć, ponieważ Bullet się ich boi. Musisz wejść z nimi w interakcję oraz ewentualnie zniszczyć.

W ostateczności, Bullet doprowadzi cię do ogromnego, białego drzewa.
0
- Blair Witch - poradnik do gry
- Blair Witch: Poradnik do gry
- Blair Witch: Opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 1,2 i 3 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdział 4 i 5 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 6 i 7 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 8 i 9 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 10 i 11 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 12 i 13 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 14 i 15 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Rozdziały 16 i 17 - solucja, opis przejścia
- Blair Witch: Opis przejścia
- Blair Witch: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.